32 Reacties
7 maanden geleden
Hihi ik heb dat ook gister opgezocht! Tussen 16 en 24 mei is het een kindje op de cusp. In de overgangsfase naar twee sterrenbeelden en hebben ze dus als goed is eigenschappen van stier en tweelingen
7 maanden geleden
Dacht dat mijn kindje zeker een tweelingen zou worden maar ze besloot lekker op de 16e mei te komen, dus toch echt een stiertje hehe. Had vroeger goede vriendinnen die stier zijn, dus kan er meestal goed mee opschieten. Tweelingen had ik al schorpioen eerder wat meer de gedachte bij dat het een uitdaging zou worden.
7 maanden geleden
Haha 😛 ja ik dacht het wordt een stier maar tweede ram. Stier is een beetje hetzelfde met karakter extreem lief, maar ook extreem ongeduldig en bezitterig. Mijn broers zijn tweeling en vind het geen leuke persoonlijkheid echt voor hunzelf en allebei hetzelfde qua karakter. Maar moeder natuur kiest ☺️
7 maanden geleden
Mijn middelste is van juni dus een tweeling. Ik ben afgelopen donderdag bevallen van de jongste dus een stier.
Hoewel ik nog niks over stier kan zeggen. Is de middelste een lekker pittig kind met een stevige wil. Eigenlijk zoals het sterrenbeeld tweeling omschrijft. Of de jongste ook echt als stier opdroogt is afwachten. Ik ben zelf vissen en stieren gaan goed met watertekens.
Verder trek ik mij weinig aan van de sterrenbeelden want je hebt er immers toch geen invloed op
7 maanden geleden
Reactie op Vissen94
Mijn middelste is van juni dus een tweeling. Ik ben afgelopen donderdag bev ...
Wat grappig om te lezen! Nooit geweten. Ik ben namelijk ook Vissen en heb nu dus 2 'stierenkindjes' (10 en 11 mei) 🤭
M'n oudste is wel al een echte stier met haar 2 jaar of de jongste ook zo wordt, moeten we inderdaad afwachten.
7 maanden geleden
Leuk topic! Ik ben nu 39 weken en ben echt overtuigd dat ons kindje een tweeling wordt. Daarom denk ik dat ik niet eerder ga bevallen dan 21 mei. Ik ben zelf steenbok dus we zijn wel heel verschillend. Mijn partner (kreeft) krijgt hier ook een uitdaging mee haha. Maar tweelingen zijn heerlijk ad rem en sociaal. Een stiertje past beter bij onze sterrenbeelden. Ondanks dat lijkt een tweeling mij heel leuk en denk ik dat wij daar veel van kunnen leren 😊
7 maanden geleden
Reactie op Vissen94
Mijn middelste is van juni dus een tweeling. Ik ben afgelopen donderdag bev ...
Nee helemaal waar hoor maar het helpt me stiekem best wel om weer wat meer geduld te hebben in zwangerschap nu ik las dat watermannen goed met tweelingen gaan. 🙈
Ik heb zelf 2 broertjes 1 van 17 mei (stier) en 1 van 21 mei (tweeling) en hun karakters zijn echt totaal verschillend. De 1 heel sociaal en open de ander wat meer gesloten en gestructureerd. Al kan ik met allebei goed het is wel grappig om te zien.
Mijn partner is zelf stier ons zoontje Kreeft wat goed matcht. Dus lijkt me ook wel weer leuk als ons dochtertje dan tweeling wordt. Maar goed zo niet ist ook helemaal prima. Het zegt verder ook niet veel. Ik merk in iedergeval dat ik niet meer zo ongeduldig ben. 🤣
7 maanden geleden
Haha grappig dit topic! Ik ben ook waterman en was de 15e uitgerekend. Het speculeren helpt mij ook lekker om meer geduld te hebben 😂
Ook fantaseren over de geboortedatum zoals bijv. 20/05/2025 of 25/05/2025 helpt me om niet zoveel bezig te zijn met het “over tijd” zijn hihiiiii
7 maanden geleden
Kan iemand mij helpen? Mijn oudste is dus geboden op 21 mei 2023 om 5.30 s ochtends. Is ze dan stier of tweeling?
Ik ging het ooit opzoeken en dacht toen gezien te hebben toch nog stier, maar nu kan ik het niet vinden.
Ben nu 40+3. Precies dezelfde uitrekendatum, dus als ze hetzelfde doet als haar zus, dan heb ik twee keer dilemma
7 maanden geleden
Reactie op Kamillemom
Kan iemand mij helpen? Mijn oudste is dus geboden op 21 mei 2023 om 5.30 s ...
Een kindje dat geboren is op 21 mei 2023 om 5:30 ’s ochtends valt precies op de grens tussen twee sterrenbeelden: Stier (Taurus) en Tweelingen (Gemini).
De exacte overgang van het ene naar het andere teken verschilt elk jaar en hangt af van het tijdstip en de locatie van geboorte. In 2023 verschoof de zon van Stier naar Tweelingen op 21 mei rond 9:10 ’s ochtends (UTC). In Nederlandse tijd (CEST, dus UTC+2) is dat 11:10 uur in de ochtend.
Aangezien het kindje is geboren om 5:30 uur ’s ochtends CEST, is het nog vóór deze overgang — dus:
👉 Sterrenbeeld: Stier (Taurus)
Bron ChatGPT 😋
7 maanden geleden
Reactie op FraaieOchtendgloren734191
Haha grappig dit topic! Ik ben ook waterman en was de 15e uitgerekend. Het ...
haha ja ik heb nu dus precies hetzelfde. Stom dat zoiets simpels je opeens heel anders kan laten denken.. En die datums lijken mij dus ook heel tof
7 maanden geleden
Zelf ben ik een Stier en mijn moeder een Tweeling. Dit heeft altijd wel wat uitdagingen met zich meegebracht gezien wij niet altijd dezelfde taal spreken. Zelf ga ik heel goed door één deur met andere Stieren, maar waarschijnlijk krijg ik zelf ook een Tweeling-baby, dus ik heb hier zelf ook al bij stilgestaan. Watermannen gaan volgens mij wek goed met veel sterrenbeelden... Zolang je je misschien voldoende bij de behoeften en valkuilen stilstaat, ben je voorbereid en kun je goed ingespeeld raken op elkaar!
7 maanden geleden
Reactie op RationeleZonsopgang814754
Een kindje dat geboren is op 21 mei 2023 om 5:30 ’s ochtends valt precies o ...
Super bedankt!
7 maanden geleden
Ik ben zelf een kreeft en ze zeggen dat dat heel goed matcht met een stier. Die van ons wordt morgen gehaald met een keizersnede, dus sowieso een stiertje ☺️
7 maanden geleden
Ahhh wat leuk.
Hier hopen we op een tweeling.
Mijn dochters zijn kreeft, leeuw en maagd.
Element water, vuur en aarde.
We missen nog een lucht teken (oftewel tweeling)
En dan is de cirkel dus ook rond.
Dus hoop dat hij nog minimaal tot donderdag op zich laat wachten (ik ben dan 39.1 dag)
Mijn man en ik zijn water en vuur (leeuw en vis)
7 maanden geleden
Reactie op Vissen94
Ik ben zelf van 21 februari en altijd geloofd dat ik vissen ben, Dit kan du ...
Nee dan ben je wel een vis. De grens ligt op 19 februari.