10 Reacties

5 maanden geleden
Heerlijk toch nu met de kou? Ik heb ook regelmatig de stoelverwarming aan. Wel op de laagste stand.
Kan echt geen kwaad. Net als de stuurverwarming, dat is echt een luxe 馃槄 en leuke extraatje in onze nieuwe auto (die we gekocht hebben omdat de kinderwagen plus evt bagage en 2 kinderen niet zouden passen in mijn oude auto)

5 maanden geleden
Alleen als het infrarood is mag het niet, bij de Stoov warmte kussens is dit het geval. Daarom heb ik een ander merk warmtekussen vast aan een snoer in het stopcontact. Heerlijk ook in bed voor de voetjes als ik weer eens vroeg naar bed ga en nog niet kan opwarmen bij mijn man 馃槃

5 maanden geleden
Snap je vraag, heb het me ook afgevraagd. Denk niet dat het kwaad kan, maar ik gebruik het toch liever niet, nu ik zwanger ben 馃槄

5 maanden geleden
Reactie op doreenk
Infrarood mag wel zegt de gynaecoloog bij de vorige zwangerschap
Ik mocht ...
Huh dat lijkt mij verkeerde informatie. Sauna mag, maar niet de infrarood sauna. Ik zou dat nogmaals navragen want ook Google zie ik ook dat infrarood echt niet mag, dan warmt je vruchtwater te veel op. Ik ga ook regelmatig naar de sauna, tot 16 weken niet, en daarna korter tussen de 5 en 10 minuten op laagste bankje, en geen dompelbad meer. Maar infrarood mag echt niet wat ik weet 馃槻

5 maanden geleden
Huh dat lijkt mij verkeerde informatie. Sauna mag, maar niet de infrarood s ...
Vertrouw eerder een arts die het met meerdere artsen besproken heeft op een congres dan Google
In de Scandinavische landen hebben ze niet meer miskramen of stil geboren kindjes dan bij ons
En natuurlijk moet je niet de Max temperatuur en je lichaamstemperatuur en voor je signalen in de gaten houden
En nog belangrijker doen wat goed voelt

5 maanden geleden
Reactie op Janneke__
Welk merk heb je nu aangeschaft?
Die Stoov kussens draaien hier altijd ove ...
Ik heb beurer HK 48 Cosy met een losse hoes eromheen. Heerlijk hoor, ook met bandenpijn 馃憤