5 Reacties

19 dagen geleden

Hoi! Ben je al aangemeld bij de pop-poli? Want dit is geloof ik wel iets waar jij mee geholpen zou moeten worden. Succes!

19 dagen geleden

Ik heb zelf ADHD en autisme. Ik gebruikte voorheen lisdexamfetemine. Ik ben pas op mijn 25 begonnen met medicatie en dus anderhalf jaar geslikt. Ik leef dus als een tijdje met mijn chaotische brein en weet dat het voor een goed doel is.

19 dagen geleden

Reactie op Lisa98-24

Ik heb zelf ADHD en autisme. Ik gebruikte voorheen lisdexamfetemine. Ik ben ...
Het is zeker voor een goed doel😃. Ik vind het ook niet erg om te stoppen maar ik genoot wel erg van mijn medicatie en de rust. Ik ben ook laat gediagnosticeerd en slikte pas 6 maanden dexamfetemine. Maar nu, met de vermoeidheid voelt mijn 'oude' brein een beetje extra chaotisch🤭

19 dagen geleden

Hi! Ik heb zelf ook ADHD en ben moeten stoppen met medicatie (methylphenidaat). Ik weet niet of je ook omega 3 supplementen neemt? Ik neem die omdat ik te weinig vis eet (en dat is voor de zwangerschap niet gunstig) en omdat het schijnt te kunnen bijdragen aan het verminderen van ADHD-symptomen. Voor mij werkt dit prima, maar ik heb ook geen idee wat er gebeurd zou zijn als ik het niet had genomen want ben er direct mee begonnen na stop medicatie. Misschien in combinatie met therapie waarin je wat extra trucs kan leren om om te gaan met het chaotische brein? Ik merk namelijk wel dat ik die trucjes nu ook wat meer moet inzetten. Het is zeker niet makkelijk zonder medicatie, dus neem ook die ruimte voor jezelf want je zal wel een stuk vermoeider zijn alleen al van je eigen brein 😉

18 dagen geleden

Ook ADHD en ADD. Gebruik dexmethylfenidaat maar heb op het farmacotherapeutisch kompas gekeken en gedurende het eerste trimester mag je het nog gebruiken daarna liever niet meer