13 Reacties

2 maanden geleden

Ja! Vrijdag ochtend positieve test en per direct gestopt. Ik vind het ook nog lastig pfff, en ik blijf maar eten馃槀

2 maanden geleden

Reactie op Lovely!

Ja! Vrijdag ochtend positieve test en per direct gestopt. Ik vind het ook n ...
Gefeliciteerd!!!!馃懟馃コ Lastig he stoppen! Vooral ook omdat je vragen krijgt uut de omgeving. He waarom rook je niet.. Meestal zeg ik dan o ik probeer te minderen ivm de kosten of als ze me meedragen zeg ik o ik heb hem net uitgemaakt.. Helemaal omdat ik (nog) geen positieve test heb (wel alle kwaaltjes) wil ik niemand op idee毛n brengen.

2 maanden geleden

Gefeliciteerd!!!!馃懟馃コ Lastig he stoppen! Vooral ook omdat je vragen krijgt ...
Dankjewel! Jaa heel lastig, bij de vorige zwangerschap ging het makkelijker voor mn gevoel馃槄 Maar alles voor een goed doel

2 maanden geleden

Hier ook gestopt. Heb 鈥榯 er wel lastiger mee dan vorige keer, zou er nog wel een paar lusten. Maar vooral de smoesjes verzinnen nu, omdat het eigenlijk al heel snel opvalt als je niet meer rookt en mensen daar zelf de reden wel van kunnen bedenken. Benieuwd hoe lang ik het vol houdt of mensen het geloven 馃ぃ

2 maanden geleden

Hier ook gestopt bij positieve test. Vorige keer net zo. Toch wel pittig 馃槄

2 maanden geleden

Misschien kunnen we hier een soort stoppen met roken steungroep maken馃お

茅茅n maand geleden

Nog goede smoesjes om te gebruiken??

茅茅n maand geleden

Misschien kunnen we hier een soort stoppen met roken steungroep maken馃お
Hahaa ja echt zo ik ben voor!

茅茅n maand geleden

Nog goede smoesjes om te gebruiken??
Ik zeg steeds tegen iedereen dat ik het te duur vindt馃槀

茅茅n maand geleden

Als ik mee wordt gevraagd zeg ik.. o maak hem echt net uit. 馃檲

茅茅n maand geleden

Als ik mee wordt gevraagd zeg ik.. o maak hem echt net uit. 馃檲
Deze is goed!!

茅茅n maand geleden

Ik ben ook gestopt idd.. ik dacht misschien kan ik nog zeggen vroege stoptober.. maar de grootste reden is denk ik gewoon door te zeggen dat het te duur is. Dat ik wat meer op mn centjes moet letten ofzo haha

茅茅n maand geleden

Hier ook gestopt maat ik gebruik wel nicotine kauwgom en gewone en ook van die lollies Dat houd me een beetje afgeleid Ik weet dat die nicotine kauwgom ook niet geweldig is maar ik gebruik het laagste hoeveel heid en probeer steeds minder te gebruiken En het is zeker wel beter dan roken