7 Reacties

één maand geleden

Als de gynaecoloog zegt dat je t zelf moet weten dan is het veilig genoeg om te doen. Ik zou dan niet te hard van stapel lopen en mega hard door de obstakels heen gaan doen maar op

één maand geleden

Ik zou het eerlijk gezegd niet doen. Ik deed vorig jaar mee aan Mudmasters en daar mag je niet aan mee doen als je zwanger bent

één maand geleden

De GGD raadt mud en obstacel runs af tijdens de hele zwangerschap. Na het eerste trimester vanwege de baarmoeder die boven je schaambot komt maar daarvoor omdat het water een klein risico geeft op besmetting met diarree/buikgriep en dergelijke. https://www.ggdhvb.nl/infectieziekten/run-dirty/

één maand geleden

Hoi, ik heb vorige zondag aan de hole hill obstacle run meegedaan in Sittard, was toen (denk ik) zo'n 5 weken ver. Ging helemaal prima! Heb gewoon 2 obstakels (in heel vuil water zwemmen en onder een elektrisch geladen parcour door manouvreren) overgeslagen omdat ik me daar niet goed bij voelde maar de andere 42 obstakels gingen gewoon 🤭 succes!

één maand geleden

Ik heb ook wel eens mid masters gedaan en denk dat de meeste obstakels wel kunnen. Let wel even op met stroom; dat is niet zo goed voor de baby volgens mij. Dus toen ik ooit mee deed moest je tijgeren onder stroomdraad door, dat zou ik nu ff skippen als ik jou was. Succes!!

één maand geleden

Ik zou het er niet op gokken. Het gevaar voor uitglijden en hard vallen ligt ook op de loer naast de infecties. Mocht je wel gaan; succes! En anders een mooi doel om weer naartoe te trainen na je zwangerschap :D.

één maand geleden

Ik zou volgende week mee doen aan MudMasters. Ik heb mijn kaartje verkocht. Niet omdat ik het fysiek niet aan zou kunnen. Maar het infectie gevaar. Je mag namelijk ook niet in de tuin werken of kattenbak verschonen vanwege Toxoplasme. Ik zou het dan tegenstrijdig vinden als ik er wel voor kies om vrijwillig door de modder te gaan rollen.