18 Reacties
2 maanden geleden
Heb je al medicatie tegen de misselijkheid? Zo niet, even de huisarts bellen!
2 maanden geleden
Overleg met je ha of vk. Vooral niet blijven tobben. Er zijn best wat mogelijkheden qua medicatie
2 maanden geleden
Ik herken dit zo erg! Ik spuug niet maar wel heel de dag misselijk, echt geen touw aan vast te knopen wat ik kan eten en alles (zelfs indd ook mn dochtertje) stinkt. Zo naar!! Maar omdat ik niet spuug vraag ik me af of je dan medicatie zal krijgen 🤔
2 maanden geleden
Reactie op Mariavan
Jahoor. Ik heb dit ook. Ik spuug ook niet. En heb emesafene gehad
Oh echt, en hielp dit je?
2 maanden geleden
Hoihoi, ik slik suprimal. Zelfde stofje als emesafene en ook veilig voor zwangeren. Er zit alleen geen megadosis b6 in maar wel de mecla nogwat tegen misselijkheid. het helpt bij mij al voldoende. Het is gewoon bij kruidvat te koop. Aanrader! Heb al 2 zwangerschappen gehad en die waren echt heftig. Deze keer suprimal en het trekt me gewoon echttt door dat eerste trimester heen. Succes! Zwanger zijn met een rondlopende kleine is een extra uitdaging he😘
2 maanden geleden
Reactie op Faysel
Hoihoi, ik slik suprimal. Zelfde stofje als emesafene en ook veilig voor zw ...
Ik ga het eens opzoeken, dankjewel! 🤗 ja idd, het is niet te vergelijken met de eerste zwangerschap 🙈 een dochtertje van 2,7 vraagt dan toch veel van je naast de zwangerschap
2 maanden geleden
Reactie op yvandenbree
Oh echt, en hielp dit je?
Ja deels wel. Moet wel zeggen dat ik het de eerste dag overdag heb gebruikt, en dat ik ee erg suf van werd, nu gebruik ik t alleen voor de nacht ivm sufheid. Je mag er ook geen auto mee rijden, maar misselijkheid is een stuk minder
2 maanden geleden
Reactie op Femia007
Ik ga het eens opzoeken, dankjewel! 🤗 ja idd, het is niet te vergelijken m ...
Ja snap ik heel goed. Ik heb de vorige keren niets geslikt. Vorige was zo zwaar met onze dochter van 1,5 die ook rondliep! Nu lopen er 2 rond. Van 1 en 3 jaar oud. Ik móét wel medicatie nemen want zonder kan ik niet voor de kindjes zorgen. Echt fijn dat het er is en dat het veilig is. En eerlijk? Had ik het bij de eerste 2 ook maar gewoon genomen😂
2 maanden geleden
Reactie op Mariavan
Jahoor. Ik heb dit ook. Ik spuug ook niet. En heb emesafene gehad
Ja hier ook, heb dit ook net op recept gekregen dus vanaf vanavond maar eens proberen. Hopelijk helpt het snel!
2 maanden geleden
Hoi dames. Heb al een hele week extreme misselijkheid. Niet kunnen eten niks. Werd zo slap. Ben naar apotheek geweest in marokko ( ben op vakantie) nou dr pillen werken. Ik heb natuurlijk eerst met huisarts overlegd en dat mocht niet schadelijk voor t kind. Voel me wel sufjes maar komt ook door paar dagen niks hebben gegeten.
2 maanden geleden
Reactie op Faatje84
Hoi dames. Heb al een hele week extreme misselijkheid. Niet kunnen eten nik ...
Hoi Fatima. Wat vervelend dat je je zo voelt. Heel herkenbaar. Dit had ik met mijn vorige zwangerschap. Nu gaat het gelukkig veeeel beter dit keer. Wat zijn dat voor pillen als ik vragen mag? Fijn dat ze werken!