18 Reacties

één maand geleden

Heb je al medicatie tegen de misselijkheid? Zo niet, even de huisarts bellen!

één maand geleden

Had ik deels ook. Kon de lucht van m'n dochter ook niet verdragen. Nu sinds maandag emesafene van de huisarts. Nadeel is wel dat je suf ervan wordt, maar t helpt wel groot deel voor de misselijke

één maand geleden

Reactie op Shannon1994

Heb je al medicatie tegen de misselijkheid? Zo niet, even de huisarts belle ...
Die heb ik nog niet, maar is misschien geen slecht idee. Ik probeerde veel gember, maar daar lijkt ik ondertussen ook beroerd van te worden

één maand geleden

Overleg met je ha of vk. Vooral niet blijven tobben. Er zijn best wat mogelijkheden qua medicatie

één maand geleden

Ik herken dit zo erg! Ik spuug niet maar wel heel de dag misselijk, echt geen touw aan vast te knopen wat ik kan eten en alles (zelfs indd ook mn dochtertje) stinkt. Zo naar!! Maar omdat ik niet spuug vraag ik me af of je dan medicatie zal krijgen 🤔

één maand geleden

Reactie op yvandenbree

Ik herken dit zo erg! Ik spuug niet maar wel heel de dag misselijk, echt ge ...
Jahoor. Ik heb dit ook. Ik spuug ook niet. En heb emesafene gehad

één maand geleden

Zoek anders ook even op misselijk hier op het forum, er zijn wel 15 topics over aangemaakt, daar kun je alle tips wel lezen die gegeven zijn.

één maand geleden

Reactie op Mariavan

Jahoor. Ik heb dit ook. Ik spuug ook niet. En heb emesafene gehad
Oh echt, en hielp dit je?

één maand geleden

Hoihoi, ik slik suprimal. Zelfde stofje als emesafene en ook veilig voor zwangeren. Er zit alleen geen megadosis b6 in maar wel de mecla nogwat tegen misselijkheid. het helpt bij mij al voldoende. Het is gewoon bij kruidvat te koop. Aanrader! Heb al 2 zwangerschappen gehad en die waren echt heftig. Deze keer suprimal en het trekt me gewoon echttt door dat eerste trimester heen. Succes! Zwanger zijn met een rondlopende kleine is een extra uitdaging he😘

één maand geleden

Reactie op Faysel

Hoihoi, ik slik suprimal. Zelfde stofje als emesafene en ook veilig voor zw ...
Ik ga het eens opzoeken, dankjewel! 🤗 ja idd, het is niet te vergelijken met de eerste zwangerschap 🙈 een dochtertje van 2,7 vraagt dan toch veel van je naast de zwangerschap

één maand geleden

Reactie op yvandenbree

Oh echt, en hielp dit je?
Ja deels wel. Moet wel zeggen dat ik het de eerste dag overdag heb gebruikt, en dat ik ee erg suf van werd, nu gebruik ik t alleen voor de nacht ivm sufheid. Je mag er ook geen auto mee rijden, maar misselijkheid is een stuk minder

één maand geleden

Reactie op Femia007

Ik ga het eens opzoeken, dankjewel! 🤗 ja idd, het is niet te vergelijken m ...
Ja snap ik heel goed. Ik heb de vorige keren niets geslikt. Vorige was zo zwaar met onze dochter van 1,5 die ook rondliep! Nu lopen er 2 rond. Van 1 en 3 jaar oud. Ik móét wel medicatie nemen want zonder kan ik niet voor de kindjes zorgen. Echt fijn dat het er is en dat het veilig is. En eerlijk? Had ik het bij de eerste 2 ook maar gewoon genomen😂

één maand geleden

Reactie op Mariavan

Jahoor. Ik heb dit ook. Ik spuug ook niet. En heb emesafene gehad
Ja hier ook, heb dit ook net op recept gekregen dus vanaf vanavond maar eens proberen. Hopelijk helpt het snel!

één maand geleden

Hoi dames. Heb al een hele week extreme misselijkheid. Niet kunnen eten niks. Werd zo slap. Ben naar apotheek geweest in marokko ( ben op vakantie) nou dr pillen werken. Ik heb natuurlijk eerst met huisarts overlegd en dat mocht niet schadelijk voor t kind. Voel me wel sufjes maar komt ook door paar dagen niks hebben gegeten.

één maand geleden

Dit is hem

één maand geleden

Hoe gaat het met jullie met werken? Ik vind het echt zwaar nu. Ben na het werk ook heel misselijk van vermoeid. Ik slik al suprima, dat scheelt een beetje maar het blijft niet weg. Gelukkig nog niet overgegeven tot nu toe

één maand geleden

Reactie op Faatje84

Hoi dames. Heb al een hele week extreme misselijkheid. Niet kunnen eten nik ...
Hoi Fatima. Wat vervelend dat je je zo voelt. Heel herkenbaar. Dit had ik met mijn vorige zwangerschap. Nu gaat het gelukkig veeeel beter dit keer. Wat zijn dat voor pillen als ik vragen mag? Fijn dat ze werken!

één maand geleden

Reactie op Noortjeknor

Hoi Fatima. Wat vervelend dat je je zo voelt. Heel herkenbaar. Dit had ik m ...
Hoi noortjeknor, Dit zijn pillen tegen misselijkheid