Hallo allemaal
Vandaag 6+2 dagen zwanger. Na een rot begin met veel krampen die echt giga pijn deden waardoor ik op dat moment even niks meer kon, zijn de krampen minder en heb ik af en toe nog lichte krampen. De lichte krampen zijn heel normaal, alsnog niet fijn uiteraard. De heftige krampen kwamen van mijn darmen die helemaal ontregeld waren en door een kleine bloeding in mijn rechter eierstok (waarschijnlijk door de eisprong en geen bloed verloren). Ben 2 keer voor extra controle bij de gynaecoloog geweest en heb een aantal keer een inwendige echo gehad. Alles ziet er goed uit en we zagen een embryo van toen 2.5mm. Inmiddels bijna een week verder..
Ik ben nog steeds niet misselijk en tuurlijk kan het dat de een wel misselijk is, de ander niet of de een eerder en de ander wat later. Zijn er meer vrouwen die niet misselijk zijn? En welke symptomen hebben jullie wel? Ik heb alleen hele gevoelige, zere borsten en andere hoofdpijn dan ik normaal heb (heb zelf veel hoofdpijn klachten). Ik droom wat meer en heb veel trek in eten. En ik ben overdreven moe, ik weet gewoon even niet waar ik het zoeken moet en hoe ik het werk vol moet houden. Na het werk en in het weekend probeer ik zoveel mogelijk rustig aan te doen. Ik ben benieuwd naar jullie symptomen en hoever jullie zijn 😊.