8 Reacties

12 dagen geleden

Ja dat kan! Het kan ook overmorgen weer terug zijn. Wacht het even af en als je je echt zorgen maakt kun je altijd je vk bellen

12 dagen geleden

Ik had dit ook en dan bij week 9. Maakte me hier best zorgen over en heb het bespreekbaar gemaakt met de verloskundige. Die gaf aan dat het normaal is en dat je je pas zorgen moet maken als je pijn krijgt en bloedverlies heb. Week later had ik de termijn echo en was alles goed, een gezond kindje zagen wij ❤️ Als je het niet vertrouwd kan je altijd bellen. Succes!

12 dagen geleden

Herkenbaar. En mij maakte het ook heel onzeker nadat het de vorige keer in een miskraam was geëindigd (en dit ook begon met het weggaan van de symptomen). Gelukkig wel goede echo's gehad en nu (12 weken) begint mijn buik ook te groeien. Verder alle symptomen weg (behalve misselijk als ik te laat eet of heel moe ben).

12 dagen geleden

Je hormonen (hcg) delen nu weer + je lichaam is daar ondertussen al aan gewend geraakt nu; vandaar dat de klachten afnemen. Is heel normaal!

12 dagen geleden

Had ik ook bij 10 weken, zelfs geen zere borsten meer, nu ben ik 11+5, en alles is terug, moet nu rennen naar de wc om over te geven, heel moe, zere borsten, alles ruikt en smaakt anders, heb met 10 weken een goede echo gehad en met 11 weken. Geen zorgen maken!! Is heel normaal, me verloskundige zei dat het echt op en af gaat qua symptomen

12 dagen geleden

Dank voor jullie reacties! Stelt me gerust. Dinsdag de termijn echo 🍀

10 dagen geleden

Alles goed! 11+0

9 dagen geleden

Je hele zwangerschap kunnen symptomen komen en gaan, dus dat is heel normaal. Neemt zeker niet weg dat het je hartstikke ongerust kan maken. Bij twijfel altijd contact even opnemen met je verloskundige.