11 Reacties
7 maanden geleden
Het enige waarvan ik achteraf denk dat het een teken was, is dat ik normaal gesproken even een middagslaapje doe van maximaal 30 minuten. De dag van de bevalling sliep ik ineens bijna 1,5 uur 🤣. Vond het zo vreemd en maakte me al helemaal druk om of ik nog wel kon slapen die nacht. Uiteindelijk niet geslapen maar dat kwam doordat ik strak stond van de adrenaline van de bevalling haha 🤭.
7 maanden geleden
Bij mijn ging het heel snel, geen duidelijke tekenen(zeer milde ongesteldheidpijn was al 2 weken af en aan), snacht 00:00 uur het propje bloed in wc gezien (die checkte ik altijd voor het doorspoelen). Om 1 uur braken de vliezen, geen weeën. Maar met meconium dus toen wel met vk gebeld en naar ziekenhuis waar de rest opgestart werd met weeopwekkers
7 maanden geleden
Hoi , hier in de nacht van 39.6-40.0 weken een paar uur voorweeen gehad , zakte af. Zondag nergens last van .
Dinsdag heel zwaar opgestaan , grieperig gevoel en verkouden .. dinsdag op woensdag nacht zijn mijn vliezen gebroken , nu helaas dus bijna 24 uur gebroken vliezen en zit nog steeds zonder weeen :(
Morgen ochtend moet ik me nu melden in het ziekenhuis, baal zo erg
7 maanden geleden
Vanochtend ben ik bevallen. Ik merkte de afgelopen dagen een beetje wat ik voor sommige menstruaties ook heb (ik heb PMS, en adenomyose) emotioneel, aparte soort vermoeidheid, onder rug pijn. Verdrietig/down en wat hoofdpijn.
De bevalling zelf begon met lichte weeën en wat slijmerig bloed verlies 3 dagen daarna
7 maanden geleden
Ik had iets van 1,5 week voorweeen waar ik wel doorheen kon slapen. Toen ik er niet doorheen kon slapen bleken dat achteraf wel gewone weeën te zijn.
7 maanden geleden
Ik heb al de hele dag een (bijna) constant aanhoudende pijn. Ik vermoed rugweeen. Geen idee of de bevalling in zicht is. Ik heb al sinds vorige week zaterdag veel last van menstruatiepijn/voorweeen. Maar vandaag is het toch anders. Ik had maandag al 1 cm ontsluiting. Ik hoop nu iets al iets meer te hebben(3/4 cm), zodat ik geen eendenbek hoef te hebben. Ik word namelijk mogelijk ingeleid i.v.m. zwangerschapsdiabetes. Vind het allemaal wel heeeel spannend. De vorige 2 zwangerschappen ben ik ingeleid. Mocht deze bevalling spontaan beginnen dan ben ik er wel heel blij mee.
7 maanden geleden
Ik had s’nachts zo’n gigantische kiespijn dat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest, lichtelijk in paniek en door de kiespijn de hele nacht wakker geweest. Hiervoor overigens nooit last van gehad!
Wekker om 8 gezet om meteen de verloskundige te vragen of ik naar de tandarts mag en een röntgen zou mogen maken, maar toen ik om 8 op stond braken mijn vliezen en verloor ik mijn slijmprop - meteen in een weeënstorm terecht gekomen en diezelfde middag bevallen! En die kiespijn was nergens meer te bekennen, ook nu geen last meer van gehad🤣 Vind het zo raar!
7 maanden geleden
De dag voor de bevalling en op de dag zelf constant een harde buik. Tijdens de zwangerschap heb ik sowieso veel harde buiken gehad, maar nu was hij geen moment niet hard. Vervolgens wat bloedverlies en vrijwel gelijktijdig start van de weeën.