7 Reacties
15 dagen geleden
Reactie op Babyyy1
Ik zit midden in mijn behandeling voor facings en krijg dus ook veel verdov ...
Ik lees dus hier dat het voor de 13e week niet verstandig is https://tandartsmondain.nl/zwangerschap-en-de-tandarts-van-controle-tot-verdoving/#:~:text=Liever%20niet%20tijdens%20de%20eerste,de%20aanleg%20van%20de%20foetus.
Jij bent al 14 miss dat het daarom oke is ?
15 dagen geleden
Reactie op doreenk
Lekker over je heen laten komen
En de tandarts helpt en of maakt de keuze
...
Hoe zit het met verdovingen voor de 13e week ? Ik lees namelijk hier dit vandaar ook dit topic haha https://tandartsmondain.nl/zwangerschap-en-de-tandarts-van-controle-tot-verdoving/#:~:text=Liever%20niet%20tijdens%20de%20eerste,de%20aanleg%20van%20de%20foetus.
14 dagen geleden
Reactie op Liz053
Hoe zit het met verdovingen voor de 13e week ? Ik lees namelijk hier dit v ...
Zoals ze aangaf heeft de tandarts er verstand van en als je je er niet goed bij voelt bel je de assistente en vraag je om advies/verzetten vd afspraak?
14 dagen geleden
Reactie op Liz053
Hoe zit het met verdovingen voor de 13e week ? Ik lees namelijk hier dit v ...
Eerste trimester is de gehele medische zorg zeer voorzichtig
Mede ook omdat er weinig onderzoek is die het zou kunnen uitsluiten
Als je hebt onder die ontsteking in je tandvlees is het iets wat voor de zwangerschap liefst al op pijl zou moeten zijn
Want in een zeer zeer kleine kleine geval kan het vroeg geboorte opleveren
Maar stress is ook niet goed
Daarom ligt alles veel aan verschillende factoren en n een goede en gezonde staat van je algehele gezondheid
Zelf heb ik ook verdovingen gehad in me zwangerschappen
Waar het verantwoord was om het na de eerste trimester te doen heb ik dat tot dan uitgesteld uit voorzorg en eigen voorzichtigheid
En laat de “normale” verdoving gebruiken omdat die beter verdoofd en mij minder stress geeft en de baby daardoor ook
En zelf zou ik het het overwegen met tandarts want zij kennen jou persoonlijke situatie en helpen met de juiste keuze te maken
Ik ben (helaas) geen arts
Succes met je behandeling en zorg vooral voor een goede mond gezondheid die zal (ook zonder) zwangerschap je genezing bevorderen