7 Reacties

15 dagen geleden

De tandarts weet wat wel en niet mag als je zwanger bent, dus gewoon aangeven!

15 dagen geleden

Lekker over je heen laten komen En de tandarts helpt en of maakt de keuze Kom zelf uit de tandheelkundige wereld Het is ook afhankelijk van dingen En goed verdoofd en weinig stress is het belangrijkste

15 dagen geleden

Ik zit midden in mijn behandeling voor facings en krijg dus ook veel verdoving en ik ben 14 weken zwanger. Tandarts zegt dat dit gewoon prima kan! Ik heb trouwens ook verdoving gehad in mijn vorige zwangerschap

15 dagen geleden

Reactie op Babyyy1

Ik zit midden in mijn behandeling voor facings en krijg dus ook veel verdov ...
Ik lees dus hier dat het voor de 13e week niet verstandig is https://tandartsmondain.nl/zwangerschap-en-de-tandarts-van-controle-tot-verdoving/#:~:text=Liever%20niet%20tijdens%20de%20eerste,de%20aanleg%20van%20de%20foetus. Jij bent al 14 miss dat het daarom oke is ?

15 dagen geleden

Reactie op doreenk

Lekker over je heen laten komen En de tandarts helpt en of maakt de keuze ...
Hoe zit het met verdovingen voor de 13e week ? Ik lees namelijk hier dit vandaar ook dit topic haha https://tandartsmondain.nl/zwangerschap-en-de-tandarts-van-controle-tot-verdoving/#:~:text=Liever%20niet%20tijdens%20de%20eerste,de%20aanleg%20van%20de%20foetus.

14 dagen geleden

Reactie op Liz053

Hoe zit het met verdovingen voor de 13e week ? Ik lees namelijk hier dit v ...
Zoals ze aangaf heeft de tandarts er verstand van en als je je er niet goed bij voelt bel je de assistente en vraag je om advies/verzetten vd afspraak?

14 dagen geleden

Reactie op Liz053

Hoe zit het met verdovingen voor de 13e week ? Ik lees namelijk hier dit v ...
Eerste trimester is de gehele medische zorg zeer voorzichtig Mede ook omdat er weinig onderzoek is die het zou kunnen uitsluiten Als je hebt onder die ontsteking in je tandvlees is het iets wat voor de zwangerschap liefst al op pijl zou moeten zijn Want in een zeer zeer kleine kleine geval kan het vroeg geboorte opleveren Maar stress is ook niet goed Daarom ligt alles veel aan verschillende factoren en n een goede en gezonde staat van je algehele gezondheid Zelf heb ik ook verdovingen gehad in me zwangerschappen Waar het verantwoord was om het na de eerste trimester te doen heb ik dat tot dan uitgesteld uit voorzorg en eigen voorzichtigheid En laat de “normale” verdoving gebruiken omdat die beter verdoofd en mij minder stress geeft en de baby daardoor ook En zelf zou ik het het overwegen met tandarts want zij kennen jou persoonlijke situatie en helpen met de juiste keuze te maken Ik ben (helaas) geen arts Succes met je behandeling en zorg vooral voor een goede mond gezondheid die zal (ook zonder) zwangerschap je genezing bevorderen