22 Reacties
2 weken geleden
Idem dito (6.5 maand)😅 van mij mag het nog wel even wachten. Ik voel bij de borstvoeding namelijk al wel af en toe iets scherps.
2 weken geleden
Hier is de eerste sinds het weekend doorgekomen en de tweede lijkt er aan te komen. Ze is vandaag 7 maanden.
Mijn oudste had met 4 maanden al zijn eerste tandje dus elk kindje is anders
2 weken geleden
Reactie op PientereSmaragd859879
Tandjes komen tussen de 6 en 12 maanden. Niks aan de hand dus!
Ik dacht tussen de 4 en 9 maanden dat dan het eerste tandje zou kunnen komen. Maakt verder ook niet uit maar mijn oudste die had al heel snel dat zijn tandjes doorkwamen, denk bij 5 maand al. Dus het is eventjes anders voor ons.
2 weken geleden
Vandaag is onze kleine meid 7 maanden maar heeft ook nog geen doorgekomen tandjes. Vind het nog wel echt schattig om die breede tandeloze lach te zien van haar, waardoor ik het minder erg vind hahah
2 dagen geleden
Bij ons zijn net de eerste tandjes doorgebroken na maandenlang te zeggen dat er iets komt. Want kwijlen, bijten, jengelen etc. Nu ze zijn kan ik zeggen dat er eigenlijk helemaal niets is veranderd in zijn gedrag voorafgaand aan het doorbreken. Geen rode billen, zure poep, extra kwijlen of zoiets. Dat kan dus ook gewoon nog 😂
2 dagen geleden
Reactie op Pukje94
Hier ook nog niks met 7 maanden en 1 week! Die enkele keer dat hij huilerig ...
We zijn 1 week verder en ik denk nu toch echt (ja, dit keer echt, haha) dat het begonnen is. Af en toe uit het niks hartverscheurend huilen (zelfs tijdens een hapje), óveral op bijten, van kleding tot zijn eigen handen, kuchen (ik vermoed door meer speekselaanmaak), rode wangetjes… Meen ook op meerdere plekken tandjes te zien doorschemeren. Ben benieuwd of/wanneer het doorzet. Zo zielig wel!
gisteren
Reactie op Pukje94
We zijn 1 week verder en ik denk nu toch echt (ja, dit keer echt, haha) dat ...
Ahh sterkte!!