22 Reacties

Same🤣

2 weken geleden

Die van mij is volgende week 6,5 maand. Hij heeft onder nu 2 tandjes. In vergelijking met mijn andere 2 behoorlijk vlot. Die waren 8 en bijna 9 maanden. Het zegt dus niks. Mijn oudste liep met 7 maanden tandloos door het huis. Het was geen gezicht

2 weken geleden

Tandjes komen tussen de 6 en 12 maanden. Niks aan de hand dus!

2 weken geleden

Idem dito (6.5 maand)😅 van mij mag het nog wel even wachten. Ik voel bij de borstvoeding namelijk al wel af en toe iets scherps.

2 weken geleden

Mijn dochter kreeg ze pas na haar 1e verjaardag en daarna ging het heeeeel snel. Onze zoon nu 7 mnd ook nog altijd niks maar wel kwijlen als ik weet niet wat..

2 weken geleden

Hier bijna 7 maanden en lijkt ook niks nog te komen hoor! 😂 dacht 3 maanden geleden al een keer dat het kwam door al het kwijl etc maar nee hoor!

2 weken geleden

Hier is de eerste sinds het weekend doorgekomen en de tweede lijkt er aan te komen. Ze is vandaag 7 maanden. Mijn oudste had met 4 maanden al zijn eerste tandje dus elk kindje is anders

2 weken geleden

Nee hier ook nog niks. Haar broer had met z’n eerste verjaardag ook pas twee tandjes. Alles op z’n tijd denk ik altijd maar

2 weken geleden

Hier ook nog niks, maar mijn oudste kreeg haar eerste tandje ook pas met 14 maanden. Daarna veel tegelijk in een korte tijd. Komt echt wel goed!

2 weken geleden

hier komt nu het eerste tandje door! hij is nu 6,5 maand.

2 weken geleden

Reactie op PientereSmaragd859879

Tandjes komen tussen de 6 en 12 maanden. Niks aan de hand dus!
Ik dacht tussen de 4 en 9 maanden dat dan het eerste tandje zou kunnen komen. Maakt verder ook niet uit maar mijn oudste die had al heel snel dat zijn tandjes doorkwamen, denk bij 5 maand al. Dus het is eventjes anders voor ons.

2 weken geleden

Ik voel nu bij 7 maanden en een week een tandje, ik weet dat dit bij de oudste veel langer duurde, dus was echt heel laat met tandjes

2 weken geleden

Vandaag is onze kleine meid 7 maanden maar heeft ook nog geen doorgekomen tandjes. Vind het nog wel echt schattig om die breede tandeloze lach te zien van haar, waardoor ik het minder erg vind hahah

2 weken geleden

Bij ons zoontje van bijna 7 maanden sinds zondag een puntje en maandag goed door. En vandaag het tandje ernaast een puntje en vanmiddag na de opvang ook goed door. Hopelijk nu weer iets betere nachten😁

2 weken geleden

Hier ook nog niks met 7 maanden en 1 week! Die enkele keer dat hij huilerig is denk ik: dit moet door tandjes komen, maar nee 😂.

2 dagen geleden

Hier met 6,5 maand ook nog niks! 😂 ze begint nu wel te kruipen en zit rechtop. Heeft iedereen ook dat bij elk symptoom je denkt ooooh nu komen de tandjes!!

2 dagen geleden

Bij ons zijn net de eerste tandjes doorgebroken na maandenlang te zeggen dat er iets komt. Want kwijlen, bijten, jengelen etc. Nu ze zijn kan ik zeggen dat er eigenlijk helemaal niets is veranderd in zijn gedrag voorafgaand aan het doorbreken. Geen rode billen, zure poep, extra kwijlen of zoiets. Dat kan dus ook gewoon nog 😂

2 dagen geleden

Reactie op Pukje94

Hier ook nog niks met 7 maanden en 1 week! Die enkele keer dat hij huilerig ...
We zijn 1 week verder en ik denk nu toch echt (ja, dit keer echt, haha) dat het begonnen is. Af en toe uit het niks hartverscheurend huilen (zelfs tijdens een hapje), óveral op bijten, van kleding tot zijn eigen handen, kuchen (ik vermoed door meer speekselaanmaak), rode wangetjes… Meen ook op meerdere plekken tandjes te zien doorschemeren. Ben benieuwd of/wanneer het doorzet. Zo zielig wel!
Volgende week 7 maanden en ook nog niets

Reactie op Pukje94

We zijn 1 week verder en ik denk nu toch echt (ja, dit keer echt, haha) dat ...
Ahh sterkte!!