65 Reacties

8 dagen geleden

Veel succes!!! Ik mag vrijdag, ontzettend nerveus. Ik zou dan ook 11,5 zijn.

8 dagen geleden

Ik heb vandaag 16:45 de termijnecho en zou dan 11+5 moeten zijn! Ook erg gespannen omdat ik eerst 1 week terug was gezet en daarna weer 5 dagen vooruit. Ook hier is de misselijkheid afgenomen en heb ik geen medicatie meer nodig sinds 3 dagen die ik hiervoor 2x per dag nodig had...

8 dagen geleden

Ook vandaag de termijnecho, bij 10+1. Na 3 miskramen, bij circa 6 weken, is het helaas ook geen onbezorgde tijd. Aangezien ik geen symptomen heb of heb gehad, heb ik geen flauw idee wat ik moet denken of hopen. Probeer maar positief te zijn omdat ik wel een mooie echo had met 7 en 8 weken - voorbij mijn moeilijke punt van de vorige keren. Maarre; kan je je baarmoeder voelen nu het nog zo klein is?

8 dagen geleden

Ik heb donderdag de eerste echo (termijn echo) zou dan 10 weken zijn. We wisten het al vroeg, dus al die weken wachten gaan mega traag voorbij 😵‍💫 dat de symptomen minder worden is denk ik wel normaal rond deze week en de baarmoeder is nog vrij klein. hopelijk kan je vannacht een beetje slapen, veel succes en hopelijk plezier met de echo morgen 🤗

8 dagen geleden

Ik herken wat je zegt. Al probeer ik in mijn achterhoofd te houden dat er genoeg vrouwen zijn die totaal geen klachten of symptomen hebben dus dat dit niet altijd iets hoeft te zeggen. Probeer vooral positief te blijven en probeer te blijven genieten. Denk dat onbewuste stress (en dit heb ik zelf ook regelmatig dus herken het ontzettend!) ook niet helpend is. Ik duim voor je mee.. 🤞🏼 😘

8 dagen geleden

Ik heb hem morgen, ben nu 11 weken en 1 dag, maar morgen wordt het duidelijker of het echt zo is. Vorige echo tevens de 1ste was 4 weken terug. Duurt zo lang, hopelijk morgen de bevestiging dat het goed is

8 dagen geleden

Ik heb woensdag mijn termijnecho. Heb vorige week ons frummeltje nog wel gezien, had zelf een extra echo ingepland omdat ik geen 4 weken wou wachten. Ik ben woensdag 11+6 (kan nog veranderen door de termijnecho natuurlijk) en heeel benieuwd 🥰 Weet idd ook dat als je je zorgen maakt je zelf altijd een extra echo kan inplannen! 🫶🏻

8 dagen geleden

Oh wat spannend allemaal. Thanks voor jullie reacties en ik duim ook mee voor jullie! Hou ons op de hoogte🫶

8 dagen geleden

Hier echt precies hetzelfde gevoel en ook morgen de termijn echo. Weliswaar geen eerdere miskraam gehad, maar wel heel onzeker. Ik had ergens gehoopt (het wordt ons tweede kindje) dat ik dit keer minder onzeker zou zijn, maar helaas haal ik mezelf allemaal dingen in mijn hoofd omdat de kwaaltjes minder worden. Ik had eerst een erg opgeblazen buik en dat is vele malen minder, waardoor ik nu denk dat het kindje niet goed groeit of misschien niet meer leeft. Ik word er echt gek van. Ik herken jouw verhaal dus heel erg. Hopen op het beste morgen. Hoe laat heb je morgen je afspraak?

8 dagen geleden

Ik herken je gevoel heel erg en zit eigenlijk in precies hetzelfde schuitje. Ik heb eind juli een gemiste miskraam gehad en merk ook dat ik nu continu bezig ben met of ik nog wel krampjes/steekjes voel in m'n baarmoeder door het groeien. Het is mega vermoeiend.. Ik heb ook morgen m'n termijnecho, zou dan 10+4 zijn. Ik wens je heel veel sterkte en succes morgen! 🤍

8 dagen geleden

Reactie op mariaa04

Ik herken je gevoel heel erg en zit eigenlijk in precies hetzelfde schuitje ...
Juni* moet dit zijn excuus.

8 dagen geleden

Reactie op Irma_1993

Hier echt precies hetzelfde gevoel en ook morgen de termijn echo. Weliswaar ...
Morgen om half zes en jij? Veel succes ook en hopen inderdaad op het beste🫶

8 dagen geleden

Reactie op mariaa04

Ik herken je gevoel heel erg en zit eigenlijk in precies hetzelfde schuitje ...
Jaaa precies dit. Wel goed om te weten dat iedereen de spanning ervaart, soms denk ik echt dat ik mezelf helemaal gek maak. Jij ook succes morgen, laat je even weten hoe het is geweest? 🫶

8 dagen geleden

Reactie op grutto_23

Ook vandaag de termijnecho, bij 10+1. Na 3 miskramen, bij circa 6 weken, is ...
Hoe is het gegaan? Ik hoop goed!! Ik las dat het zou kunnen vanaf 11 weken maar geen idee! Ik heb ook 0 krampjes en steekjes gehad in mn baarmoeder wat zou kunnen duiden op groei..

8 dagen geleden

Reactie op Max2000

Morgen om half zes en jij? Veel succes ook en hopen inderdaad op het beste� ...
Kan geen 24 uur meer duren. Ik mag om 11:15. Hou je ons op de hoogte morgen? ☺️

8 dagen geleden

Ik heb vanmiddag de termijnecho gehad! Ben nu 11+6. Kindje bewoog goed en was nu 5.3cm van kop tot kont. Geen klachten meer hoeft dus niks te zeggen! Succes voor degene die morgen moeten ❤️

8 dagen geleden

Morgen ook m’n termijnecho. Eind juli een miskraam gehad en daarna meteen weer zwanger. Goede echo’s gehad met 7 en 8 weken, dus niks om me zorgen om te maken, maar toch is het spannend morgen. Voel me ook sinds deze week minder vermoeid en misselijk. Misschien doet ons brein dit gewoon met ons? Hoe dichter bij hoe onzekerder je wordt?

8 dagen geleden

Reactie op Max2000

Hoe is het gegaan? Ik hoop goed!! Ik las dat het zou kunnen vanaf 11 weke ...
Zag er allemaal prachtig uit. Bleek ook wat verder, 10+4. Zomaar 3 dagen cadeau ;-). Ik duim voor de rest op het bankje!

8 dagen geleden

Ik ben ook aan het wachten. Ben nu 8.1 en normaal doen ze de termijn echo rond 10 weken. Mijn termijn echo is met 12.5 en hier baal ik wel van.. is toch bijna 2 weken langer wachten voor mijn gevoel.

8 dagen geleden

Reactie op WaitingForBB3

Ik ben ook aan het wachten. Ben nu 8.1 en normaal doen ze de termijn echo r ...
11.5 sorry