65 Reacties

5 dagen geleden

Pfffff ik heb pas 6 november mijn termijn echo, ben dan 11+1 duurt voor mijn gevoel echt nog zoooo lang 🙈🙈🫣

5 dagen geleden

Vanmiddag de termijn echo gehad en alles is goed! 5 dagen vooruit gezet, nu precies 12 weken.

5 dagen geleden

Ik heb morgen ook de termijnecho en ben echt op van de zenuwen. Ik heb er ook steeds nare dromen over. Mag gelukkig al vroeg om 08:00 uur. 🤞🏼

5 dagen geleden

Reactie op Robina1994

Pfffff ik heb pas 6 november mijn termijn echo, ben dan 11+1 duurt voor mij ...
Ik 7 november en de aankomende drie weken duren ook weer een eeuwigheid 😭

5 dagen geleden

Ik vind het ook erg spannend, hoe dichtbij de termijnecho komt. Ik heb hem as maandag, dan zou ik ongeveer 11 weken zwanger zijn. Ik heb nooit geweten dat zwanger zijn je zo onzeker maakt!

5 dagen geleden

Reactie op Vanessa’s

Ik 7 november en de aankomende drie weken duren ook weer een eeuwigheid 😭
Even volhouden samen 😵‍💫🤞🏼🙏🏼

5 dagen geleden

Ik heb pas 7 november mijn termijnecho…dat is nog zoooo ver weg 😩

5 dagen geleden

31 oktober mijn termijnecho. Voelt nog ver weg maar nu achteraf wel blij dat ik met 11+6 mijn echo heb. Dan is het alweer zoveel meer mensje 🥰.

5 dagen geleden

Spannend allemaal voor degene die nog moeten en fijne berichten voor degene die al gehad hebben. Ik heb hem volgende week woensdag. Ben dan 10+4 zoals het nu staat. Eerste echo was goed maar heel bang en onzeker door weinig klachten. Soms echt niet eens het gevoel zwanger te zijn. We wachten af, kunnen niets anders doen…

5 dagen geleden

29 oktober met 11+2 onze termijnecho! Mega spannend allemaal ✨️💖

5 dagen geleden

Reactie op Juni2022❤️

Spannend allemaal voor degene die nog moeten en fijne berichten voor degene ...
I feel you, soms wel dagen met klachten maar vaak ook dagen niet (alleen heel moe) en dan ga je twijfelen. Succes met aftellen, je bent er bijna en dan hopelijk een mooie echo ❤️

5 dagen geleden

Ik ben morgen 12 weken. Termijnecho met 9 weken gehad. Volgende week 13 weken echo. Erg spannend wel! Weinig kwaaltjes (moe en pijnlijke borsten). Nu is dat ook niet meer aanwezig.. Wat ik begrijp is het normaal dat het nu kan afnemen!?! Voor iedere zwangere vrouw kan het ook weer anders zijn.

4 dagen geleden

Yes! Termijnecho was goed 😊 10-05 uitgerekend 🩵🩷

4 dagen geleden

Hier ook alles goed, vooruit gezet naar 11+5!

4 dagen geleden

Reactie op Elex

Hier ook alles goed, vooruit gezet naar 11+5!
Wauw wat een prachtig plaatje! Fijn dat alles goed is!

4 dagen geleden

Reactie op Elex

Hier ook alles goed, vooruit gezet naar 11+5!
Wauw deze is echt mooi duidelijk zeg. Echt een mini mensje 🥰

4 dagen geleden

Reactie op Shivaya

Ik heb pas 7 november mijn termijnecho…dat is nog zoooo ver weg 😩
Ik ook 7 november, voelt alsof deze week ook extreem langzaam ging 😑

één dag geleden

Termijn echo vandaag gehad! Alles was goed 🥰. Wat een opluchting! Ik ben iets vooruit gezet en mijn uitgerekende datum is 8 mei 2025.

19 uur geleden

Wij hebben gister avond onze termijnecho gehad na een uur van strijden kregen we eindelijk een duidelijke beeld, ze verwachten dat we 11 weken zijn maar het kan eventueel nog 11 weken en 1 dag zijn onze uitgerekende datum is nu 12 mei, hier was zover ze konden zien alles goed🥰

18 uur geleden

Ik heb mijn termijnecho a.s. vrijdag en ben dan 9+4weken... is wel een beetje vroeg volgens mij... dus ik ben heel erg benieuwd of ze voldoende kunnen zien. We willen het na een goede echo in ieder geval gaan vertellen aan de familie(: