97 Reacties
één maand geleden
Pfffff ik heb pas 6 november mijn termijn echo, ben dan 11+1 duurt voor mijn gevoel echt nog zoooo lang 🙈🙈🫣
één maand geleden
Vanmiddag de termijn echo gehad en alles is goed! 5 dagen vooruit gezet, nu precies 12 weken.
één maand geleden
Reactie op Vanessa’s
Ik 7 november en de aankomende drie weken duren ook weer een eeuwigheid 😭
Even volhouden samen 😵💫🤞🏼🙏🏼
één maand geleden
Spannend allemaal voor degene die nog moeten en fijne berichten voor degene die al gehad hebben. Ik heb hem volgende week woensdag. Ben dan 10+4 zoals het nu staat. Eerste echo was goed maar heel bang en onzeker door weinig klachten. Soms echt niet eens het gevoel zwanger te zijn. We wachten af, kunnen niets anders doen…
één maand geleden
Reactie op Juni2022❤️
Spannend allemaal voor degene die nog moeten en fijne berichten voor degene ...
I feel you, soms wel dagen met klachten maar vaak ook dagen niet (alleen heel moe) en dan ga je twijfelen. Succes met aftellen, je bent er bijna en dan hopelijk een mooie echo ❤️
één maand geleden
Ik ben morgen 12 weken. Termijnecho met 9 weken gehad. Volgende week 13 weken echo. Erg spannend wel!
Weinig kwaaltjes (moe en pijnlijke borsten). Nu is dat ook niet meer aanwezig..
Wat ik begrijp is het normaal dat het nu kan afnemen!?! Voor iedere zwangere vrouw kan het ook weer anders zijn.
één maand geleden
Reactie op Elex
Hier ook alles goed, vooruit gezet naar 11+5!
Wauw wat een prachtig plaatje! Fijn dat alles goed is!
één maand geleden
Wij hebben gister avond onze termijnecho gehad na een uur van strijden kregen we eindelijk een duidelijke beeld, ze verwachten dat we 11 weken zijn maar het kan eventueel nog 11 weken en 1 dag zijn onze uitgerekende datum is nu 12 mei, hier was zover ze konden zien alles goed🥰
één maand geleden
Ik heb mijn termijnecho a.s. vrijdag en ben dan 9+4weken... is wel een beetje vroeg volgens mij... dus ik ben heel erg benieuwd of ze voldoende kunnen zien. We willen het na een goede echo in ieder geval gaan vertellen aan de familie(: