97 Reacties

één maand geleden

Reactie op Vanessa’s

Ik ook 7 november, voelt alsof deze week ook extreem langzaam ging 😑
Heel herkenbaar…de dagen kruipen voorbij 😩

één maand geleden

Reactie op Vanessa’s

Ik ook 7 november, voelt alsof deze week ook extreem langzaam ging 😑
Ik ook op 7 november maar mag volgende week gelukkig een keertje extra vanwege mijn vorige miskraam. Wanneer vertellen jullie het aan familie en vrienden?

één maand geleden

Ik heb aanstaande donderdag mijn termijn echo met waarschijnlijk 10+6 of 11 weken :) afgelopen weken super misselijk, eigenlijk pas echt erg geworden vanaf 8 weken

één maand geleden

Ah wat naar. Zelf hetzelfde gehad, ik probeerde me toen steeds vast te houden aan het feit dat ik met het panische, spastische gedoe, geen invloed zou hebben op het verloop van de zwangerschap. Dat hielp best wel, het gevoel en de drang ging weg toen ik de baby elke dag kon voelen als hij me trapte of mepte. Tuurlijk als je dan je kindje nog niet had gevoeld die dag was het weer even spannend, maar dat ging altijd weer goed. En werd ik meteen gerust gesteld. Ik merk deze zwangerschap dat ik relaxter ben (derde zwangerschap na de miskraam, met twee kinderen die al rondlopen). En nu gaat het goed. Ik merk wel dat ik rustiger zou worden als ik de baby zou voelen. Dat kan ieder moment gebeuren. Dus daar hoop ik op 🙈 Sterkte in ieder geval!

één maand geleden

Reactie op Juni2022❤️

Spannend allemaal voor degene die nog moeten en fijne berichten voor degene ...
Herkenbaar.... Buiten gevoelige borsten en moe totaal niet misselijk. Wel al twee goede vroege echo's gehad maar toch baart het me zorgen. Vrijdag de termijn echo... Dan definitief een uitgerekende datum...

één maand geleden

Vandaag termijn echo, ben benieuwd ik denk zelf 11 weken verloskundige denkt 10+1

één maand geleden

Hier vandaag een prachtige termijn echo gehad. Dagje vooruit 10 wk + 5 dagen en uitgerekende datum 16 mei. Wat een opluchting! Succes allemaal!!

één maand geleden

Vandaag mijn termijnbepaling ik blijk veel veder te zijn ben 11.4 .. dus 17 mei uitgerekend💙💖

één maand geleden

Vandaag de termijn echo gehad met 10+6, alles was goed en zelfs even kort het hartje gehoord 🥹🥹🥹

één maand geleden

Reactie op Annabella2025

Vandaag mijn termijnbepaling ik blijk veel veder te zijn ben 11.4 .. dus 17 ...
Dat is een meevaller! Hoever dacht je dat je was?

één maand geleden

Reactie op Dtje92

Ik ook op 7 november maar mag volgende week gelukkig een keertje extra vanw ...
De reden waarom niet fijn, maar toch fijn dat je een keertje extra mag komen! Ik heb het mijn moeder week later na positieve test verteld, mijn vriend en ik wonen nog niet samen en een uur bij elkaar vandaan. Mocht hij niet kunnen om welke reden dan ook dat mijn moeder dan mee kan naar een afspraak. Zusje wist het zelfde dag nog en zijn moeder na de eerste echo. En mijn beste vriendin ook na een week. Verder hebben we het nog niemand verteld ook. En wacht ik liever ook nog even mee. Heb jij het al aan familie of vrienden verteld?

één maand geleden

Reactie op Vanessa’s

De reden waarom niet fijn, maar toch fijn dat je een keertje extra mag kome ...
Aah oke! We hebben het nog niemand verteld dus denk als de termijnecho goed is, dat we het dan gaan vertellen! Duurt allemaal zo lang haha

één maand geleden

Ja het blijft verschrikkelijk 😥 ik heb het zelf ook en de goede zwangerschappen verlies ik bloed 🩸 dus bij iedere keer dat ik nu wat slijm voel, pure paniek! 🫨 Maar ik ben blij dat ik mijn kleine nu voel bewegen maar ook dit maakt het weer eng want straks voel ik het minder. Ja ik weet het niet ik tel maar af naar levensvatbaar en vanaf dan “ kan ik wat gaan genieten “. Tot die tijd is het extra echo of de echo even terugkijken maar het blijft eng allemaal. Maar met dit termijn is de kans zo laag en dat zeg ik maar iedere dag tegen mijzelf. En ook voor jou natuurlijk het is heel zwaar maar probeer te bedenken dat de kans nu zo laag is. Je bent voorbij die fase maar mentaal ben ik er ook niet voorbij of uit. Wil je oprecht heel veel sterkte wensen en toch hopelijk 🙏🏻 wat genot. Ik geniet van de groei pijn 😅 ja dan groeit alles anders doet het geen pijn, of raden wat is het geslacht, iedere dag probeer ik echt een ja luchtig momentje met mijn baby en mijzelf te hebben. Ik hoop 🤞🏻 als je het hartje hebt gehoord het weer ietsje minder wordt.

één maand geleden

Reactie op Dtje92

Aah oke! We hebben het nog niemand verteld dus denk als de termijnecho goed ...
Doen waar jullie je goed bij voelen, er is geen goed of fout hier in! Wanneer heb je je termijnecho?

één maand geleden

Maandag heb ik met 10+1 de termijnecho. Ik zal opgelucht zijn als alles in orde is. Voor wie hem ook zo vroeg had: lukte een uitwendige echo al?

één maand geleden

Reactie op Emvi86

Maandag heb ik met 10+1 de termijnecho. Ik zal opgelucht zijn als alles in ...
Jahoor, ik had hem bij 10+2, ging heel makkelijk.

één maand geleden

Reactie op 💜

Vandaag de termijn echo gehad met 10+6, alles was goed en zelfs even kort h ...
Owh dat doen ze hier echt niet🥹 oas met 13 weken

één maand geleden

Reactie op Annabella2025

Owh dat doen ze hier echt niet🥹 oas met 13 weken
Bij ons ook pas bij de 13 weken echo! Ik krijg die wel al met 12+3.

één maand geleden

Reactie op Shivaya

Ik heb pas 7 november mijn termijnecho…dat is nog zoooo ver weg 😩
ik heb m ook pas op 7 november, duurt nog zo lang!

één maand geleden

Reactie op Emvi86

Maandag heb ik met 10+1 de termijnecho. Ik zal opgelucht zijn als alles in ...
Ja! Ik heb het woensdag gehad. Ging top!