65 Reacties

20 uur geleden

Reactie op Vanessa’s

Ik ook 7 november, voelt alsof deze week ook extreem langzaam ging 😑
Heel herkenbaar…de dagen kruipen voorbij 😩

20 uur geleden

Reactie op Vanessa’s

Ik ook 7 november, voelt alsof deze week ook extreem langzaam ging 😑
Ik ook op 7 november maar mag volgende week gelukkig een keertje extra vanwege mijn vorige miskraam. Wanneer vertellen jullie het aan familie en vrienden?

16 uur geleden

Ik heb aanstaande donderdag mijn termijn echo met waarschijnlijk 10+6 of 11 weken :) afgelopen weken super misselijk, eigenlijk pas echt erg geworden vanaf 8 weken

11 uur geleden

Ah wat naar. Zelf hetzelfde gehad, ik probeerde me toen steeds vast te houden aan het feit dat ik met het panische, spastische gedoe, geen invloed zou hebben op het verloop van de zwangerschap. Dat hielp best wel, het gevoel en de drang ging weg toen ik de baby elke dag kon voelen als hij me trapte of mepte. Tuurlijk als je dan je kindje nog niet had gevoeld die dag was het weer even spannend, maar dat ging altijd weer goed. En werd ik meteen gerust gesteld. Ik merk deze zwangerschap dat ik relaxter ben (derde zwangerschap na de miskraam, met twee kinderen die al rondlopen). En nu gaat het goed. Ik merk wel dat ik rustiger zou worden als ik de baby zou voelen. Dat kan ieder moment gebeuren. Dus daar hoop ik op 🙈 Sterkte in ieder geval!

10 uur geleden

Reactie op Juni2022❤️

Spannend allemaal voor degene die nog moeten en fijne berichten voor degene ...
Herkenbaar.... Buiten gevoelige borsten en moe totaal niet misselijk. Wel al twee goede vroege echo's gehad maar toch baart het me zorgen. Vrijdag de termijn echo... Dan definitief een uitgerekende datum...