97 Reacties
één maand geleden
Reactie op Emvi86
Maandag heb ik met 10+1 de termijnecho. Ik zal opgelucht zijn als alles in ...
Ik had mijn termijn echo met 10+0 (2 weken terug) toen ben ik nog terug gezet naar 9+3 en dat lukte ook heel goed met een uitwendige echo 😁 dinsdag heb ik een herhaling van de termijn echo om het daadwerkelijke termijn vast te stellen 😊
één maand geleden
Reactie op Sieeeen
Jaaa ik laatste op 8 okt met 7w5d. Voelt alsof dat alweer weeeeken terug is ...
Oh jeetje dat is helemaal lang geleden! Wij hadden met 7+4, 9 weken echo. En vind dit al mega lang duren, ivm eerder miskraam extra echo gekregen.
Ja dan krijgen wij ook de definitieve uitrekendatum, tot nu klopt alles qua groei dus denk dat het niet veel gaat veranderen. Zo spannend! Wanneer ben je uitgerekend?
één maand geleden
Reactie op K.im
Oh jeetje dat is helemaal lang geleden! Wij hadden met 7+4, 9 weken echo. E ...
Ohh ja dat snap ik helemaal! Ik had de datum zelf berekend eerst op 22mei. En tijdens de echo zijn we ook precies op 22mei uitgekomen. Dus denk niet dat dat veel zal schelen inderdaad.
één maand geleden
Net termijn echo gehad en 2 dagen teruggezet. Nu uitgerekend 22 mei. Maar alles ziet er goed uit🥰dus super opgelucht maar ook een tikje geïrriteerd want dat is al de 4e keer dat ik iets wordt terug gezet. Deze periode duurt zo ongeloofelijk lang😂
één maand geleden
Reactie op Justadutchgirly
Net termijn echo gehad en 2 dagen teruggezet. Nu uitgerekend 22 mei. Maar a ...
Maar na de termijnecho staat je uitgerekende datum vast toch? Dus zou het nu definitief die datum moeten zijn.
één maand geleden
Reactie op EarthwormJim
Maar na de termijnecho staat je uitgerekende datum vast toch? Dus zou het n ...
Hey, ja klopt inderdaad. Maar nu is die in totaal al wel bijna 2 weken terug gezet dus dat vind ik best wel veel. Zeker als je kotsmisselijk bent elke dag en hoopt dat het een keer stopt😅
één maand geleden
Reactie op EarthwormJim
Maar na de termijnecho staat je uitgerekende datum vast toch? Dus zou het n ...
Ja dat is lastig. Maar goed ken mensen die bijna 9mnd kotsmisselijk zijn dus hopelijk hebben we dat niet he 😂😂
één maand geleden
Reactie op Queenie97
Aanstaande donderdag eindelijk de termijn echo met 11+6 😩. Die dag gelijk ...
Ohh, hier ook! Niet alleen omdat ik het lastig vind om het niet van de daken te schreeuwen maar vooral ook omdat je het al begint te zien en ik heel erg mijn best moet doen om mijn buikje te verbergen 😅
24 dagen geleden
Vandaag heb ik mijn termijnecho, ik ben 11+1. Zo zenuwachtig! Met 8 weken al wel een kloppend hartje gezien maar de spanning is niet minder dan voor de eerste echo 😊🙈