15 Reacties

7 dagen geleden

Wij hebben afgelopen vrijdag met 10+1 de termijn echo gehad. Uitgerekend op 8 mei. Ook een goed kloppend hartje, 2 armpjes en 2 beentjes gezien. Ik ben het mondjesmaat aan het vertellen op het werk maar merk dat ik het ook spannend vind...wat als.. Maar na 3 goede echo's is die kans nog maar zo klein dat ik niet wil wachten tot na mijn vakantie.

7 dagen geleden

Ik heb die van mij ook al gehad en ben ook 9 mei uitgerekend. Alles zag er goed uit. Het blijft mooi om een mini mensje te zien 😍

7 dagen geleden

Ik heb m over een uur, zoveel zin in en ook spannend!

7 dagen geleden

Afgelopen maandag met 10+4 gehad, 8 mei uitgerekend. Zo'n opluchting dat de verloskundige al direct zei dat het er prachtig uit zag. Het kindje heeft even naar ons gezwaaid haha. En dat het nu al vingertjes heeft, wow. Het voelt zo anders nu ik een beter beeld hebt van wie er in m'n buik rond dwarrelt.

7 dagen geleden

Ik heb hem vrijdag met 10+4 Maar ik heb een bekende die verloskundige is, dus ik mag wellicht vandaag al even spieken! 🤩

7 dagen geleden

Ik had m gisteren alleen ze kreeg hem niet goed in beeld door darmgassen, vaginaal lag hij verkeerd dus kon ze ook niet meten haha. Vrijdag nieuwe poging

7 dagen geleden

Ik ben om kwart voor 11 aan de beurt. Ik ben vandaag 10+3. De zenuwen.. vreselijk.

7 dagen geleden

Hé wat leuk, ik ben ook de negende uitgerekend (van onze eerste). Wij hadden afgelopen zaterdag de termijnecho, hartje gehoord, voetjes en teentjes kunnen bekijken en alles was goed gelukkig! Durf het nu wel écht te geloven 🥰

7 dagen geleden

Ik heb hem om 11 uur bij de eerste afspraak bij de VK 🥹❤️

7 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Ik heb m over een uur, zoveel zin in en ook spannend!
En? Hoe was het? 🥰

7 dagen geleden

Reactie op babytoetie

Ik heb hem om 11 uur bij de eerste afspraak bij de VK 🥹❤️
Succes en veel plezier 🥰

7 dagen geleden

Afgelopen maandag gehad met 11 weken. Kindje was lekker aan het bewegen met de beentjes en aan het zwaaien 🥺 5 mei uitgerekend 🩵🩷

7 dagen geleden

Het was zo leuk! Kleintje sprong overal heen haha, zo leuk om te zien! Uitrekendatum hier nu ook 5 mei ♡

7 dagen geleden

Hi! We hebben voor deze groep een speciaal echofoto topic :)! Daar kunnen jullie de foto's in plaatsen. https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-mei-2025/show-je-echo-groot-topic-3xJKNdo?page=1 Deze sluit ik. Liefs, Micky