18 Reacties

één maand geleden

Het lijkt trouwens op de foto donkerder haha 😅

één maand geleden

Mijn test was precies zo als die van jou, werdt niet donkerder dan de controle streep maar gewoon een mooi duidelijk lijntje... oh en trouwens niet te vergeten.... Gefeliciteerd met je zwangerschap 😍😘

één maand geleden

Reactie op Mamvg

Mijn test was precies zo als die van jou, werdt niet donkerder dan de contr ...
Haha dankjewel.. ja ik zag net op een ander forum dat easy@home pas echt laat donkerdonker test. Dus vrees dat het maar even goed moet zijn. Zo lastig deze dagen! Maargoed, de keren dat het bij mij mis ging, liepen de testen op nod altijd af en werden ze nooit donkerder dan mijn 11dpo streepje 🤞🏻

één maand geleden

Bij mij is hij al 4 dagen net net even donker als de controlestreep.. Maakt me ook echt heel onzeker.. Had echt verwacht dat hij nu al wel zou 'pieken' 🥺 Goed van je dat je je testen thuis laat. Probeer te genieten van je vakantie en je zwangerschap ❤️

één maand geleden

Reactie op Maygirl95

Bij mij is hij al 4 dagen net net even donker als de controlestreep.. Maakt ...
Maar donkerder dan de controlestreep is toch dan al sowieso de max-max? 😊

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Maar donkerder dan de controlestreep is toch dan al sowieso de max-max? 😊
Sorry, bedoelde net niet ipv net net. Ik heb toch ook al wel foto's gezien waarbij de testlijn donkerder was dan de controlelijn. Net als bij een ovulatietest eigenlijk

één maand geleden

Reactie op Maygirl95

Sorry, bedoelde net niet ipv net net. Ik heb toch ook al wel foto's gezien ...
Ja volgens mij verschilt het enorm per merk ook wanneer en of dat gebeurt. We moeten maar proberen te accepteren dat we gewoon superzwanger zijn 🩷🥰

één maand geleden

Volgens mii krijgt niet iedereen zo een enorm donkere streep. Mijne is ook nog niet zo donker als de controlestreep met 4+1. Maar ik zie ook mensen die veel lichter testen op 4+1 en waarbij het goed gaat.

één maand geleden

Reactie op Peach_

Volgens mii krijgt niet iedereen zo een enorm donkere streep. Mijne is oo ...
Ja dat is natuurlijk ook zo. Iedere vrouw is anders 🥰

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ja dat is natuurlijk ook zo. Iedere vrouw is anders 🥰
En de concentratie van iemands urine denk ik ook. Mijn eerste urine in de ochtend is meestal ook een stuk lichter dan die van een paar uur later. Als je een hele goede (water)drinker bent krijg je nauwelijks “donkerdere” urine. Wellicht dat dat ook nog verschil maakt zo vroeg in de zwangerschap

één maand geleden

Deze is van mij van vanochtend, ben nu 3 weken en 6 dagen.

één maand geleden

Waar mijn streepje gisteren nog steeds iets lichter was dan de controlestreep, knalt hij vandaag op 19 dpo echt. De testlijn is zelfs een fractie donkerder dan de controlestreep 🙏🏻 Het had bij mij dus ook nog wel even nodig

één maand geleden

Reactie op Maygirl95

Waar mijn streepje gisteren nog steeds iets lichter was dan de controlestre ...
Aah wat fijn zeg!

één maand geleden

Dit waren mijn testen vanmorgen met 5+3. Rond de 5 weken werd de testlijn al donkerder maar nu echte dye stealers... ik herken je gevoel zo goed, zelf 2 vroege miskramen gehad vorig jaar. Zei gisteren dat ik zou stoppen met testen maar kon mezelf vanmorgen niet tegen houden... woensdag de eerste echo met 5+6/ 6 weken. Wanneer heb jij je eerste echo? Zolang ik een mooie oploop heb probeer ik me geen zorgen te maken, maar dat is zo lastig..

één maand geleden

Reactie op mandjep

Dit waren mijn testen vanmorgen met 5+3. Rond de 5 weken werd de testlijn a ...
Ja lastig he 🥰 en toch een mooie streep zeg! Fijn dat je al op tijd mag komen voor je echo! Ik moet alsnog toch 7+4 wachten, 23 september mogen we... nouja is niet anders. Hopelijk dan wel gelijk met kloppend hartje ♡

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ja lastig he 🥰 en toch een mooie streep zeg! Fijn dat je al op tijd mag ko ...
Ja heel lastig! Balen dat je pas later mag komen. Duimen voor een mooie echo! Sinds net wat minder last van mijn borsten, dus hier meteen weer zorgen ondanks de donkere streep.... bizar wat het allemaal met je doet he.