18 Reacties

2 maanden geleden

Vandaag

2 maanden geleden

Ik heb geen ervaring voor je. Heb je inmiddels al weer getest? En test je wel iedere keer met ochtendurine zodat het iedere keer ongeveer even geconcentreerd is? Hoop voor je dat het goed gaat!

2 maanden geleden

Dank je voor je reactie. Ik heb inderdaad nog een test genomen. Die is wel duidelijker te zien. Ook nog steeds niet ongesteld geworden, dus ga er vanuit dat het wel goed komt

2 maanden geleden

31 augustus krijg ik een vroege echo

2 maanden geleden

Bij mij liepen vorig jaar ook langzaam de testen op, maar is goed gekomen. Gefeliciteerd! ☺️

2 maanden geleden

Dank je wel

2 maanden geleden

Ik heb dat deze week ook nu 4 weken en 2 dagen zwanger vandaag heeel iets licht roze bloedverlies maar action test gaf heeel licht roze streepje aan...

2 maanden geleden

Ik heb geen hele dikke knaltesten gehad en is bij mij helaas niet goed gegaan... Maar ik hoor ook verhalen waar het wel goed komt. Afwachten...❤️

2 maanden geleden

Reactie op Feestje

Dank je wel
Heb je nog getest?

2 maanden geleden

Hi! Ja ik heb nog twee keer getest en ben er nu wel mee gestopt hoor. Volgens de berekening ben ik nu 6 weken en 2 dagen. Volgende week zaterdag een echo.
Dat ziet er goed uit. Gefeliciteerd!!

2 maanden geleden

Het is helaas een miskraam geworden

2 maanden geleden

Bij mij liep het ook niet op en dat is helaas vorige maand geëindigd in een vroege miskraam, ik hoop en duim voor je!!❤️

2 maanden geleden

Reactie op Feestje

Het is helaas een miskraam geworden
Ah sorry ik lees nu pas je laatste bericht! Heel veel sterkte, wat verdrietig ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Anne99!

Ah sorry ik lees nu pas je laatste bericht! Heel veel sterkte, wat verdriet ...
Dank je wel ❤️

één maand geleden

Veel sterkte!