21 Reacties

één maand geleden

Ik lees even met je mee!

één maand geleden

Hi! Pickwick fruit infusion is zonder caffeine. Ik vind dit ook echt wel lekkere fruitthee.

één maand geleden

Rooibos

één maand geleden

Rooibos, kamille, gember of verse munt zit geen theïne (zelfde stofje als cafeïne in koffie is) in. Eigenlijk bijna alle kruidenthee kan je dus drinken.

één maand geleden

Ja hier ook gek op de pickwick fruit infusion zijn meerdere doosjes met smaken van.

één maand geleden

Ik drink gember lemon van clipper! Is ook goed tegen de misselijkheid 🙊

één maand geleden

Picknick herbal - super blends hebben ook geen cafeïne en zijn lekker! Ginger en lemon/orange en de relax is ook aanrader!

één maand geleden

Is alles van Clippers zonder cafeïne?

één maand geleden

Ik bestel verse thee bij teabar. Orange nightfall is erg lekker en cafeïnevrij!

één maand geleden

Je moet ook letten op bepaalde kruiden begreep ik, ook al is het cafeïnevrij. Dingen als frambozenblad en hibiscus, venken, anijs, zoethout e.d. mag je ook niet (even uit mn hoofd)...

één maand geleden

Ik kom er net ook achter dat je niet teveel kamille- en gemberthee mag. Let dus niet alleen op cafeïne 😀

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Ik kom er net ook achter dat je niet teveel kamille- en gemberthee mag. Let ...
Oh las juist dat je die altijd mag haha, iedere website zegt ook weer wat anders heb ik het idee.. In ieder geval geen venkel, zouthout, anijs!

één maand geleden

Pukka Joy is heerlijk!

één maand geleden

Reactie op Maddie95

Pukka Joy is heerlijk!
Ik lees dat er wel zoethoutwortel inzit, maar als je het bij 1 kop houdt dan is het normaal oke. (Zoethout kan je bloeddruk verhogen)

één maand geleden

Albert Heijn heeft van pickwick smaakjes thee zonder caffeine! Toevallig verleden week gehaald. Dat zijn van die variatie boxen (meerdere soorten)

één maand geleden

Reactie op Gen2024

Is alles van Clippers zonder cafeïne?
Nee, daar hebben ze ook smaakjes met zwarte en groene thee

één maand geleden

Verse muntthee is ook veilig toch?

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Verse muntthee is ook veilig toch?
Ja klopt!

één maand geleden

Kamille van ah of gember blueberry van pickwick

één maand geleden

Zonnatura heeft veel keuze! Munt Sinaasappel en Kamille Lavendel zijn heel lekker!