9 Reacties

één maand geleden

Ik was net 19 toen ik zwanger raakte van me eerste kindje en nu 24 en zwanger van de 2de een dag na me verjaardag ben ik uitgerekend 13 mei jarig en 14 mei uitgerekend ♥️

één maand geleden

Reactie op mk13051

Ik was net 19 toen ik zwanger raakte van me eerste kindje en nu 24 en zwang ...
Super leuk! Vond je het zwaar als 19 jarige en een baby? En kreeg je veel commentaar van mensen om je heen?

één maand geleden

Reactie op Jokeeeee

Super leuk! Vond je het zwaar als 19 jarige en een baby? En kreeg je veel c ...
Ja vond het zwaar hij is met 34 weken geboren en moest een maand in het ziekenhuis blijven ja kreeg vooral commentaar omdat we in een huisje wonen met 1 slaapkamer 🤪 maar we gaan over een paar weekjes verhuizen naar een woning met 3 slaapkamers dus het komt nu goed uit

één maand geleden

Ik ben geen tienermoeder, word bijna 25 maar voel me wel net een tienermoeder, telt dat ook? 😂

één maand geleden

Bij mijn eerste zoontje was ik 18 , woonde nog thuis en had geen vast inkomen . Bij ons is er echt heeeel veel gebeurd , van huiselijk geweld tot 5 keer verhuizen . Nu ben ik al sinds me zoontje 3 jaar is alleen met hem en ondanks alles zijn we nu super gelukkig . Je hebt niet altijd alles voor het zeggen en ondanks tegenslagen kom je er wel ! Geen zorgen om je eigen inkomen dus u got this ❤️❤️

één maand geleden

Ik was 18 toen ik zwanger was van mn eerste kindje en nu 22 en zwanger van mn 2e. Bij de eerste hadden we geen eigen woning en ik had geen opleiding en geen werk dus we leefde volledig van zijn salaris.

één maand geleden

En nu bij de 2e eigen woning, inmiddels opleiding afgerond en allebei een baan

25 dagen geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik ben geen tienermoeder, word bijna 25 maar voel me wel net een tienermoed ...
Zo herkenbaar 🤣 ik was 23 bij mn eerste en nu 25 bij de tweede voel me nog steeds bekeken en te jong🤣🤣 Waarom is dat toch?!

21 dagen geleden

Hoe gaat dat als beide geen inkomen hebben en thuis wonen