16 Reacties

3 dagen geleden

Wellicht vind je het behang van pimpelmees ook leuk. Hebben ze ook cirkel behang van, scheelt weer in kosten en heb je toch iets moois op de muur. Heb ik persoonlijk ook gedaan bij mijn dochtertje 😁 ze hebben daar veel leuke kinder thema's (ook met bos en hertjes etc)

3 dagen geleden

Hier het zelfde idee 🥲 te duur

3 dagen geleden

Reactie op Neah

Hier het zelfde idee 🥲 te duur
Zo jammer he 😢

3 dagen geleden

Reactie op Femia007

Wellicht vind je het behang van pimpelmees ook leuk. Hebben ze ook cirkel b ...
Jaaaa vind ik ook geweldig idd. Mijn zus had daar ook een behangcirkel van!

3 dagen geleden

Misschien een betaalbare muurschildering? Geen idee of dat goedkoper is hoor! Wij hebben op 1 muur een grote boom met koala's en op de andere muur 1 tak met een koala en betaalde daar 60 euro voor.

3 dagen geleden

Wij hebben muurstickers , is dat een optie?

3 dagen geleden

Wij hebben ook een grote kamer met lange muur en hebben bij ons zoontje toen besloten om de helft van de muur te behangen en de andere helft te verven. Deels vanwege prijs, maar ook om de kamer op die manier wat rustiger te laten ogen. Het is erg goed uitgevallen moet ik zeggen en ben er nog steeds erg blij mee!

3 dagen geleden

Reactie op Kaatje305

Wij hebben ook een grote kamer met lange muur en hebben bij ons zoontje toe ...
Ja heb ik inderdaad ook aan gedacht! Maar ik ben zo bang dat het dan gek lijkt.. hoe hebben jullie dat gedaan?

3 dagen geleden

Kijk eens bij Hornbach. Zij hebben best veel voor iets schappelijkere prijzen. Bijvoorbeeld: MARBURG Fotobehang vlies 45869 Kids Walls bos 159x270 cm https://www.hornbach.nl/p/marburg-fotobehang-vlies-45869-kids-walls-bos-159x270-cm/10550491/

3 dagen geleden

Reactie op iiiertje

Misschien een betaalbare muurschildering? Geen idee of dat goedkoper is hoo ...
Oef ik als zzp kunstenaar kan voor dat geld 2 à 3 uurtjes werken aan de muurschildering dan nog niet voorbereidingstijd meegerekend🫣 €60 is materiaalkosten en ontwerp. Wel leuk dat jullie een muurschildering hebben, ben daar helemaal voor!

3 dagen geleden

Reactie op SuusZ88

Kijk eens bij Hornbach. Zij hebben best veel voor iets schappelijkere prijz ...
Ohhhhh die is heel mooi! Toen ik laatst bij Hornbach keek kon ik alleen realistisch bos behang vinden, wat ik niet zo geschikt vond. Dit is perfect! Dankjewel 🥰

3 dagen geleden

Wij hebben een beamer geleend, afbeelding van draakje dirk (van internet met kabeltje vanaf telefoon) op de muur geprojecteerd en overgetekend. Daarna over geschilderd. Heel makkelijk en een mooie grote muurschildering met verf van de action.

3 dagen geleden

"Gewoon" behang bij Kwantum is goed te betalen. Vorig jaar onze eigen slaapkamer en de slaapkamer van onze peuterdochter mee gedaan.

2 dagen geleden

Ik zou alleen graag de tip willen geven om niet voor tè goedkoop behang te kiezen, dit had ik bij de logeerkamer gedaan en was een crime om netjes op de muur te krijgen 🥲 Dit zit er dus ook echt lelijk op, terwijl mijn andere behangkunsten in het huis wel mooi zijn geworden 🙃

2 dagen geleden

Reactie op Ilm2024

Ja heb ik inderdaad ook aan gedacht! Maar ik ben zo bang dat het dan gek li ...
Oude foto hoor, maar heb er zeg maar een hoekje van gemaakt zo en het bedje precies er naast gezet als soort 'scheiding'. De muur loopt rechts nog stuk verder door en hebben daar dierenkoppen aan de muur gehangen. Staat momenteel een fietsje voor, maar eerst nog niks. Heb wel goed gekeken met het behang dat ik niet bijv. een halve giraffe kop zou hebben.

2 dagen geleden

Reactie op Kaatje305

Oude foto hoor, maar heb er zeg maar een hoekje van gemaakt zo en het bedje ...
Ohhhh heel mooi!