12 Reacties

11 dagen geleden

Ik vind zelf de bugaboo echt heel fijn!! Bij de oudste had ik de cameleon & die paste zelfs in een Peugeot 206 uit het jaar 0. Toen de jongste kwam zijn we voor de donkey gegaan omdat de oudste ook nog jong was. Die was wel echt groot. Dus nu willen we weer een bugaboo, twijfel alleen tussen de donkey en de Buffalo. Vind de Buffalo zelf echt mooier 🫣

11 dagen geleden

Ik ben heel blij met de uppabay vista2, vooral de grote boodschappenmand. Maar het belangrijkste is kijken en voelen in een winkel. Iedereen vindt iets anders fijn. Dan kan je ook passen of hij in de auto past.

11 dagen geleden

Wij hebben van de eerste de UPPAbaby Vista V2. Super fijne wagen met grote mand voor boodschappen (was voor ons de reden om voor deze te gaan) en makkelijk in en uit te klappen. Ik heb zelf een Toyota Yaris uit 2009 (dus zeker geen grote auto) en hier past hij prima in. Het is een hele uitgave de eerste keer maar wel een waar wij super veel plezier van hebben (en die wij nu dus makkelijk voor de tweede kunnen hergebruiken omdat hij nog helemaal goed is!)

11 dagen geleden

Probeer het even uit in een grotere winkel, zoals prenatal, babypark of babydump. Kinderwagens zijn echt zo verschillend en wat de een fijn vindt, vindt de ander weer minder. Ook mag je daar vaak proberen of hij in de auto past. Zo vonden wij bugaboo niks en twijfelden wij tussen easywalker en joolz. Uiteindelijk zijn wij voor een easywalker harvey 3 gegaan toentertijd. Wielen kunnen er vaak af bij een ietsje duurdere wagen, zodat ze goed in de kleinste auto's passen. Als je daarna een merk of model in gedachten hebt, kan je altijd eerst kijken of je ze op marktplaats tegenkomt. Zo niet, dan hebben babypark en babydump laagste prijs garantie. Als je hem nu besteld en pas over een paar maanden laat bezorgen en er komt ondertussen ergens een grote aanbieding (denk aan Black friday), kan je een bewijsje sturen naar de klantenservice en passen zij de prijs voor je aan.

11 dagen geleden

Reactie op Lisaa1993

Wij hebben van de eerste de UPPAbaby Vista V2. Super fijne wagen met grote ...
Is deze ook fijn voor lange mensen ?

11 dagen geleden

Ik gebruik al drie jaar de Easywalker Harvey 3 (premium). Echt, dat ding wordt hier iedere dag intensief gebruikt (woon aan een bos dus veel hobbel weggetjes), en nog niks kapot aan. Ik ga dezelfde denk ik opnieuw aanschaffen bij deze tweede zwangerschap, maar, ben er nog niet helemaal over uit. Het was een investering (rond de 1200€) maar echt iedere euro waard. Meestal doet Babypark acties rond oktober/november.

11 dagen geleden

Reactie op MTvdw

Is deze ook fijn voor lange mensen ?
Hij kan best hoog, maar dan zou ik zeker in de winkel proberen.

11 dagen geleden

Reactie op Lisaa1993

Hij kan best hoog, maar dan zou ik zeker in de winkel proberen.
Volgende week gaan we shoppen 😊. Ga het wel even bekijken. Dank je wel!

11 dagen geleden

Reactie op MTvdw

Is deze ook fijn voor lange mensen ?
Hij is iets minder handig voor hele korte mensen vind ik, voor lange mensen denk wel fijn. Maar lekker testen allemaal. Ik ben meerder keren bij de babydump geweest bij de eerst, liep zo te twijfelen 😅

11 dagen geleden

Wij hebben de thule urban glide. Is niet goedkoop. Maar 3 wielen en kan klein opgevouwen worden. Om mee te lopen is die wel groot, maar gaan vaak naar het bos of strand en loopt heerlijk. We hebben er een kleine buggy bij, de easywalker XS, maar die kan je pas gebruiken als de kleine kan zitten.

10 dagen geleden

Wij hebben een Nuna mixx next gekocht met de eerste en die paste in mijn Toyota Aygo. Hele fijne wagen met een grote mand voor boodschappen. Ook heel fijn dat de reiswieg plat op de grond kon staan. De kleine heeft daar beneden veel in geslapen.