29 Reacties
2 dagen geleden
Mijn dochter van 6,5 maand ook erg veel last van eczeem. Gebruik cetomacrogol om het vet te houden en van de huisarts Ketoconazol. Maar niks helpt, lijkt alleen maar erger te worden 😔
2 dagen geleden
Hier heeft onze zoon een koemelkallergie en eczeem was 1 van de symptomen. Tegenwoordig heel goed onder controle door cetomacrogol en als we hem in bad doen eerst insmeren met fagron bad olie. Juist geen naif daar zit dan toch parfum in waar zijn huid heel sterk op reageert! 🙌🏻 succes!
2 dagen geleden
Pure shea butter werkt heel goed voor de eczeem plekjes van onze baby
2 dagen geleden
Eczeem is soms zo lastig onder controle te houden hè. Het hoeft maar een paar graden kouder te worden en het leeft weer helemaal op bij mijn zoontje. Wij gebruiken nu de Rosatum Heilsalbe van Wala (antroposofische/volledig natuurlijke vethoudende creme) en de Weleda baby witte malva sensitive gezichtscreme (daar zit een extract in van drie kleurig viooltje wat heel erg kan helpen bij eczeem).
2 dagen geleden
Hoi ben je ook al onder behandeling bij een eczeem verpleegkundige die daar over gaat
2 dagen geleden
Mijn zoontje van 6 maand heeft ook wel eens eczeem plekjes op de wangen.
Ik gebruik frambozen zalf van puur geluk. Fantastisch natuurlijk product!! Voor heel veel dingen goed. Mijn kraamverzorgende adviseerde het mij.
Ze heeft haar eigen online shop: puurgelukstore.nl
Wie weet helpt het jou ook
2 dagen geleden
Reactie op valerie 22
Hoi ben je ook al onder behandeling bij een eczeem verpleegkundige die daar ...
Nog niet. Wel bij de huisarts geweest ervoor. Onze dochter heeft ook heel lang veel last van krampjes gehad, wij hebben meerdere keren zorgen geuit ook over evt allergieën maar werden niet echt serieus genomen. Uiteindelijk zelf zuivel gemeden maar leek geen verschil te maken.