Met een groeiende buik begint voor mij de zoektocht naar fijne en mooie zwangerschapskleding. Ik ben totaal geen online shopper en in winkels is nauwelijks iets te vinden(of zoek ik niet goed?), dus vroeg me af of iemand misschien tips heeft voor de fijnste kleding. Met name voor broeken en leggings zoek ik goede adressen.
En mocht iemand nog tips hebben voor een goede waterdichte winterjas met was extra ruimte voor een groeiende buik dan zijn die ook welkom!
Ik heb een heerlijke before&after sport legging van de H&M. Verder heb ik bij Prenatal twee zwangerschapsbroeken gekocht van Only. €39,99 per stuk. Dus vond ik wel meevallen.
Heb nu net een jas gekocht bij de C&A, heel mooi en fijn (dit is geen waterdichte maar die hadden ze wel).
Broeken heb ik vorige zwangerschap vooral bij H&M gekocht
Ik vond bij h&m fijn dat je kon passen, sommige broeken zaten echt niet lekker, maar heb 1 model die ik geweldig vind, vorige zwangerschap veel gedragen en nu met 12 weken ook alweer prima om aan te doen
Voor de kleinere dames de legging van Nike One 7/8 lengte is super fijn. Ik had broeken bij de H&M besteld en die vond ik vreselijk zitten. Nog op zoek naar andere broeken, maar dat is erg lastig met mijn lengte. Tips zijn welkom.
Bellyfashion (winkel Zoetermeer en online) en de merken die zij verkopen voor winterjassen zijn fijn, had 3 in 1 winterjas bij mijn eerste met extra inzet voor buik en eentje voor draagzak daarna.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar had vorige week in een zwangere bui voor 90euro bij Shein besteld. En wonder boven wonder past alles als gegoten! Ik ben drie broeken en twee truien rijker. Heb laatst ook een goede jeans bij H&M gekocht, zit perfect maar merk dat hij na zo'n 6x dragen al wel slijtplekken krijgt bij de bovenbenen. Heb van mijn vorige zwangerscahp nog een jeans van C&A. Die is nog steeds als nieuw. Legging van H&M vind ik wel fijn trouwens.