20 Reacties

4 dagen geleden

Voor de jassen, bonprix. Ik zag dat prenatal leuke broeken https://www.prenatal.nl/prenatal-zwangerschapsbroek-black-1498420010/
Ik heb super fijne legging broeken (flared) van de h&m. Modellen; before&after geribde broek en mama uitlopende tricot broek.

4 dagen geleden

Ik heb goeie broeken gebaalf bij prenetal, daar kan je gewoon passen dus hoef je niet online te kopen.

4 dagen geleden

De jeans van h&m zijn ook fijn vind ik

4 dagen geleden

Net leggings binnen van everwoman. Zitten heerlijk en gaan mee met de groeiende buik :) taille van de legging is hoog genoeg.

4 dagen geleden

Ik heb een heerlijke before&after sport legging van de H&M. Verder heb ik bij Prenatal twee zwangerschapsbroeken gekocht van Only. €39,99 per stuk. Dus vond ik wel meevallen.

4 dagen geleden

Reactie op DTkleine

Ik heb een heerlijke before&after sport legging van de H&M. Verder ...
T/m vandaag 25% korting dus pak de kans nog

4 dagen geleden

Heb nu net een jas gekocht bij de C&A, heel mooi en fijn (dit is geen waterdichte maar die hadden ze wel). Broeken heb ik vorige zwangerschap vooral bij H&M gekocht

4 dagen geleden

Er staat heeeeeel veel op Vinted voor weinig geld!

4 dagen geleden

Ik heb bijna alles gekocht bij Prenatal. Wat ze bij de h&m hadden vond ik niks. Maarja is allemaal persoonlijke smaak natuurlijk!

4 dagen geleden

Bij H&M goed geslaagd voor broeken en leggings! Een van de weinige winkels waar ze dit ook echt in de winkel zelf hebben en dus kan passen.

4 dagen geleden

Ik vond bij h&m fijn dat je kon passen, sommige broeken zaten echt niet lekker, maar heb 1 model die ik geweldig vind, vorige zwangerschap veel gedragen en nu met 12 weken ook alweer prima om aan te doen

4 dagen geleden

Voor de kleinere dames de legging van Nike One 7/8 lengte is super fijn. Ik had broeken bij de H&M besteld en die vond ik vreselijk zitten. Nog op zoek naar andere broeken, maar dat is erg lastig met mijn lengte. Tips zijn welkom.

4 dagen geleden

Bellyfashion (winkel Zoetermeer en online) en de merken die zij verkopen voor winterjassen zijn fijn, had 3 in 1 winterjas bij mijn eerste met extra inzet voor buik en eentje voor draagzak daarna.

4 dagen geleden

Reactie op Emvi86

Bellyfashion (winkel Zoetermeer en online) en de merken die zij verkopen vo ...
Goed waterdicht en buikvorm is wel lastig merk ik, zelf ook goretex enz gewend en zoiets voor een strandwandeling zeg maar nog niet gevonden

4 dagen geleden

Reactie op NSH1995

Voor de kleinere dames de legging van Nike One 7/8 lengte is super fijn. Ik ...
Ik heb broeken van noppies. Die hebben lengte maat 30. Is nog steeds een beetje te lang maar goed te doen.

4 dagen geleden

Mijn beste zwangerschapsbroek is verrassend genoeg van de c&a! Noppies valt me tegen.

4 dagen geleden

En Vinted!!

4 dagen geleden

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar had vorige week in een zwangere bui voor 90euro bij Shein besteld. En wonder boven wonder past alles als gegoten! Ik ben drie broeken en twee truien rijker. Heb laatst ook een goede jeans bij H&M gekocht, zit perfect maar merk dat hij na zo'n 6x dragen al wel slijtplekken krijgt bij de bovenbenen. Heb van mijn vorige zwangerscahp nog een jeans van C&A. Die is nog steeds als nieuw. Legging van H&M vind ik wel fijn trouwens.

4 dagen geleden

Bij prenatal kun je kleding passen