55 Reacties

9 maanden geleden

Mijn zoon (11 jaar) wil ook graag trakteren op school als zijn zusje is geboren. We hebben samen gekeken naar wat makkelijk is en wat in groep 7 ook leuk is. Het zijn uiteindelijk beschuit met muisjes voor de leraren geworden en voor in de klas roze koeken. Ook makkelijk want alles kan ik van te voren al in huis halen en meegeven aan hem

9 maanden geleden

Ik heb rozijnendoosjes ingepakt met roze papier en er een grote Nijntje erop geplakt met hoera grote zus! Kan mooi van te voren 👍

9 maanden geleden

Ik denk dat ik koekjes ga bestellen met blauwe glazuur en de naam erin van de baby, op de school van mijn zoontje mag niks van chocolade en trakteren mag enkel met ‘zelfgemaakte’ dingen. Als je zelf handig bent en er de tijd/zin voor hebt kan je ze natuurlijk ook gewoon zelf maken

9 maanden geleden

Vorige keer heeft mijn zoontje zoiets getrakteerd voor zijn broertje en beschuit met muisjes. Nu doen we geboortekoekjes met een bellenblaas en waterpistooltje van de action. En voor de juffen ook geboortekoekjes.

9 maanden geleden

Ik heb in een doorzichtigzakje een doosje krentjes ingepakt in papier en daarnaast “eigen” gemaakt stoepkrijt licht roze van Nijntje met sticker grote broer. Op zich vrij makkelijk te maken als je er zin in hebt haha.

9 maanden geleden

Wij gaan knijpfruit doen met een wikkel eromheen. Ligt al klaar :)

9 maanden geleden

Ik wilde ook van alles gaan voorbereiden, maar bedacht me ineens dat mijn moeder (haar oma) het misschien wel leuk vond om iets te maken met haar. Heeft mijn dochter een mooi 1-op-1 moment met alle aandacht voor haar tijdens de kraamweek. Bakken en bezig zijn in de keuken vind ze heel leuk namelijk. En ik hoef het niet te regelen. Gevraagd en mijn moeder vond het een goed idee! Dus helemaal top haha. Zij straks blij samen en ik ook want het kon van mijn lijstje af😂👍🏻

9 maanden geleden

Ik heb van de week bij de action een kleine roze/blauwe bellenblaas, roze/blauwe stempels en roze/blauwe roltongen gekocht. Allemaal dingen die mijn zoontje (2,5 jaar) zelf ook leuk vind om te krijgen op de peuteropvang. Dit doe ik vast in zakjes en bestel als de baby geboren is nog wat geboortesnoep (wij weten niet wat het wordt dus bestel het pas als de baby er is) Om erbij te doen. Dit wil ik sowieso gebruiken als cadeautje voor kraambezoek dus dat kan ik dan gewoon dubbel gebruiken. De overige kleuren van de bellenblaas en stempels gebruik ik dan weer met zijn verjaardag voor de kindercadeautjes.

9 maanden geleden

Reactie op Lisaa1993

Ik heb van de week bij de action een kleine roze/blauwe bellenblaas, roze/b ...
Oja en ik heb een sluitsticker op internet besteld met; ik ben een grote broer

9 maanden geleden

Ik heb deze, ga er alleen nog roze confetti in doen en roze lintjes onder de sticker om het een beetje op te leuken🩷

9 maanden geleden

Lekker simpel geboorte koekjes Per stuk verpakt Snel in huis en makkelijk ook voor visite

9 maanden geleden

Reactie op Annemiekkk

Ik wilde ook van alles gaan voorbereiden, maar bedacht me ineens dat mijn m ...
Wat een goed idee!! Win-win :)

9 maanden geleden

Ik heb foliezakjes besteld en doe ik een stempeltje in en een mini bellenblaasje met iets van een spekje ofzo. Sticker erop met hoera ik ben grote broer. De zakjes maak ik vast klaar in me verlof, hoeft m'n man het niet te doen! Zijn er een stuk of 30 met de opvang en de gym bij elkaar🥴.

9 maanden geleden

Reactie op Kleine braam

Wat een goed idee!! Win-win :)
Hahaha ja ik vond het ook een goede ingeving!😂

8 maanden geleden

Ik heb een webshop met onder andere geboortetraktaties. Misschien zit er wel iets passends voor je bij. Stoepkrijtmeid heet het! Ik help je met liefde.

8 maanden geleden

Ik ga met wit, oranje en roze papier kleine ooievaartjes maken met een roze bordje in de snavel waar een tekstje op staat in de trant van hoera ik ben grote broer, en dat op een doosje rozijntjes plakken. Mijn zoontje is bijna anderhalf dus dit is een traktatie voor op de opvang. Dingen als koekjes en chocolade zijn dus geen optie en plastic speelgoedjes vind ik zelf echt irritant om te krijgen dus zou ik nooit geven.

8 maanden geleden

Mijn dochtertje van 3,5 jaar wil ook graag trakteren op het kinderdagverblijf als de kleine er is (ik heb een geplande keizersnede binnenkort). Toevallig heb ik gisteren in een snoepwinkeltje hier in de buurt wit en blauwe spekbollen gehaald. Deze 4 aan een satéprikker geschoven en in folie ingepakt. Ga er nog een labeltje aan maken met grote zus. Ik vond het fijn als ik het vast klaar heb liggen😊.

8 maanden geleden

Ik zag laatst ergens voorbij komen: kleine schepjes met roze of blauw confetti met een labeltje eraan: ik wil niet opscheppen maar ik ben grote broer/zus! Vond ik een leuk idee.

8 maanden geleden

Wij hebben gewoon beschuit met muisjes ingepakt in een mand versierd met ballonnen. Dan gaan de kindjes dat eten tijdens hun crackermoment (gevraagd aan de leidsters of dit mocht, ze smeren dan ter plekke). Zo wordt er echt een momentje gemaakt. De ingepakte koekjes enz belanden hier altijd in hun bakjes voor mee naar huis namelijk.

8 maanden geleden

Reactie op Madeliefje1

Mijn dochtertje van 3,5 jaar wil ook graag trakteren op het kinderdagverbli ...
Leuk idee, maar ik zou dit niet trakteren op een groep onder 4 jaar vanwege verstikkingsgevaar van marshmallows/spekkies...