26 Reacties

15 dagen geleden

Hihi Ik heb donderdag mijn 2e echo vind het ook enormm spannend …

15 dagen geleden

Ja wij! Komende vrijdag om 12:00 uur de termijn echo. De eerste echo hebben we 25 september gehad met 8+0. Afgelopen donderdag had ik de intake en mocht toen ook even spieken. Dus komende vrijdag alweer de 3e echo.

15 dagen geleden

Ik heb de mijne ook op vrijdag! Ik ben echt heel benieuwd naar hoe baby is gegroeid. Helemaal omdat je deze keer waarschijnlijk echt al n mensje ziet 😁

15 dagen geleden

Ik heb mijn termijn echo volgende week woensdag! 🥰

15 dagen geleden

Ik heb mijn termijn echo volgende week dinsdag, dan zou ik 11 weken zijn. Erg zenuwachtig 3 weken geleden laatste echo gehad dus word ook wel weer tijd 🤪❤️

15 dagen geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik heb mijn termijn echo volgende week woensdag! 🥰
Ik ook! 16 oktober!

15 dagen geleden

Reactie op Mama-1989

Ik ook! 16 oktober!
Wat fijn! Hoeveel weken ben je nu? Ik zit nu op 10+4 🥰

15 dagen geleden

Wij woensdag de termijnecho met 10+5. Heel leuk om de kleine dan weer even te zien maar blijft ook spannend

15 dagen geleden

Reactie op Rosa ✨

Wat fijn! Hoeveel weken ben je nu? Ik zit nu op 10+4 🥰
Ik zit nu op 9+4..

15 dagen geleden

Ik mag woensdag gaan met 9+2. De laatste en eerste echo bij 6 weken gehad dus weer enorm spannend hoe het er nu voor staat!

15 dagen geleden

Ik mag woensdag! Ben dan ongeveer 11 weken! Zooooveel zin in!

15 dagen geleden

Ik heb morgen mijn termijnecho met 10+3! Heeeel veel zin om te kijken hoe de baby gegroeid is in de afgelopen 2 weken 😊

15 dagen geleden

Hier donderdag de 2de echo zou dan als het goed is 10+1 moeten zijn

14 dagen geleden

14-10 maandag onze termijn echo! (Ben dan 10+6) Spannend weer, vooral omdat ik ineens niet meer misselijk ben.

14 dagen geleden

Reactie op charlie88lilly

14-10 maandag onze termijn echo! (Ben dan 10+6) Spannend weer, vooral omdat ...
Had ik ook ineens sinds 2 dagen dat symptomen minder waren. Vandaag termijn echo gehad met 10+2 en alles zag er goed uit, echt al een mensje 😍 VK zei wel dat de misselijkheid nog terug kan komen..

14 dagen geleden

Ik had vorige week, op 2 okt, mijn 1e vroege echo met 6 weken en 6 dagen (moest ivm klachten naar de Spoed Unit, gelukkig was alles goed). En vandaag mijn 2e echo gehad en ook die was weer prachtig:)

14 dagen geleden

Hier morgenochtend de termijn met ruim 10 weken gok ik. Spannend en zin in!

14 dagen geleden

Ik heb vanochtend mijn termijnecho gehad. We zagen het schedeltje, met de twee hersenhelften, kloppend hartje, maag, neusbotje, kaken, armen, benen, navelstreng. Alles zag er goed uit. Baby is nu 4cm. Ik ben een dag naar voren verschoven. Ik was 10 weken en 5 dagen en nu blijkt het 10 weken en 6 dagen te zijn. Baby is goed gegroeid. Ik heb echt een actieve baby hahaha. Echt leuk om te zien

14 dagen geleden

Ja echt bijzonder hè! Dat hart zo ontwikkelt, het hoofdje zo mooi hersens goed ontwikkeld, navelstreng zien kloppen dus weten dat de placenta werkt. En voor mij een unieke ervaring de due date blijft hetzelfde. Normaal zijn mijn babies iets kleiner maar nu perfect op schema. Lekker bewegend ja 👏🏻 was er maar een luikje bij ons buikje, dat we even kunnen kijken, 👀 om te zien wat de baby vandaag weer heeft weten te bereiken. Maar ja echt z’n verschil met paar weken geleden toen was je echt op zoek, is dat het hoofd of de billen. Nou nu is dat allemaal ontwikkeld en het zit er. Dat gezichtje zo mooi 🥹 en schattig 🥰 en kloppend hartje is al heel veel om te mogen zien maar ja ik had ook die echo dan kom je thuis en op de foto zie je meer de ballon voor de voeding dan de baby. Nu ga je aangenaam verrast worden. Het is echt een hele baby met als het goed is alles erop en eraan. Natuurlijk nog lang nodig om verder te groeien maar alle organen zijn aangelegd. En na de termijn echo zakt het risico tot een miskraam naar 1-2 % dat blijft de hele zwangerschap 🤰🏼 zo. En nu ben ik echt verslaafd aan echo’s 😅 had al een buggy voor dat geld gehad, maar het is het waard.

14 dagen geleden

Reactie op ZuivereGlans628549

Ik heb morgen mijn termijnecho met 10+3! Heeeel veel zin om te kijken hoe d ...
Hoe is de echo gegaan? Spannend hoor.