252 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje is 7,5 maand!

één maand geleden

Leuk! Voor ons ook het tweede kindje, mijn zoontje is nu 2 jaar en 2 maanden. Ben ook heel benieuwd hoe hij erop gaat reageren. En zelf ook benieuwd of de overgang van 0 naar 1 of van 1 naar 2 heftiger is hahaha

één maand geleden

Ons dochtertje is nu 13 mnd

één maand geleden

Jaaa, hier een meisje van 1,5🥰

één maand geleden

Reactie op Lindaaaa93

Leuk! Voor ons ook het tweede kindje, mijn zoontje is nu 2 jaar en 2 maande ...
Spannend he! Ik denk dat de overgang van 1 naar 2 minder stressvol gaat zijn maar wel zwaarder omdat je natuurlijk niet enkel je baby hebt om voor te zorgen. Er loopt ook nog een peutertje rond die natuurlijk wat jaloers gaat zijn en dus zich misschien ook wat vervelender gaat opstellen de eerste periode. Maar het zal wel makkelijker zijn omdat je natuurlijk deels weet wat er komen gaat. Hoop wel echt op een betere slaper deze keer 🙈

één maand geleden

Mijn dochter wordt eind oktober 3. We hebben het haar nog niet verteld, maar erg benieuwd hoe ze zal reageren! Ook erg benieuwd hoe de tweede zwangerschap zal zijn. Bij de 1e had ik geen peuter waar ik achteraan moest rennen en bezig moest houden😂

één maand geleden

Voor ons is het ook de tweede. Met haar verjaardag had ik een positieve test😊 Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn een tweede! Hoop vooral dat ik er wat relaxter in kan staan allemaal 😅

één maand geleden

Mijn dochter uit mijn vorige relatie wordt in februari 6 jaar😊 Ik ben benieuwd hoe jullie je voelen ten opzichte van de vorige zwangerschap

één maand geleden

Dochtertje is nu 9 maanden 🥹 de positieve test was voor ons een verrassing

één maand geleden

Mijn zoontje is nu 1 jaar en 10 maanden

één maand geleden

Leuke topic! Hier ook zwanger van de tweede. Wij hebben een zoontje van 3,5. 🩵

één maand geleden

Ik heb ook een zoontje van bijna 2.5, spannend weer! Ben heel benieuwd hoe het straks gaat zijn met 2 kindjes, vooral nu mijn zoontje wel in de peuter puberteit zit

één maand geleden

Voor ons ook de 2e, we hebben al een zoon van bijna 4. Na een goede 1e echo vertellen we hem het blijde nieuws, super benieuwd naar de reactie. Hij heeft het al over een zusje als we baby foto's van hem terug kijken. Ook zegt hij dan het flesje te geven en wil hij verhaaltjes voorlezen🥰

één maand geleden

Dochter van ons is 2 jaar en 4 maandjes 🥰 is de hele tijd al aan het roepen, „mama broertjee!!” En we hebben nog niks gezegd over een baby in de buik. Daar kwam ze vorige week zelf mee aan toen ze naar bedje moest..😳

één maand geleden

Jaaa leuk, wij hebben een dochter van 3. De uitgerekende datum is 2 dagen na verjaardag van onze dochter dus ook grappig dat ik precies dezelfde periode zwanger ben als 4 jaar geleden. Ik heb nog geen kwaaltjes en probeer mij hard te herinneren wanneer de misselijkheid ellende begon, denk rond week 6. Ik denk sws dat deze zwangerschap anders word, toen moest ik van feestend bestaan naar zwanger en moeder, vond ik hele harde overgang. Nu zit ik er vol in en weten we wat we moeten verwachten. Soort van 😂.

één maand geleden

Ik ben zwanger van een tweede kindje 5+5 ben ik nu. We hebben al een zoontje van 3 die op 1 mei 2021 geboren is. Ben ook weer in dezelfde periode zwanger en mn uitgerekende datum zal ongeveer 9 mei zijn de verjaardag van mijn man🫢🥰 ik ben nu sinds een weekje niet zo lekker. Last van mn maag, en misselijk. Ik slaap ook slecht bah. Bij mn zoontje werd ik pas rond week 10 wat ziekig.

één maand geleden

Vele van jullie hebben nog kleintjes🥰 zo leuk! Mijn puber dochter is inmiddels 15 en zal 16 zijn als ze grote zus word🩵🩷 Ben dus al even eruit hoe het ook al weer allemaal was.🤭

één maand geleden

Leuk idee! Ons zoontje wordt in november 2 jaar.

één maand geleden

Reactie op Esther101

Vele van jullie hebben nog kleintjes🥰 zo leuk! Mijn puber dochter is inmi ...
Oooh dat is wel heel speciaal! Weet je dochter het al? En hoe reageerde ze? Zal inderdaad wel weer even wennen zijn zo'n kleintje in huis, maar je rolt er zo weer in denk ik!

één maand geleden

Hier ook zwanger van de tweede ! Onze dochter wordt in oktober 3 ☺️