252 Reacties

18 dagen geleden

Reactie op Daphnee3

Jeetje jeetje, zoals ik het lees hebben jullie allebei een te vroeg geboren ...
Je hebt gelijk , werd nogal geprikkeld door de toon van haar berichten. En da kunnen de hormoontjes niet aan hahahaha , dankjewel voor de felicitaties

18 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Gaat om de manier van praten die mij niet aan staat 😊
Presies 😂

18 dagen geleden

Overigens heb ik een dochter die 7 oktober 1 jaar wordt, en ben ik dan 7 weken zwanger. Dus ook 2 onder 2 hier. 🥰

18 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

-edit mod Eliza- reactie weggehaald, ongepast
-edit mod Eliza- reactie weggehaald , ongepast

18 dagen geleden

Guys, laten we het gezellig houden aub. Hiervoor heb ik het topic geopend.

18 dagen geleden

Reactie op Maddie95

Guys, laten we het gezellig houden aub. Hiervoor heb ik het topic geopend.
Klopt , maar als er constant steken onder water worden gegeven blijf k gewn reageren

18 dagen geleden

Voor jullie beiden, jullie zitten ongeveer in hetzelfde schuitje. Zwanger, vorige kindje was te vroeg geboren, en ze hebben ook nog dezelfde leeftijd. Jullie kunnen veel meer aan elkaar hebben dan alleen dit modder gegooi. Woorden komen verkeerd door, iemands toon staat je niet aan. Snap ik, maar bewaar dan je woorden voor jezelf. Continu blijven reageren op elkaar helpt daarbij niet. Zoals TS zegt, laten we het gezellig houden. En allemaal genieten van de zwangerschappen 🥰

18 dagen geleden

Reactie op Gennepxx

Klopt , maar als er constant steken onder water worden gegeven blijf k gewn ...
Er werden nergens steken onder water gegeven. De enige die van bovenaf de kast loopt te moddergooien ben jij x. Heggeschaar zegt niets verkeerd jij bent met onnodig schelden

18 dagen geleden

Reactie op mimi1994

Er werden nergens steken onder water gegeven. De enige die van bovenaf de k ...
Zeker niet onnodig

18 dagen geleden

Hi dames, ik zie dat het gesprek hier onaardig is geworden. Dat is jammer. Een respectvolle toon maakt het voor iedereen prettiger. Jullie hoeven het niet eens met elkaar te zijn maar blijf wel vriendelijk. Ik haal wat onvriendelijke reacties weg en wil jullie vragen weer on-topic te reageren. Liefs, Eliza

18 dagen geleden

Meer mama's die zich af en toe zo schuldig voelen naar de oudste? Ik voel me zo vaak ziek dat ze veel meer naar opa's en oma's moet en ik merk dat ze me af en toe echt een beetje mist

18 dagen geleden

Ons dochtertje is 1 jaar en 3 maanden en ben nu zwanger van de 2e 💞 Ook ik voel me soms schuldig naar de oudste toe omdat ik zooo extreem moe ben deze weken en weinig energie heb om leuke dingen met haar te doen! Hoop echt dat die vermoeidheid snel voorbij is 😴

18 dagen geleden

Reactie op Pukkie5

Meer mama's die zich af en toe zo schuldig voelen naar de oudste? Ik voel m ...
Ja, heel herkenbaar! De combinatie hier van vermoeidheid en misselijkheid is niet echt top als je ook nog een kindje moet bezig houden. Gelukkig kan ik met momenten soms wel even afwisselen met mijn partner zodat ik even kan rusten, maar uiteindelijk komt het natuurlijk grotendeels op mijn schouders terecht. Ik heb er wel vertrouwen in dat het na 13 weken beter gaat zijn, maar nu is het echt elke dag wel doorbijten en van zodra mijn zoontje slaapt, direct op de bank languit en om 21:30 slapen 🙈

18 dagen geleden

Reactie op Pukkie5

Meer mama's die zich af en toe zo schuldig voelen naar de oudste? Ik voel m ...
Heel herkenbaar, ik ben echt een minder leuke moeder. Lig de hele dag misselijk op de bank en zij moet zichzelf meer vermaken en ik heb ook echt geen puf voor leuke uitjes

18 dagen geleden

Reactie op Pukkie5

Meer mama's die zich af en toe zo schuldig voelen naar de oudste? Ik voel m ...
Ja heel herkenbaar! Mijn batterij is om 18:00 al helemaal op en daarvoor voel ik me de hele middag al moe. Alles in huis is een hele opgave om uit te voeren en vooral nu met dit best wel mooie weer voel ik me schuldig om geen uitje te ondernemen. Ik slaap al de hele week tussen 20:00-21:00... ik voel me echt een vrouw 👵🏻

18 dagen geleden

Mijn zoontje word in november 4 jaar en ben uitgerekend in mei

17 dagen geleden

Op de dag dat ik 12 weken ben wordt onze dochter 4 jaar. Zou zo een leuke verrassing zijn voor haar. Ze vraagt er al 2 jaar naar. Ik heb daardoor een boek geschreven om secundaire infertiliteit te kaderen aan kindjes. Het grappige is dat voor ik wist dat ik zwanger was, ze haar handje op mijn buik kwam leggen en vroeg hoe we de baby naar huis gingen brengen van het ziekenhuis,want we hebben maar 1 autostoeltje. De volgende dag was de test positief. Ze bleef maar vragen stellen en dan hebben we verteld dat er een zaadje was, nog geen baby. Want daar ging zij al vanuit. Toen bleek een week later de vruchtzak leeg en vertelden we dat het zaadje niet gegroeid was tot een baby'tje. Ze was zo verdrietig, maar hoopvol. Toen we een week later de lege vruchtzak gingen bespreken op fertiliteit en plannen gingen maken over een vervolgtraject bleek er plots een hartje te kloppen. We hebben haar nog niks verteld, zodat ze niet te veel negatief nieuws moet verwerken als het alsnog misloopt, want de zwangerschap loopt 10 dagen achter, maar het ontwikkeld nu wel goed. Ik hoop zo hard voor haar dat ze eindelijk grote zus mag worden.

17 dagen geleden

Reactie op RooS1992x

Voor ons ook de 2e, we hebben al een zoon van bijna 4. Na een goede 1e echo ...
Heel gelijkaardig verhaal hier. Als we 12 weken zijn wordt ze 4 en kunnen we hopelijk goed nieuws vertellen. Ze kijkt er zo naar uit om grote zus te worden.

14 dagen geleden

Ik vroeg me trouwens af: ruim 3 jaar geleden heb ik met de zwangerschap van mijn dochter drie echo's gehad, ofja, vier omdat ze bij de 20-wekenecho niet alles goed konden zien. Heb het idee dat het er nu zeker twee meer zijn, een termijnecho (toch?) rond de 10 weken en dan de 13 wekenecho. Die 13 wekenecho begrijp ik helemaal en lijkt me ook iets goeds. Maar hoezo is er ineens een termijnecho erbij? Wel leuk hoor je baby vaker zien. Maar ik vroeg het me dus af, dacht misschien weet iemand dit 😁

14 dagen geleden

Reactie op Spoof

Ik vroeg me trouwens af: ruim 3 jaar geleden heb ik met de zwangerschap van ...
Als het goed is heb je 3 jaar geleden ook de termijnecho gehad. Alleen misschien de vitaliteitsecho met 8 weken niet. De 12 weken/termijnecho wordt al zo lang gedaan. Ik begreep van mijn moeder dat zij hem al kregen. De termijnecho heb je nodig om definitief de uitgerekende datum te bepalen. En die heb je weer nodig voor je werkgever.