252 Reacties

10 dagen geleden

Hier meisje die volgende maand 2 word. En 7 weken zwanger van een tweeling.🥹

10 dagen geleden

Ons zoontje is 8 maanden en ik nu 10 weken zwanger. Ik werd sneller zwanger dan we hadden verwacht. Ben heel benieuwd hoe het straks gaat met twee kleintjes, kort na elkaar

7 dagen geleden

Pff mijn oudste begint echt te peuterpuberen. Valt me niet mee in combinatie met de vermoeidheid en misselijkheid

7 dagen geleden

Reactie op Pukkie5

Pff mijn oudste begint echt te peuterpuberen. Valt me niet mee in combinati ...
Ja lastig, heel herkenbaar! Normaal ben ik niet zo van het tv kijken, maar sinds de zwangerschap kijkt onze dochter toch wel ietsje vaker tv en kan mama even op de bank met de voeten omhoog..

één dag geleden

Leuke topic! Heel herkenbaar om te lezen! Ik ben moeder van een dochtertje van bijna twee jaar en nu 9 weken en 5 dagen zwanger. Helaas erg veel last van misselijkheid waardoor het lastiger is om er helemaal te zijn voor mijn dochtertje wat ik juist zo leuk vind 🩷 blij als de kwaaltjes straks minder worden !

één dag geleden

Reactie op PMV94

Ons zoontje is 8 maanden en ik nu 10 weken zwanger. Ik werd sneller zwanger ...
Hier ook. Vind je het ook zo spannend?

één dag geleden

Mijn zoontje is nu bijna 8 maanden. Dat we een tweede wilde stond vast maar zó snel had ik het niet verwacht. Moet zeggen dat ik het allemaal niet zo positief ervaar. Hopelijk binnenkort!

één dag geleden

Reactie op BNoord

Hier een zoontje van ruim 16 maanden. Snapt er natuurlijk nog niks van. Er ...
Heb ik ook! Denk er nu al regelmatig aan ;(

één dag geleden

Reactie op BNoord

Hier een zoontje van ruim 16 maanden. Snapt er natuurlijk nog niks van. Er ...
Ja, ik denk er ook regelmatig aan. Ik wil voor m'n zoontje een VBAC proberen mochten de kansen gunstig zijn. Zodat ik sneller herstel van de bevalling.