272 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Maddie95
Oooh dat is wel heel speciaal! Weet je dochter het al? En hoe reageerde ze? ...
Ja ze wist het direct we zijn hier in huis heel open. Ze vind het geweldig en kijkt er enorm naar uit!
Zij kwam 15 jaar geleden als ongelukje ( maar welkom) ik was nog erg jong met 19 jaar toen ik van haar beviel.😊 en deze keer zijn we bijna 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden🙏
2 maanden geleden
Reactie op Esther101
Ja ze wist het direct we zijn hier in huis heel open. Ze vind het geweldig ...
Wat een fijne reactie van haar en ook super dat het gelukt is na bijna twee jaar. Zie het maar zo als voordeel van het leeftijdsverschil, ze kan zo eens oppassen zodat jullie eventjes weg kunnen. 😆 het is jullie gegund! Geniet van je zwangerschap 😍
2 maanden geleden
Reactie op Maddie95
Wat een fijne reactie van haar en ook super dat het gelukt is na bijna twee ...
Haha Dankje! Gezien ik zelf 2 zusjes heb die 14 jaar jonger zijn weet ik best hoe het is😉
Dankjewel meid! Geniet jij ook van alles deze zwangerschap🩷🩵 het is zo weer voorbij
2 maanden geleden
Voor mij ook mijn tweede kindje. Alleen is zij stil geboren op tweede kerstdag 2023. Nu uitgerekend op 12 mei. We kijken er enorm naar uit!
2 maanden geleden
Hier een dochter van 19-9-2023 ze zal dus een jaar en 7 maand zijn met de geboorte van onze volgende wel heel spannend maar zoveel zin in om ze straks samen te zien mogen groeien.
2 maanden geleden
Mijn dochter wordt eind deze maand 2 dus ze schelen straks 2 jaar en 8 maanden.
Waar ik verder veel aan denk sinds de positieve test: ik ben zooo benieuwd hoe het gaat zijn met 2 kids. Of het heftiger gaat zijn van 1 naar 2 dan van 0 naar 1 kind.
Denk je het uitgevogeld te hebben wordt het tweede kindje echt terror en het tegenovergestelde 🤣
2 maanden geleden
Hier ook zwanger van de 2e. Zoontje is van 26 Juni 2023. Nu op 14 Mei 2025 uitgerekend. Zal dus net geen 2 jaar tussen zitten 🥰