252 Reacties

één maand geleden

Reactie op Maddie95

Oooh dat is wel heel speciaal! Weet je dochter het al? En hoe reageerde ze? ...
Ja ze wist het direct we zijn hier in huis heel open. Ze vind het geweldig en kijkt er enorm naar uit! Zij kwam 15 jaar geleden als ongelukje ( maar welkom) ik was nog erg jong met 19 jaar toen ik van haar beviel.😊 en deze keer zijn we bijna 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden🙏

één maand geleden

Wat een goed idee! Heel leuk! Wij hebben een zoontje van 1,5 ❤️

één maand geleden

Hebben jullie al leuke plannen om de eerste in te zetten om het aan opa en oma te vertellen? 😊

één maand geleden

Wij zijn heel onverwacht ik verwachting van onze tweede. Onze zoon is van januari 2022. We vinden het heel spannend en twijfel en schuldgevoelens nemen soms nog de overhand

één maand geleden

Reactie op Esther101

Ja ze wist het direct we zijn hier in huis heel open. Ze vind het geweldig ...
Wat een fijne reactie van haar en ook super dat het gelukt is na bijna twee jaar. Zie het maar zo als voordeel van het leeftijdsverschil, ze kan zo eens oppassen zodat jullie eventjes weg kunnen. 😆 het is jullie gegund! Geniet van je zwangerschap 😍

één maand geleden

Reactie op Maddie95

Wat een fijne reactie van haar en ook super dat het gelukt is na bijna twee ...
Haha Dankje! Gezien ik zelf 2 zusjes heb die 14 jaar jonger zijn weet ik best hoe het is😉 Dankjewel meid! Geniet jij ook van alles deze zwangerschap🩷🩵 het is zo weer voorbij

één maand geleden

Reactie op febe1997

Hebben jullie al leuke plannen om de eerste in te zetten om het aan opa en ...
Wij hebben toevallig deze via bol.com besteld en willen die ergens deze maand aantrekken bij ons zoontje en het zo aan mijn schoonouders bekend maken.

één maand geleden

Ben ook zwanger van de 2e en onze dochter is nu ruim 16 maanden. Als ons 2e kindje er is, zit er ongeveer 2jaar tussen. Ben heel benieuwd hoe dat zal zijn.

één maand geleden

Mijn zoontje wordt eind deze maand 3 jaar! We hebben het hem nog niet verteld, heel benieuwd in hoeverre hij het door gaat hebben!❤️ zó benieuwd wat voor grote broer hij gaat zijn+

één maand geleden

Voor mij ook mijn tweede kindje. Alleen is zij stil geboren op tweede kerstdag 2023. Nu uitgerekend op 12 mei. We kijken er enorm naar uit!

één maand geleden

Hier ook een tweede kindje! Mijn dochter is nu 6 maanden. Dit was een cadeautje🎁 Ze is bijna 1 jaar en 4 maanden wanneer hummel nummer twee zich meld hopelijk

één maand geleden

Hier ook zwanger van de tweede, net ontdekt. Ons zoontje is bijna 2.5 jaar. Erg benieuwd hoe het gaat zijn met 2 kindjes en hoe hij het gaat vinden. Hoop stiekem dat de peuterpuber buien dan ietsje minder zijn ;)

één maand geleden

Zwanger van ons tweede kindje! Mijn dochtertje is 16 maanden en wordt 9 mei 2025 2 jaar. Ik ben als het goed is 25 mei 2025 uitgerekend. Ze gaan dus 2 jaar schelen 🥰

één maand geleden

Hier een zoontje van 25 april 2023. Nu uitgerekend op 25 april 2025 :) Zou wat zijn als ze beide dezelfde geboortedag krijgen

één maand geleden

Hier een dochter van 19-9-2023 ze zal dus een jaar en 7 maand zijn met de geboorte van onze volgende wel heel spannend maar zoveel zin in om ze straks samen te zien mogen groeien.

één maand geleden

Haai! Ik heb een zoontje van 2 jaar en vandaag 5 maanden. Ben er sinds maandag achter dat ik zwanger ben van de 2e! Grappig genoeg als mijn eerste net 3 is, ben ik 36 weken zwanger🤩

één maand geleden

Mijn dochter wordt eind deze maand 2 dus ze schelen straks 2 jaar en 8 maanden. Waar ik verder veel aan denk sinds de positieve test: ik ben zooo benieuwd hoe het gaat zijn met 2 kids. Of het heftiger gaat zijn van 1 naar 2 dan van 0 naar 1 kind. Denk je het uitgevogeld te hebben wordt het tweede kindje echt terror en het tegenovergestelde 🤣

één maand geleden

Reactie op twinmommy2B

Maar de eerste 2 is een tweeling wilde je zeggen volgens mij of niet?!🫣

één maand geleden

Hier ook zwanger van de 2e. Zoontje is van 26 Juni 2023. Nu op 14 Mei 2025 uitgerekend. Zal dus net geen 2 jaar tussen zitten 🥰

één maand geleden

Dochtertje is net 2 geworden. Tegen de tijd dat we een kleine mogen verwachten zal ze bijna 3 worden.