272 Reacties
2 maanden geleden
Mijn zoontje is ook 2.5, wordt in april 3 en ben 20 mei 2025 uitgerekend, dus is hij dan 3 :)
2 maanden geleden
Wij hebben al een meisje van 4 💕 ze zal 5,5 zijn wanneer haar broertje of zusje geboren mag worden.
Ze heeft echt een leeftijd dat ze alles bewust zal meemaken. Ze is zoooo gek op babies dus kan niet wachten haar het blije nieuws te vertellen!! 🤭😄
2 maanden geleden
Wij hebben al een dochter van 4, tegen die tijd net 5 jaar oud. Heel erg benieuwd naar hoe we het leeftijdsverschil gaan ervaren 😊
Meer mama’s met al iets oudere kindjes? :)
2 maanden geleden
Reactie op charlie88lilly
Wij hebben al een meisje van 4 💕 ze zal 5,5 zijn wanneer haar broertje of ...
Oh wat leuk, zie nu net jou berichtje. Hier dus hetzelfde! Dochter van 4. Ook zoveel zin om het haar te vertellen 🥰 wanneer gaan jullie dit doen?
2 maanden geleden
Hey, ik heb een zoon van 4, hij wordt 1,5 mnd na de geboorte 5 jaar . Hij vraagt af en toe of ik nog een baby in mijn buik heb en hij leest graag het boekje van bobbi wordt grote broer/bobbi en de baby
2 maanden geleden
Reactie op yvandenbree
Oh wat leuk, zie nu net jou berichtje. Hier dus hetzelfde! Dochter van 4. O ...
Wij hebben het al verteld omdat we het onze ouders hebben la5en weten al is het nog pril
2 maanden geleden
Hier een dochter van net 3, die zal tzt ruim 3,5 zijn dus. Precies het verschil waar we op hoopte 💗
2 maanden geleden
Reactie op yvandenbree
Ja leuk! Je hoort niet veel zo’n leeftijdsverschil (iig om me heen zijn wij echt de enige). Was het bij jullie een bewuste keuze? Voor mij niet, voor mijn man wel haha. Ik was er al 2 jaar eerder klaar voor maar m’n man nog niet maar ik moet eerlijk zijn ook privé omstandigheden waren niet ideaal.
Nu wel heel erg oké met het verschil hoor. Ik zie nu ook de voordelen ervan in en vind het heel mooi dat ze het echt gaat meemaken. De meiden zullen ons straks ook zo goed mee helpen! Hoe leuk is dat 🥰
Wij gaan het naar de 8 weken echo vertellen die staat 27 september gepland. Ik heb alleen een extra echo gepland as woensdags. Ik hield het ineens niet meer ivm eerdere missed abortion in juni. Te spannend!
2 maanden geleden
Reactie op yvandenbree
Wanneer gaan jullie het vertellen?
2 maanden geleden
Ik heb een kleintje van net een jaar dus hier ook 2 onder 2 als alles goed gaat
2 maanden geleden
Wij hebben een dochtertje van 22 maanden. En nu zwanger van de 2e 😊
Ze zal precies 2,5 zijn dus heel benieuwd hoe ze het gaat ervaren