252 Reacties

één maand geleden

Mijn zoontje is ook 2.5, wordt in april 3 en ben 20 mei 2025 uitgerekend, dus is hij dan 3 :)

één maand geleden

Mijn dochtertje is net 7 maanden! Ben erg benieuwd hoe alles zal gaan😊

één maand geleden

Wij hebben al een meisje van 4 💕 ze zal 5,5 zijn wanneer haar broertje of zusje geboren mag worden. Ze heeft echt een leeftijd dat ze alles bewust zal meemaken. Ze is zoooo gek op babies dus kan niet wachten haar het blije nieuws te vertellen!! 🤭😄

één maand geleden

Wij hebben al een dochter van 4, tegen die tijd net 5 jaar oud. Heel erg benieuwd naar hoe we het leeftijdsverschil gaan ervaren 😊 Meer mama’s met al iets oudere kindjes? :)

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Wij hebben al een meisje van 4 💕 ze zal 5,5 zijn wanneer haar broertje of ...
Oh wat leuk, zie nu net jou berichtje. Hier dus hetzelfde! Dochter van 4. Ook zoveel zin om het haar te vertellen 🥰 wanneer gaan jullie dit doen?

één maand geleden

Hey, ik heb een zoon van 4, hij wordt 1,5 mnd na de geboorte 5 jaar . Hij vraagt af en toe of ik nog een baby in mijn buik heb en hij leest graag het boekje van bobbi wordt grote broer/bobbi en de baby

één maand geleden

Reactie op yvandenbree

Oh wat leuk, zie nu net jou berichtje. Hier dus hetzelfde! Dochter van 4. O ...
Wij hebben het al verteld omdat we het onze ouders hebben la5en weten al is het nog pril

één maand geleden

Reactie op BabyK23

Zwanger van ons tweede kindje! Mijn dochtertje is 16 maanden en wordt 9 mei ...
Mijn dochter is ook van 9 mei 23 en ik ben nu 14 mei uitgerekend. Wat grappig!

één maand geleden

Reactie op DJSS

Mijn dochter is ook van 9 mei 23 en ik ben nu 14 mei uitgerekend. Wat grapp ...
Aah dan lopen we met beide kindjes gelijk🥰

één maand geleden

Wij hebben een dochter van 19 maanden. Dus als alles goed gaat zal ze 2 jaar en 3 maanden schelen met haar broertje of zusje.

één maand geleden

Hier een dochter van net 3, die zal tzt ruim 3,5 zijn dus. Precies het verschil waar we op hoopte 💗

één maand geleden

Reactie op yvandenbree

Oh wat leuk, zie nu net jou berichtje. Hier dus hetzelfde! Dochter van 4. O ...
Ja leuk! Je hoort niet veel zo’n leeftijdsverschil (iig om me heen zijn wij echt de enige). Was het bij jullie een bewuste keuze? Voor mij niet, voor mijn man wel haha. Ik was er al 2 jaar eerder klaar voor maar m’n man nog niet maar ik moet eerlijk zijn ook privé omstandigheden waren niet ideaal. Nu wel heel erg oké met het verschil hoor. Ik zie nu ook de voordelen ervan in en vind het heel mooi dat ze het echt gaat meemaken. De meiden zullen ons straks ook zo goed mee helpen! Hoe leuk is dat 🥰 Wij gaan het naar de 8 weken echo vertellen die staat 27 september gepland. Ik heb alleen een extra echo gepland as woensdags. Ik hield het ineens niet meer ivm eerdere missed abortion in juni. Te spannend!

één maand geleden

Reactie op yvandenbree

Oh wat leuk, zie nu net jou berichtje. Hier dus hetzelfde! Dochter van 4. O ...
Wanneer gaan jullie het vertellen?

één maand geleden

Ik heb een zoontje van 7.5 jaar op moment dat de baby er is. Vanwege de misselijkheid en al opnames voor infuus gaan we het dit weekend vertellen. Ik ben dan 7+ weken.

één maand geleden

Zoontje is 14 maanden, dus dan bijna 2. En ik heb nog een bonusdochter van 5 en zoon van 7.

één maand geleden

Leuk topic, ons zoontje is vorige week 1 jaar geworden. Nu net zwanger van de 2e. Geen idee wanneer ik ben uitgerekend want ik was sinds de vorige zwangerschap niet meer ongesteld geweest, maar ik denk zelf dat ik een week of 5 op weg ben.

één maand geleden

Reactie op Maddie95

Wij hebben toevallig deze via bol.com besteld en willen die ergens deze maa ...
Wat een leuk truitje, je hebt mij gelijk inspiratie gegeven

één maand geleden

Wat leuk! Ik heb een kleine van 9 maanden rondkruipen, dus wij gaan voor 2 onder 2. Leuk om allemaal te lezen!

één maand geleden

Ik heb een kleintje van net een jaar dus hier ook 2 onder 2 als alles goed gaat

één maand geleden

Wij hebben een dochtertje van 22 maanden. En nu zwanger van de 2e 😊 Ze zal precies 2,5 zijn dus heel benieuwd hoe ze het gaat ervaren