252 Reacties

één maand geleden

2 under 2 straks! Ons zoontje is nu 13 maanden ☺️

één maand geleden

Hier ook 2 onder 2 straks , ons zoontje is (overmorgen) 10 maanden nu en 1,5 jaar straks

één maand geleden

Reactie op JNTH

Mijn dochter wordt eind oktober 3. We hebben het haar nog niet verteld, maa ...
Hier ook een dochter wat eind oktober 3 wordt! Weet die van jou het al?

één maand geleden

Reactie op MamavanJulian

Ik heb een kleintje van net een jaar dus hier ook 2 onder 2 als alles goed ...
Hier ook, 2 under 2 volgend jaar

één maand geleden

Ik heb een zoontje van bijna 2, en verwacht in mei ons tweede kindje als het goed mag gaan. Dan is ons zoontje 2,5

één maand geleden

Wanneer hebben jullie het jullie eerste kindje verteld? Na de tweede echo? Eerder? Ons 1e kindje is bijna 2

één maand geleden

Hier een zoontje die volgende maand 2 wordt. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat zijn met een tweede erbij ☺️

één maand geleden

Reactie op Spoof

Hier ook een dochter wat eind oktober 3 wordt! Weet die van jou het al?
Hier ook een dochter die 3 wordt in oktober, wij proberen te wachten tot we weten of het een broertje of zusje wordt maar ben benieuwd of dat gaat lukken 😅

één maand geleden

Mijn zoontje word in november 4 hij is er niet bewust mee bezig maar weet wel dat er een broertje of zusje komt. Dit is gekomen omdat hij een tijdje geleden een nieuwe knuffel wilde van de dierentuin en wij nee zeiden, we hebben hem toen uitgelegd dat als hij zijn knuffels aan z’n broertje of zusje geeft hij dan best wel een nieuwe knuffel mag. Dit is dus opgeslagen in z’n koppie want nu zegt hij steeds ‘ als m’n broertje of zusje er is geef ik mijn knuffels en dan krijg ik een nieuwe ‘

één maand geleden

Mijn dochtertje is 9

één maand geleden

Hii! Hier ook zwanger van de tweede, mijn eerste dochter wordt volgende week maandag 1. Ben benieuwd hoe alles gaat zijn straks 😋

één maand geleden

Hoii ook hier zwanger van de tweede. Onze dochter is nu 13 maanden

één maand geleden

Hello, ik ben ook zwanger van de 2de. 🥹 Mijn zoontje wordt over 4 maanden 2. 🥰

één maand geleden

Ja leuk! Mijn zoontje is nu 19 maanden, 2 jaar en 3 maanden als z’n broertje/zusje wordt geboren

één maand geleden

Hoi! Hier ook zwanger van de 2e. Dochtertje is nu bijna 9 maanden :-). We zijn heel blij en dankbaar dat we, als alles goed gaat natuurlijk, zo kort erop weer een kleintje mogen verwelkomen en kijken er ontzettend naar uit.

één maand geleden

Hier verwachten we ook een 2e kindje. Mijn zoontje wordt in november 2 en zal 2.5 zijn als de baby geboren wordt 🥰 Moet zeggen dat ik zijn babytijd heel erg pittig vond. Dus vind het erg spannend hoe dit straks gaat als er ook nog een peuter in huis rondloopt 😱

één maand geleden

Mijn dochter is van 04-03-2024 en vandaag ben ik 6+4! Heel veel zin in en heel erg welkom!

één maand geleden

Hier ook zwanger van de tweede. Mijn zoontje is vorige week 1 geworden, zal 1.9 jaar zijn als de baby er is 🥰

één maand geleden

Mijn zoontje is net 3 geworden. Die gaat al bijna naar school als de 2e geboren wordt 🙈🙈🙈

één maand geleden

Reactie op TwisterFries

Hier verwachten we ook een 2e kindje. Mijn zoontje wordt in november 2 en z ...
Dat heb ik ook! Ik vind het heel spannend hoe het qua energie zal gaan straks met twee kleintje, gebroken nachten, de peuterpunerteit... Merk nu al dat ik de zwangerschap zwaarder vind. Je moet nu echt doorgaan ook als je je beroerd voelt.