272 Reacties
2 maanden geleden
Hier ook 2 onder 2 straks , ons zoontje is (overmorgen) 10 maanden nu en 1,5 jaar straks
2 maanden geleden
Reactie op MamavanJulian
Ik heb een kleintje van net een jaar dus hier ook 2 onder 2 als alles goed ...
Hier ook, 2 under 2 volgend jaar
2 maanden geleden
Mijn zoontje word in november 4 hij is er niet bewust mee bezig maar weet wel dat er een broertje of zusje komt.
Dit is gekomen omdat hij een tijdje geleden een nieuwe knuffel wilde van de dierentuin en wij nee zeiden, we hebben hem toen uitgelegd dat als hij zijn knuffels aan z’n broertje of zusje geeft hij dan best wel een nieuwe knuffel mag. Dit is dus opgeslagen in z’n koppie want nu zegt hij steeds ‘ als m’n broertje of zusje er is geef ik mijn knuffels en dan krijg ik een nieuwe ‘
2 maanden geleden
Hello, ik ben ook zwanger van de 2de. 🥹 Mijn zoontje wordt over 4 maanden 2. 🥰
2 maanden geleden
Hier verwachten we ook een 2e kindje. Mijn zoontje wordt in november 2 en zal 2.5 zijn als de baby geboren wordt 🥰
Moet zeggen dat ik zijn babytijd heel erg pittig vond. Dus vind het erg spannend hoe dit straks gaat als er ook nog een peuter in huis rondloopt 😱
2 maanden geleden
Mijn dochter is van 04-03-2024 en vandaag ben ik 6+4! Heel veel zin in en heel erg welkom!
2 maanden geleden
Reactie op TwisterFries
Hier verwachten we ook een 2e kindje. Mijn zoontje wordt in november 2 en z ...
Dat heb ik ook! Ik vind het heel spannend hoe het qua energie zal gaan straks met twee kleintje, gebroken nachten, de peuterpunerteit...
Merk nu al dat ik de zwangerschap zwaarder vind. Je moet nu echt doorgaan ook als je je beroerd voelt.