252 Reacties

één maand geleden

Mijn dochter is nu 3. Ben 2 mei uitgerekend☺️

één maand geleden

Ik heb een dochtertje van bijna 2 (12 november) En nu 4 weekjes zwanger van baby 2 😍

één maand geleden

Mijn zoontje is nu 2 jaar en 7 maanden 🥰 ben nu 5 weken zwanger van de tweede. Tegen de tijd dat de tweede wordt geboren is hij al een paar maanden 3. Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn.

één maand geleden

Ik heb een zoontje die eind november 2 wordt. Er zal 2 jaar en 5 maanden tussen de twee zitten. Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal voor hem gaat zijn. Maar ook hoe de combinatie baby en peuter zal zijn.

één maand geleden

Hier ook een tweede kindje, verwacht op 22 mei. Ik heb al een dochter van 3j9m, ze wil al heel lang een 'echte baby'. Maar wel een zusje. Bij een broertje gaat ze bij haar oma wonen 😂. Ze kan nog van niets weten, maar ze stelt de laatste dagen steeds vragen als "Mama, mag ik bij de echte baby ook schone luiers geven? En flesjes?". Hopelijk verloopt het allemaal soepeltjes en kan ze grote zus worden in mei. Of april, ze was zelf ook 4 weken te vroeg.

één maand geleden

Hier een zoontje van net 1,5 jaar! Nu 4,5 week zwanger van de tweede. Ik stoei/knuffel best veel met mn zoontje en hij slaapt ook soms nog op mij (we zijn op vakantie, andere omgeving..) merk dat ik het best spannend vind dat ik vaak kleine duwtjes en schepjes in mn buik krijg daardoor. Herkennen andere dit?

één maand geleden

Hi! Ik heb een dochter van 3 en ben nu als het goed is 5 weken en 1 dag. Deze baby zou vlak voor haar 4e verjaardag geboren worden. Wel ben ik angstig, bij haar was ik énorm misselijk en voelde ik me heel erg zwanger. Nu heb ik enkel wisselend pijnlijke/gevoelige borsten en wat hoofdpijn, maar 0 misselijkheid of afkeer van dingen. Zijn er meer mensen zwanger of dus al geweest zonder echt symptomen?

één maand geleden

Ik heb een dochter van bijna 3 en 13 mei uitgerekend. Onze dochter weet het nog niet, maar ik weet zeker dat ze het super leuk zal vinden.

één maand geleden

Reactie op Claire Naomi

Hi! Ik heb een dochter van 3 en ben nu als het goed is 5 weken en 1 dag. De ...
Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik alleen wat gevoelige borsten (de eerste paar weken), en nu merk ik eigenlijk helemaal niks behalve soms ‘steken’ als ik moet niezen of snel opsta van de bank oid (doet me denken aan bandenpijn van vorige zwangerschap). Dus denk dat symptomen niet per se iets hoeven te zeggen!

één maand geleden

Wat leuk dit topic! Onze dochter word in november 3 jaar.

één maand geleden

Reactie op Lindaaaa93

Leuk! Voor ons ook het tweede kindje, mijn zoontje is nu 2 jaar en 2 maande ...
Bij mij ook hier 2j1mnd🥰 hoever ben je?

één maand geleden

Reactie op Sofie11

Bij mij ook hier 2j1mnd🥰 hoever ben je?
Wat leuk! Denk nu 6w1d, jij?

één maand geleden

Hier nu ook een dochter van 2 jaar en 1 maand. We wilden eigenlijk een jaar minder leeftijdsverschil, maar zo zie je maar weer dat het leven niet te plannen is!

één maand geleden

Wat een leuk topic!! We hebben een meisje van bijna 2 jaar 🥰

één maand geleden

Ik heb al een zoon van 2. Geboren op 13 mei 2022. De uitgerekende datum die we nu denken is 11 mei. Er bestaat dus een kans dat ze op dezelfde dag jarig gaan zijn 😅 in ieder geval sowieso in de buurt van elkaar.

één maand geleden

Hai, ik heb een dochter van 1.5. Ik ben na de eerste echte maand proberen direct zwanger geworden. De verwachting is dat mijn dochter grote zus van 2 jaar en 1 maand van de volgende wordt. We wilden echt minimaal 3 jaar leeftijdsverschil.

één maand geleden

Hey! Ik heb een dochter van 2 jaar 💕

één maand geleden

Onze dochter is nu 2 jaar en 7 maanden. Heeft iemand een tip voor een leuk boekje om onze dochter voor te bereiden op de komst van de baby?

één maand geleden

Ik heb een dochter van 2 jaar en 8 maanden 💜 Mijn eerste zwangerschap was ik al misselijk voordat ik een positieve test in handen had. De misselijkheid duurde 14 weken lang. Nu vooral moe en verder geen extreme kwalen. 5+2 nu. Maar we gaan het onze dochter wel dit weekend al vertellen. Ik ben benieuwd of ze het begrijpt.

één maand geleden

Reactie op LegoLover

Hai, ik heb een dochter van 1.5. Ik ben na de eerste echte maand proberen d ...
Mag ik vragen waarom jullie eigenlijk minimaal 3 jaar leeftijdsverschil wilden?