252 Reacties

één maand geleden

Reactie op Dikwordenin2025

Ik heb een dochter van 2 jaar en 8 maanden 💜 Mijn eerste zwangerschap wa ...
Heerlijk! Ik was bij de eerste ook weken lang misselijk, eigenlijk de hele zwangerschap door nog wel. Nu eigenlijk bijna nergens last van, heel gek. Wel steeds het gevoel dat het nog gaat komen.

één maand geleden

Leuk topic! Ik heb vanmiddag een positieve test in mn handen gekregen. We hebben een zoontje van 1,5 en tegen de tijd dat ik bevallen ben (als alles voorspoedig verloopt), is hij 2

één maand geleden

Reactie op Lindaaaa93

Heerlijk! Ik was bij de eerste ook weken lang misselijk, eigenlijk de hele ...
Ik ben de vorige zwanger juist helemaal niet misselijk geweest. Ik was alleen heel moe, verder geen klachten. Nu begon het al rond 3,5 week😅

één maand geleden

Wij hebben een dochter van bijna 1 jaar. Als het allemaal goed mag verlopen zal er 20 maandjes leeftijdsverschil tussen zitten. 🙏🏽

één maand geleden

Reactie op Snowcrash

Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik alleen wat gevoelige borsten (de ee ...
Bedankt voor je reactie! Word er zo onzeker van als zelfs ook de gevoelige borsten wegtrekken. Bandenpijn herken ik wel na liggen of zitten, heel venijnig! Gefeliciteerd ook 🍀

één maand geleden

Ja hier een zoontje van 2 jaar en 2 maanden. Hij zal bijna 3 worden als zijn broertje of zusje geboren wordt. Nog zeker niet bewust van de zwangerschap maar heel benieuwd hoe het tegen die tijd zal zijn.

één maand geleden

Ik heb een zoontje wat in november 3 word, hij en de baby zullen dus 3,5 verschil hebben

één maand geleden

Reactie op Daphnee3

Wij hebben een dochter van bijna 1 jaar. Als het allemaal goed mag verlopen ...
Onze dochter wordt ook bijna 1. Vind het toch wel spannend straks met 2 kinderen 😅.

één maand geleden

Reactie op Vickey13

Onze dochter wordt ook bijna 1. Vind het toch wel spannend straks met 2 kin ...
Haha dit heb ik ook dat ik het nu al spannend vind.

één maand geleden

Reactie op Mandy:)

Hier ook zwanger van de tweede. Mijn zoontje is vorige week 1 geworden, zal ...
Wat leuk! Mijn zoontje is ook net 1 (20 augustus) en nu zwanger van de 2e🥰

één maand geleden

Hier ook ons tweede kindje. We hebben een dochtertje van 1 jaar en 9 maanden. Nora 🩷

één maand geleden

Reactie op Vickey13

Onze dochter wordt ook bijna 1. Vind het toch wel spannend straks met 2 kin ...
Ja vind ik ook hoor. Heel benieuwd hoe dat zal gaan lopen🙈

één maand geleden

Reactie op Lindaaaa93

Mag ik vragen waarom jullie eigenlijk minimaal 3 jaar leeftijdsverschil wil ...
Hi, het moest 2 jaar verschil zijn. (Typfoutje). Maar waarom 2 jaar? Omdat mijn zus en ik 2 jaar verschil hebben en onze band supergoed is, ik merk dat we op dezelfde golflengte zitten. Daarnaast heb ik ook een broertje net wie ik 4 jaar verschil, ook een fijne band, alleen liggen onze levensfases toch net uitelkaar . Mijn man heeft 1 jaar verschil met zijn zusje en we merken dat hij het lastig vond om grote broer te zijn van iemand met zo een klein leeftijdsverschil. Uiteraard is dit geen garantie voor hetgeen wat mijn zus en ik hebben, maar it's worth trying. En... ik wil mn kind echt 2 jaar een-op-een aandacht kunnen geven om dan de volgende in het gezin te introduceren. Ik hoop ook dat ik de 3de ook over 2 jaar mag verwelkomen.

één maand geleden

Ah wat heerlijk ieders overweging voor die leeftijdsverschillen te lezen altijd. Mijn man en ik waren er niet eens uit over of er een tweede zou komen. But here I am 😅. Mijn man is opgegroeid als enigskind en zelf had ik het voor het uitkiezen want ik kom uit een groot gezin van 11 kinderen en ik heb dus een betere band met m'n zussen met wie ik 8 en 11 jaar scheel dan m'n broertjes en zusje met wie ik heel weinig scheel (1,5 jaar / 3 jaar). Dit was misschien toen we jonger waren wat anders, de broers en zussen waren al het huis uit toen ik nog klein was. Maar ik ervaar nu dat je juist wat aan je broers en zussen hebt als je ouder bent, ik ben dat ook veel belangrijker gaan vinden ☺️

één maand geleden

Ons zoontje is nu 3 jaar hij zal wanneer de baby er is 4 jaar worden! Hij is er erg bewust van en vind het super leuk! Echt zo schattig kusjes op je buik krijgen en ik hoor de baby zeggen haha

één maand geleden

Mijn zoontje is afgelopen weekend 1 jaar geworden en nu 7+5 zwanger van nummer 2 ☺️

één maand geleden

Onze zoon wordt in oktober 2 jaar! Zo benieuwd hoe hij het straks gaat doen! Hij is nu heel lief voor andere baby'tjes 🥰

één maand geleden

Onze dochter hoopt straks 6 te zijn als de baby komt. 🩵🩷

één maand geleden

We waren er nog helemaal niet uit, een 2e ja/nee… 🫣 1e zwangerschap via ICSI en nu spontaan zwanger. Totaal onverwachts. Dochter is nu 20 maanden. Even schakelen en vind het spannend, zo’n 2e kindje.

één maand geleden

Reactie op Lisette82

We waren er nog helemaal niet uit, een 2e ja/nee… 🫣 1e zwangerschap via IC ...
Wat een herkenning zeg! Hier ook de 1e via ICSI, is nu 21 maanden en totaal onverwacht toch spontaan zwanger. Bijzonder he?!