252 Reacties

één maand geleden

Reactie op Ireen-x

Wat een herkenning zeg! Hier ook de 1e via ICSI, is nu 21 maanden en totaal ...
Dat is toevallig zeg. Inderdaad heel bijzonder. Het is nog steeds niet helemaal doorgedrongen. Is jouw eerste van december 22? Of ik van januari 23?

één maand geleden

Reactie op Wondertje 2025

Onze dochter hoopt straks 6 te zijn als de baby komt. 🩵🩷
Gelukkig ben ik niet de enige met een leeftijdsverschil. Ons dochtertje is 5,5 wanneer haar broertje of zusje geboren mag worden. Wel spannend weer de luiers in hoor 🤭 vind jij dat ook?

één maand geleden

Reactie op charlie88lilly

Gelukkig ben ik niet de enige met een leeftijdsverschil. Ons dochtertje is ...
We hadden het graag eerder gehad. Maar nu extra blij🥰. Wel heel spannend ja allemaal.

één maand geleden

Reactie op Lisette82

Dat is toevallig zeg. Inderdaad heel bijzonder. Het is nog steeds niet hele ...
December '22 indd! En nu net afgelopen week ontdekt dat ik weer zwanger ben. Wel spannend hoor! Maar erg leuk🤗

één maand geleden

Dochtertje van bijna 1.5, zoo spannendd 🥺🤍

één maand geleden

Mijn zoon is al 12 jaar🫣 flink leeftijdsverschil, maar heefr ook zeker zo zijn voordelen😊

één maand geleden

Hebben jullie ook al dat jullie buik begint te groeien? Bij mijn eerste zwangerschap was ik wel een paar kg lichter, maar toen kon ik het pas bij 20 weken niet meer verbergen. Denk dat ik dat nu al bij 8-10 weken ga hebben 😅. Wil het eigenlijk wel tot 13 weken geheimhouden op werk... hopelijk pas ik m'n gewone broeken nog zo lang... en zijn mijn truien wijd genoeg...

één maand geleden

Reactie op zeratje

Ik heb een zoontje wat in november 3 word, hij en de baby zullen dus 3,5 ve ...
Mijn zoon wordt ook begin november 3, precies hetzelfde verschil ☺️

één maand geleden

Mijn zoontje is nu 10 maandjes en ben 6 weekjes zwanger dus zit niet heel veel tussen 🥰

één maand geleden

Mijn meisje is 9 jaar ❤️🧸

één maand geleden

Reactie op MV93

Hebben jullie ook al dat jullie buik begint te groeien? Bij mijn eerste zwa ...
Ik vrees er ook voor! darmen beginnen al op te zetten, dus ben benieuwd wanneer er een “echt” buikje komt. Bij de vorige zwangerschap was het bij mij ook rond 20 weken🥰

één maand geleden

Ons zoontje is 3,5 jaar. We vertellen het hem nog niet. Die kan z’n mondje niet houden. 🤣😍

één maand geleden

Reactie op MV93

Hebben jullie ook al dat jullie buik begint te groeien? Bij mijn eerste zwa ...
Ja enorm! Heb nu met 7 weken al dat ik het niet verborgen meer kan houden 🙈

één maand geleden

Reactie op sxxx

Mijn zoontje is nu 10 maandjes en ben 6 weekjes zwanger dus zit niet heel v ...
Mijn zoontje is een jaar en ben nu 6 weken zwanger 😍😍

één maand geleden

Mijn dochter is afgelopen augustus 3 geworden

één maand geleden

Mijn zoontje is 14 maanden en ik ben nu 6 weken zwanger. Buik groeit nu al een beetje 🫢 terwijl dit bij de eerste pas rond de 20 weken duidelijk zichtbaar was. Gelukkig is het straks herfst en kunnen we lekker wijde truien aan enzo!

één maand geleden

Zoon van 3,5 van 3 mei, nu wederom uitgerekend in mei.. dat wordt spannend 😂 Mijn zoontje loopt al een tijdje te vragen om een broertje of zusje dus kan niet wachten om het hem te vertellen 🤭

één maand geleden

Reactie op MV93

Hebben jullie ook al dat jullie buik begint te groeien? Bij mijn eerste zwa ...
Ja behoorlijk! Alhoewel groeien, het zal wel een opgezette darmen buik zijn😅😅. Ik ben pas 5 weken en de knoop van me favoriete spijkerbroek gaat net dicht, vervolgens als ik maar iets voel dat ik plassen moet, heb ik het idee dat de gulp al open schiet en de knoop nog maar net blijft zitten... Geen idee hoe ik dit nog 5 weken vol ga houden om dit enigszins te verbergen 😵

één maand geleden

Reactie op MV93

Hebben jullie ook al dat jullie buik begint te groeien? Bij mijn eerste zwa ...
Ja, niet normaal hè! Ik ben nu 8w4d en sinds gister voor een zwangerschapsbroek gegaan... krijg echt geen broek meer dicht... 😅😅

één maand geleden

Dochter is 15 maanden. Opnieuw rond dezelfde tijd uitgerekend 😄 Zo leuk! 10 oktober de eerste echo.