Dag mama's,
Ik zag al een topic voorbij komen voor mama's die een eerste kindje verwachten en toen dacht ik.. waarom niet een topic voor de mama's die een tweede verwachten?
Dus bij deze! Misschien leuk om te weten hoe oud je eerste kindje is?
Mijn zoontje is 2.5j en dus nog niet echt super bewust van de zwangerschap, wat logisch is natuurlijk voor zijn leeftijd. Maar ik ben wel erg benieuwd hoe het straks gaat zijn als de tweede er is.. dan gaat hij 3 zijn.
Dus zitten je in hetzelfde schuitje? Kom er gezellig bij 🎉
Ik merk zelf nog niets qua groei van de buik om eerlijk te zijn. Maar de weegschaal geeft wel al 3kg extra aan sinds begin van de zwangerschap. Zijn er al meer mensen aangekomen?
Wauw!! Uiteindelijk zullen ze veel aan elkaar hebben🩷 Hier een kindje van ...
Hier zoontje van net 1, dat mn zoontje 4 maanden was helaas miskraam gehad en nu weer in verwachting. Over een uurtje een groeiecho om te kijken of dit kleintje wel groeit want ben bij mn eerste echo 4 weken terug gezet... #praying
Hier hebben we al een zoontje van bijna 3. Hij zei van de week, mama ik wil alleen een broertje, geen zusje. Maar we hebben hem nog helemaal niet vertelt dat hij grote broer wordt... Hahaha heel bizar
Hier hebben we al een zoontje van bijna 3. Hij zei van de week, mama ik wil ...
Nouja! Ik heb een dochter van 3,5 en die hebben we ook niks verteld maar ze roept alleen maar dat er een zusje aankomt en ze graag een zusje wil! Bizar toch?