62 Reacties

één maand geleden

Wij zijn bang voor een meerling maar moeten nog wachten op de eerste echo, ondanks de angst zouden we het wel leuk vinden

één maand geleden

Niet meegemaakt maar gefeliciteerd ! Lekker druk haha komt vast allemaal goed

één maand geleden

De 24 ste kom ik daar achter heb zelf een inseminatie gehad waardoor de kans groot is op een meerdeling

één maand geleden

Reactie op Mamavoorheteerst

Niet meegemaakt maar gefeliciteerd ! Lekker druk haha komt vast allemaal go ...
Dankjewel! Ja als ze wat ouder zijn zie ik het helemaal voor me, maar de bevalling en eerste maanden…😳

één maand geleden

Reactie op Nerissje

Wij zijn bang voor een meerling maar moeten nog wachten op de eerste echo, ...
Spannend! Waarom denk je dat het een meerling kan zijn?

één maand geleden

Reactie op Appelmoes2

Spannend! Waarom denk je dat het een meerling kan zijn?
De grote van m’n buik, de andere symptomen die ik bij de vorige zwangerschap niet had

één maand geleden

Reactie op Nerissje

De grote van m’n buik, de andere symptomen die ik bij de vorige zwangerscha ...
Iedere zwangerschap is anders en bij een 2e groeit de buik vaak wat sneller, dus kans is groot dat het gewoon 1 kindje is. Maar ben nu wel benieuwd of je voorgevoel klopt en het er echt twee zijn. Nog een weekje in spanning afwachten.

één maand geleden

I know your feelings!! Hier hetzelfde verhaal alleen ben ik een halve week verder.. ik ga je toevoegen als vriend misschien kunnen we veel aan elkaar hebben

één maand geleden

Ik zou wel graag een tweeling willen, ben je gelijk klaar hahaha. Zit het bij jou in de familie?

één maand geleden

Hier hetzelfde! Had de hele tijd het gevoel dat er iets anders was, waarbij bang dat het niet goed was. Gisteren mocht ik voor een vroege echo en we zagen het direct: 2 baby's! Heel bijzonder, maar hier ook nog echt in shock😅 Nu 8 weken zwanger.

één maand geleden

Wij zijn er afgelopen maandag ook achter gekomen dat er niet 1 maar 2 baby'tjes in mijn buik zitten. Wij zijn zwanger na een zwaar traject. Ze hadden 1 embryo terug geplaatst en deze heeft zich blijkbaar toch nog gesplitst. Zowel wijzelf als de gynaecoloog was verrast. Zijn er wel heel blij mee. Wij zijn vandaag 7+3 weken. Ik vind het allemaal heel spannend. 2/10 hebben we onze 2 de echo ☺️

één maand geleden

Wij kwamen er gister ook achter dat er niet 1 maar twee kleintjes in m’n baarmoeder zitten. Mega in shock en dankbaar. Van alle scenario’s kwam deze eigenlijk niet voor in m’n gedachte. 🤣 Het is wel nog even de vraag of de tweede het gaat redden.. 1 had een sterk kloppend hartje en was 9mm groot en de ander was maar 4,5mm en hartje klopte een stuk langzamer. Dus woensdag terug komen om weer verder te kijken. Erg spannend nog! 😊

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Iedere zwangerschap is anders en bij een 2e groeit de buik vaak wat sneller ...
Uiteraard is iedere zwangerschap anders dat weet ik ook, alleen op 1 of andere manier zegt mijn gevoel dat het er 2 zijn het komt in de familie van mijn vriend ook heel veel voor en ik ben al 2 x eerder zwanger geweest van een 2ling dit is helaas wel vroeg al geëindigd in een miskraam

één maand geleden

Ja, ik ben ook in verwachting van een tweeling!

één maand geleden

Reactie op Purpelina

Wij kwamen er gister ook achter dat er niet 1 maar twee kleintjes in m’n ba ...
Oei, spannend inderdaad! Ik hoop voor je dat het goedkomt! Hadden ze wel allebei een eigen vruchtzakje?

één maand geleden

Reactie op Tara89

Hier hetzelfde! Had de hele tijd het gevoel dat er iets anders was, waarbij ...
Dan lopen wij gelijk! Mag ik je toevoegen?

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Ik zou wel graag een tweeling willen, ben je gelijk klaar hahaha. Zit het b ...
Dat zei mijn vriend ook meteen.😂 En ja, mijn moeder is tweeling. Overigens werden er nog geen echo’s gemaakt toen mijn oma zwanger was, dus pas bij de bevalling kwamen ze erachter dat er 2 baby’s in haar buik zaten.😱

één maand geleden

Dit moment kan ik me nog goed herinneren haha, inmiddels worden onze eeneiige mannekes volgende week al 3! Het is soms pittig, maar blijft zoiets bijzonders 🤍🤍

één maand geleden

Reactie op Teske1987

Dan lopen wij gelijk! Mag ik je toevoegen?
Jazeker, leuk!

één maand geleden

Hier hetzelfde, ook 8 weken zwanger van een tweeling maar nog wel in shock.