62 Reacties

één maand geleden

Hier is het er eentje maar ik ben zelf tweeling. Gefeliciteerd met het dubbele geluk! Ik kan me voorstellen dat jullie even moeten schakelen maar ik kan uit ervaring zeggen dat het fantastisch is om tweeling te zijn!❤️

één maand geleden

Reactie op Appelmoes2

Oei, spannend inderdaad! Ik hoop voor je dat het goedkomt! Hadden ze wel al ...
Ja allebei een eigen vruchtzakje! 1 was wel duidelijk groter dan de ander.

één maand geleden

V

één maand geleden

Reactie op Purpelina

Ja allebei een eigen vruchtzakje! 1 was wel duidelijk groter dan de ander.
Oh gelukkig, dat is volgens mij wel een goed teken. Ik hoop voor je dat het goedkomt!

één maand geleden

Wij ook en super trots 7+3

één maand geleden

Reactie op Wendyvanputten

Wij ook en super trots 7+3
Zo leuk! Zit het bij jullie in de familie?

één maand geleden

Vandaag gezien dat we zwanger zijn van twee kindjes! Hier vooral nog shock. We hebben al een kind van 2 jaar en hadden geen wens voor drie kinderen. Even schakelen merk ik. Ik hoop dat de blijdschap snel mag komen. En voor nu dankbaar voor twee goed kloppende hartjes.

één maand geleden

Reactie op MomLunaS

Zo leuk! Zit het bij jullie in de familie?
Nee tis via de inseminatie gedaan dus we kregen al 20 op 30 procent kans ons droom komt uit ♡

één maand geleden

Reactie op Marloes_Jacob_Otis

Vandaag gezien dat we zwanger zijn van twee kindjes! Hier vooral nog shock. ...
Heel herkenbaar! Ik merk, ruim een week na het nieuws, dat mijn emoties en gedachten nog steeds alle kanten op gaan. Het is ook niet niks, dus het mag er gewoon zijn. Maar de dankbaarheid staat wel voorop idd 🤍🤍

één maand geleden

Reactie op Teske1987

Heel herkenbaar! Ik merk, ruim een week na het nieuws, dat mijn emoties en ...
We geven onszelf ook echt even de tijd om dit te laten landen. Er komen in een keer zoveel vragen omhoog en hoe je het had bedacht, is even niet meer zo. De antwoorden komen vast wel en alles gaat straks lopen, zoals het loopt. Maar deze denker, die denkt op dit moment even heel veel 😂

één maand geleden

Gister hadden wij de intake en extra echo ivm mogelijke tweeling. Maar helaas was het hartje van baby 2 gestopt. Jammer maar wel fijn dat we nu duidelijkheid hebben. We worden ouders van 1 kleintje die lekker aan het groeien is! 😊💕

één maand geleden

Hadden jullie meer klachten dan bij een zwangerschap van een kindje?

24 dagen geleden

Reactie op jeanin1

Hadden jullie meer klachten dan bij een zwangerschap van een kindje?
Voor mij persoonlijk wel.

24 dagen geleden

Allemaal gefeliciteerd met jullie tweelingzwangerschappen 🥰. Geniet ervan! Mijn ouders zijn allebei van een tweeling, hierdoor is de kans wat groter. Zelf heb ik totaal geen idee of voorgevoel. Ben allang super dankbaar dat ik na 14 rondes eindelijk zwanger mag zijn 🤍.

24 dagen geleden

Reactie op jeanin1

Hadden jullie meer klachten dan bij een zwangerschap van een kindje?
Ik zeker wel

22 dagen geleden

Zijn jullie je al aan het oriënteren op een kinderwagen, luiertas etc? Wij hebben een dochter van nu 8 maanden, dus als de tweeling geboren wordt zal zij ook nog moeten kunnen zitten in een kinderwagen. We zijn nu aan het kijken voor een duowagen, waar dan 1 van de baby's in kan en onze dochter. En de andere baby in een draagzak. Iemand ideeën of tips?

22 dagen geleden

Reactie op Teske1987

Zijn jullie je al aan het oriënteren op een kinderwagen, luiertas etc? Wij ...
Ik zag ook ergens een zitje die je voor een ouder kindje kan vastmaken aan de wagen. Dan kunnen er evt 2 baby's liggen en de grotere zitten

22 dagen geleden

Ook wij zijn er net achtergekomen dat we in verwachting zijn van een tweeling. Poehh we moeten het echt laten bezinken… maar wel heel erg leuk!

22 dagen geleden

Vandaag ook echo gehad en blijken ook twee baby's, nog behoorlijk in shock maar ook echt bijzonder!! Nu 9weken + 4 dagen

22 dagen geleden

Reactie op Teske1987

Zijn jullie je al aan het oriënteren op een kinderwagen, luiertas etc? Wij ...
Ik zou zo’n meerijdplankje nemen voor je dochter. Tegen die tijd is ze al 1,5 dan kan ze daar op zitten. Bugaboo heeft een mooie duo wagen met meerijdplankje!