5 Reacties

9 dagen geleden

Hoi! Ik heb ook 2 kindjes van 4 en 2 jaar en zijn sinds januari bezig voor een derde. Inmiddels 2 miskramen gehad en net gister weer een positieve ovulatietest gehad. Ik heb ook pcos en mag doorverwezen worden naar de gynaecoloog, maar dat voelt voor mij zo bezwaarlijk omdat ik al 2 gezonde kindjes heb. Soms denken we, Moeten we het maar laten dan? Maar de wens is zo groot. Als het deze ronde niet lukt, ga ik toch naar de dokter om me door te laten verwijzen denk ik. Hoe staan jij/jullie erin?

9 dagen geleden

Ik snap je heel goed en helaas krijgen veel vrouwen onverklaarbaar met 1 of meerdere miskramen te maken. Wij hebben 1 miskraam gehad met 5 weken, 1 gezond kindje nu 1.5 jaar. 1 miskraam 9 weken, 1 miskraam 11 weken, 1 miskraam 5 weken en nu 8 weken zwanger. We hebben herhaalde miskraam onderzoek gehad maar niks uitgekomen. Voor onze eerste miskraam zijn we 5 jaar bezig geweest, inclusief 6x IUI met hormonen, maar onverklaarbaar onvruchtbaar. Hierdoor dachten we eerst na ons zoontje 1 kind is genoeg. Maar nu we zo vaak en makkelijk zwanger kunnen worden willen we graag nog zo'n monstertje erbij. Wel hebben we besloten dat dit de laatste keer is, mocht dit misgaan (waar we niet vanuit gaan) dan gaan we het niet nogmaals proberen. De hormonen en het verdriet is te groot. We willen graag een tweede kindje maar niet ten koste van onszelf.

9 dagen geleden

Reactie op Anoukx

Hoi! Ik heb ook 2 kindjes van 4 en 2 jaar en zijn sinds januari bezig voor ...
Ja voelt raar hè, ik herken je gevoel! Ben nog meer gezegend en blij met mijn 2 gezonde kindjes na al deze ellende.. Die wens voor een derde blijft, maar het heeft me ook echt onzeker gemaakt.. Ik wil dit echt niet nog een derde keer mee maken.. Ik kan me ook door laten verwijzen, maar denk niet dat ik dit nu al wil.. Eerst nu deze periode weer verwerken en door komen..

9 dagen geleden

Reactie op Tamady

Ik snap je heel goed en helaas krijgen veel vrouwen onverklaarbaar met 1 of ...
Och jeetje wat heftig zo vaak zeg! Al wel een goede echo gehad van deze zwangerschap? Ik hoop voor je dat het dit keer mag lukken!!

9 dagen geleden

Reactie op Marionpl

Och jeetje wat heftig zo vaak zeg! Al wel een goede echo gehad van deze z ...
Met 6+6 goed echo gehad, dinsdag met 8+3 krijgen we er weer eentje. Ik kan nu al niet meer wachten 😱