Beste allemaal
Ik heb op verzoek van de verloskundige en na contact met de gynaecoloog, acetylsalicylzuur gekregen, 160mg perdag,
Ik moet het gaan nemen ivm mijn overgewicht en eerste zwangerschap, verloskundige had ook nog een mooi verhaal weet niet waar ze het vandaan heeft gehaald dat mijn moeder die al 15 geleden overleden is, hoge bloeddruk tijdens haar zwangerschappen had, maar eerlijk is eerlijk ken het niet na vragen en volgens haar familie die nog leeft heeft ze dat niet gehad. Heel slecht dat ze zoiets melden terwijl ik duidelijk ben geweest dat ik dat niet kan na vragen van hoe en wat dus eigenlijk onbekend is.. maar dat terzijde, nu werd het me wel aan geraden om het te gebruiken ivm eventuele hoge bloeddruk, eerlijk ondanks mijn overgewicht altijd mooi lage bloeddruk gehad, maar eerlijk ookal is het veilig voor je zelf en kindje, ik ben er wel bang voor! Ik ben al geen pillenslikker zelfs geen paracetamol wat ik overigens als smelttablet neem, dus heb ze gekregen om op te lossen in water en mag alleen zo in nemen, word al misselijk bij de gedachte...🤢 maar ja kan aanstellerig zijn maar gewoon de twijfel..
Iemand ervaring ermee? Ook de oplosbare variant is het heel vies om te nemen? Of kan het ook nog ergens anders in oplossen dan alleen water? Mocht ik overtuigd zijn om te nemen🫣..