3 Reacties

één maand geleden

Mijn eerste dag van laatste menstruatie is 23 augustus. Nu vermoedelijk dan uitgerekend op 30 mei. Ovulatie was 6 september. Maar volgens mij rekenen alle verloskundigen met de eerste dag van je laatste menstruatie en dan de lengte van je cyclus? Ik heb overigens geen weekindicator test gedaan hoor. Dus enkel met streepjes. Daar kan ik je geen antwoord op geven. Zou de echo afwachten.. dan kan de verloskundige zeggen hoe ver je bent en kijken of dit overeen komt.. anders maak je jezelf echt gek denk ik🤭

één maand geleden

Iedere vrouw maakt op een ander tempo hcg aan, misschien gaat dat bij jou net iets sneller. Je bent nu 4+2 of 4+3, dat hij maandag al aangaf dat je 4 a 5 weken zou zijn is helemaal niet heel raar. Het is een gemiddelde en jij ligt daar waarschijnlijk gewoon iets boven. Er zijn ook vrouwen bij wie de test al 3+ aangeeft als ze net 4 weken zijn. Ik snap dat het verwarrend kan zijn, dat is het voor meer mensen, maar het menselijk lichaam is een bijzonder geval. Een tweeling is ook mogelijk, maar dat merk je vanzelf bij je eerste echo.

één maand geleden

Het ligt er aan hoe lang je cyclus is. De test zelf bepaalt als het goed is een cyclus van 25 dagen. Mijn test gaf ook 2a3 weken aan maar ik heb een cyclus van 30 dagen en de bijsluiter geeft vanaf 28 dagen en hoger dat je 4a5 kan zijn, maar ik zou de echo afwachten voor extra zekerheid.