4 Reacties

12 dagen geleden

Ik werd de eerste x 3 dagen terug gezet ( wel minder dan jou) en met 11 weken werd ik ineens 7 dagen naar voren gezet. Alles is mogelijk 😊

12 dagen geleden

Ik had hetzelfde! Bij de eerste echo dacht ik 8weken te zijn, maar volgends de arts was ik 7+2. Dus ik denk inderdaad dat het soms kan verschillen, afhankelijk van de ontwikkeling van het baby

11 dagen geleden

Bij mijn eerst was ik 10 dagen teruggezet. Bij de termijnecho weer 2 dagen vooruit. Ik dacht ook echt verder te zijn, maar uiteindelijk met ruim 40 weken ingeleid dus het klopte waarschijnlijk toch wel!

11 dagen geleden

Volgens de berekening met mijn menstruatie kwam ik tijdens mijn eerste echo uit op exact 8 weken, maar ik wist dat mijn ovulatie vrij laat was en dat ik waarschijnlijk minder ver zou zijn. Dat klopte, want ik bleek 7+2 te zijn. Nu inmiddels de termijn echo gehad en 0 vooruit en 0 achteruit. Het heeft dus niet alleen met je cyclus te maken ook met je eisprong en hoe snel de innesteling gaat(innesteling is tussen 5 en 12 dagen). Daarbij kan het zomaar zijn dat je tijdens de termijn echo een paar dagen erbij krijgt of wellicht nog een paar dagen minder. Hopelijk geeft het je een beetje rust, zodat je een beetje kan gaan genieten.🫶🏻