380 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op bar15
23 mei uitgerekend! Eerste echo op 11 november en voor de eerste keer zwang ...
Wat laat!! 11 november pas de eerste echo. Ik heb er al 2 gehad 馃槺 hier nog geen zwangerschapsklledkng maar die is wel besteld. 2e zwangerschap en pas al 3 of 4 weken nergens meer in haha
茅茅n maand geleden
Ik heb zo mijn termijnecho met 10+3.
Ik verwacht niet dat ze mijn uitgerekende datum gaan veranderen aangezien dit een ivf baby is. Maar ik heb wel iedere keer spanning of het kindje nog wel leeft, en ik ben bang dat ze misschien net als bij mijn vorige zwangerschap een afwijking bij het kindje gaan zien.
Eind van de ochtend weet ik gelukkig meer en kan ik hopelijk weer rustiger ademhalen.
茅茅n maand geleden
Reactie op Emmy W
Ik heb zo mijn termijnecho met 10+3.
Ik verwacht niet dat ze mijn uitgereke ...
Succes! Ik heb ook straks m'n termijnecho. Ik herken wat je zegt over de spanning of dat er nog wel een kloppend hartje te zien is! Ik hoop na vandaag meer vertrouwen te kunnen krijgen in de zwangerschap.
茅茅n maand geleden
Vandaag ook echo gehad, uitgerekende datum van 23 mei nu naar 22 mei. Hij zwaaide nog even. Hihi
茅茅n maand geleden
Hier ook vanmiddag termijnecho, als het goed is nu 10+3. Gelukkig. Eindelijk weer een keer checken of het goed gaat en hopelijk dan weer gerust gesteld zijn voor een tijdje.. Ik merk dat ik heel erg gespannen ben deze zwangerschap na het verliezen van ons kindje in mei en deze zwangerschap al meerdere (kleine) bloedingen waaronder nu ook weer een馃槥
茅茅n maand geleden
Wij hadden vandaag controle echo ivm tweeling.
Nu 11+2 weken.
Hebben van beiden het hartje kort mogen luisteren en echoscopist gaf aan dat ze nu geen afwijkingen zag bij de nekjes.
13 wkn echo staat gepland, nipt is vanochtend geprikt.
Wat doen jullie met inenten tegen kinkhoest? Wel of niet? En waarom?
茅茅n maand geleden
Reactie op Keina87
Nu 11+2 weken.
Hebben van be ...
Ik doe het deze zwangerschap weer omdag ze anders de eerste 2 maanden niet beschermd zijn en het dan wel veel voorkomt. En hoeven dan eerste prikje bij 3 maanden.
茅茅n maand geleden
Succes allemaal met jullie echo's vandaag meiden! Ik mag donderdag weer. Herken de spanning die jullie allemaal voelen helemaal. Hopelijk iedereen een goede echo!
茅茅n maand geleden
Reactie op Keina87
Nu 11+2 weken.
Hebben van be ...
Hoe minder inentingen voor je kinderen hoe fijner! Ze kunnen daar soms last van krijgen: verhoging, slechter slapen of juist meer, humeurig. Als ik er eentje alvast kan doen terwijl ze in de buik zitten, is dat mooi meegenomen!
茅茅n maand geleden
Termijnecho was goed! Ietsjes terug gezet, uitgerekend op 23 mei. Komt ook iets meer overeen met m'n eigen berekening, de vorige echo hadden ze me juist 6 dagen vooruitgezet.
13 weken echo wordt gepland en dan heb ik ook de bloedafname voor de NIPT.
Vruchtzakje van de vanishing twin was nog wel te zien, dat blijft toch ook wel gek om te zien.
茅茅n maand geleden
Reactie op Keina87
Nu 11+2 weken.
Hebben van be ...
Alles wat ik nu al kan doen voor mijn kindje doe ik, dus ik ga wel de kinkhoest prik doen.
Ik twijfel nog of ik de griep prik en corona prik ga halen. Maar dat is voor mezelf en niet voor de baby.
茅茅n maand geleden
Reactie op nv7
Termijnecho was goed! Ietsjes terug gezet, uitgerekend op 23 mei. Komt ook ...
Hoe gaan ze de nipt dan precies doen als er nog wat van de vanishing twin zit? Ik begreep iets dat de test dan ietsjes minder betrouwbaar is. Of hebben ze je er niet echt uitleg over gegeven?