380 Reacties

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Mag niet. En daarbij, als je dat doet, dan is deze hele app toch ook overbo ...
Sorry lieve schat maar volgens mij mag ik zelf bepalen wat ik doe? En als je er niet voor bent hoef je er ook niet op te reageren toch? Succes met je zwangerschap lieverd maar op mij hoef je niet meer te reageren. Mochten er wel meiden geïnteresseerd zijn kunnen ze me een berichtje sturen

één maand geleden

Reactie op Keina87

Corona en griepprik ga ik niet halen. Daar hebben ze ook niets over benoemd ...
Hoezo zegt dat jou dan genoeg? Kan nog best zijn dat ze het later benoemen. Of niet natuurlijk. Hier hing een folder in het ziekenhuis voor de griepprik en de kinkhoest prik. Ik wil zelf daarnaast ook graag een nieuwe coronavaccinatie. Ik heb niet zo'n behoefte aan goed ziek worden terwijl ik zwanger ben, dus als ik dat mogelijk wat kan voorkomen dan doe ik dat.

één maand geleden

Reactie op Devenyyy

Sorry lieve schat maar volgens mij mag ik zelf bepalen wat ik doe? En als j ...
Ze halen linkjes voor WhatsApp groepen e.d. weg.

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Ze halen linkjes voor WhatsApp groepen e.d. weg.
Privé kan dat niet poepje. ✌🏻

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Hoezo zegt dat jou dan genoeg? Kan nog best zijn dat ze het later benoemen ...
Ben genoeg onder controle vanwege mijn tweeling zwangerschap. Ze informeren wel duidelijk over de kinkhoest en rest niet. Ja er hangt bij ons ook een folder, maar zegt dat dan alles? 😅 Wat jij doet is helemaal jouw keuze toch 👍🏻

één maand geleden

Reactie op Keina87

Ben genoeg onder controle vanwege mijn tweeling zwangerschap. Ze informeren ...
Ik heb zelf nog helemaal niets gehoord over de kinkhoest prik vanuit de verloskundige, maar ik ben zelf altijd actief op zoek naar informatie. Maar de keuze om het wel of niet te doen is idd gewoon aan ieder voor zich

één maand geleden

Reactie op Devenyyy

Sorry lieve schat maar volgens mij mag ik zelf bepalen wat ik doe? En als j ...
Wat vijandig wordt er gedaan, is niet nodig toch? We kunnen toch gewoon op een normale manier tegen elkaar communiceren ipv op deze manier? Het klopt wat Emmy zegt dat je idd in het forum geen whatsapp groepen mag starten. Neemt idd niet weg dat het via een privé bericht wel onderling met elkaar geregeld zou kunnen worden voor wie willen. Maar Emmy is ook vrij om te zeggen dat ze er zelf geen behoefte aan heeft toch? Dan is zo’n reactie in mijn ogen niet nodig. Ik vind het zelf ook prima om deze groep voorlopig via het forum te houden. Wellicht later in onze zwangerschappen als we een keer in real life willen meeten met een selecte groep, dat afspraken maken via whatsapp dan wel prettiger is.

één maand geleden

Reactie op expectopatronum

Wat vijandig wordt er gedaan, is niet nodig toch? We kunnen toch gewoon op ...
Iedereen is zeker vrij. Maar vind haar reactie ook niet normaal. Ik vond mijn oktober groep vorig jaar veel gezelliger dan dit. Dus ik ga hier fijn weer uit. Dit is overduidelijk niks voor mij. Fijne zwangerschap nog allemaal.

één maand geleden

Reactie op GevoeligeFontein665818

Hier ook vanmiddag termijnecho, als het goed is nu 10+3. Gelukkig. Eindelij ...
Helaas niet goed. Hartje is vorige week gestopt met kloppen.. het mag niet meezitten 😭

één maand geleden

Helaas niet goed. Hartje is vorige week gestopt met kloppen.. het mag niet ...
Heel veel sterkte gewenst🫶🫶

één maand geleden

Ach nee wat een naar nieuws. Heel veel sterkte!

één maand geleden

Hè, wat verdrietig om te horen. Ik dacht vanmiddag nog aan je, we zijn precies even ver en hebben beide al een kindje verloren. Wat verdrietig dat het deze keer dan weer niet goed is voor jou. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd 🫂

één maand geleden

Heel veel sterkte ❤️

één maand geleden

Aaah dat meen je, wat naar! Heel veel sterkte ❤️❤️

één maand geleden

Ach nee, wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte 🫂

één maand geleden

Sterkte 🫶

één maand geleden

Vandaag de termijnecho gehad, nu officieel ook in deze groep, uitgerekend op 16 mei.

één maand geleden

Reactie op RobuusteMirage548527

Vandaag de termijnecho gehad, nu officieel ook in deze groep, uitgerekend o ...
Wat leuk!! Ik heb vandaag de herhaling van mijn termijn echo gehad en nu ook de officiële uitgerekende datum op 16 mei 😁🥰🤰🏼

één maand geleden

Hier ook 16 mei uitgerekend. De eerste datum was 15mei de verjaardag van mijn broer, toen stond hij op 17mei mijn eigen verjaardag en nu vastgesteld op 16mei!

één maand geleden

Reactie op MariekeGrovenstein

Hier ook 16 mei uitgerekend. De eerste datum was 15mei de verjaardag van m ...
Haha hier ook 16 mei uitgerekend, 15 mei is mijn man jarig en ikzelf 2 juni dus ook lekker dicht bij elkaar. 🤗