380 Reacties
25 dagen geleden
Gelukkig heb ik vanmorgen een hele goede termijnecho gehad! Ik sta nog steeds op 22 mei uitgerekende datum ivm ICSI is de bevruchtingsdatum precies bekend.
25 dagen geleden
Reactie op GevoeligeFontein665818
Helaas niet goed. Hartje is vorige week gestopt met kloppen.. het mag niet ...
Ah nee toch.. Heel veel sterkte 🫶🏻
25 dagen geleden
Vandaag heb ik een mooie termijnecho gehad. Ik dacht zelf 11 weken te zijn, maar ben vooruit gezet naar 11+2. Mijn uitgerekende datum is nu 20 mei. Zo leuk om zo'n bewegelijk kindje te zien. 🥰
24 dagen geleden
Deze week termijnecho gehad en gelukkig klopte het hartje goed🥰 Frummel lag alleen te slapen dus zat helaas niet veel beweging in🤣 ik ben uitgerekend op 19 mei en tot nu toe de eerste weken veel misselijk en duizelig geweest maar nu ik bijna in mijn tweede trimester zit heb ik gelukkig al meer energie en voel mij beter. Slapen is nog wel een drama ‘s nachts.
24 dagen geleden
Ik ga vandaag weer terug voor een echo. Gisteren tijdens klussen in huis een flinke stroomschok gekregen door een kapotte stroomdraad in het plafond. Op internet staan wisselende dingen en de verloskundige gaf aan dat het prima is om nog even een extra echo te maken om mij gerust te stellen. Hopelijk alles nog net zo goed als gisteren bij de echo
24 dagen geleden
Goede echo gehad! Kleine was lekker aan het zwaaien, draaien en afzetten tegen mijn buik.
Ben er wel achter dat die uitgerekende datum niet heilig is. Kleine lag te uitgestrekt, waardoor de meting te lang is. 16 mei werd gemeten, terwijl de vorige echo's en mijn berekening (met de ovulatie die ik heb gevoeld) op 20 mei uitkwam. VK koos ervoor om in het midden te zitten en ben ik nu uitgerekend op 18 mei. Met een foutmarge van 2 dagen ouder of 2 dagen jonger 😅.
24 dagen geleden
Reactie op Pukkie5
Haha dat is lekker onzeker. Gelukkig komen ze toch bijna nooit op de uitger ...
Nee, mijn dochter kwam 2 weken te laat.
Ik wil deze keer eigenlijk zo lang mogelijk wachten met inleiden, dus wilde liever niet onterecht vroeger gezet worden, waardoor ik misschien eerder ingeleid moet gaan worden. Vk vond alleen 4 dagen afwijken van de meting van vandaag teveel, vandaar de compromis van 2 dagen 😅
24 dagen geleden
Reactie op Pukkie5
Oh dat is wel schrikken zeg! Ik hoop dat alles goed is op de echo
Gelukkig was alles goed! Het baby’tje was lekker aan het slapen maar bewoog af en toe een handje of voetje. Hartje klopte nog steeds goed en ze kon al een blaasje en maagje zien dit keer. Fijn om weer even gerustgesteld te worden ☺️❤️
24 dagen geleden
Ik kan mijzelf met veel enthousiasme ook aansluiten bij deze groep! Vandaag de termijnecho gehad, gezet op 11 weken en alles zag er goed uit! 😊 Had gisteren een beetje bloed na ontlasting, maar er blijkt gelukkig niets aan de hand te zijn! Uitgerekende datum staat op 22 mei.