380 Reacties

16 dagen geleden

27-5 uitgerekend maar het wordt een geplande keizersnede, dus dan val ik ws ineens in dit groepje. Ik vind het best gek om met die gedachte m'n tweede zwangerschap door te gaan; dat het er ws een week voor de uitgerekende datum al zal zijn!

16 dagen geleden

Reactie op burley

Ik heb gisteren mijn termijn echo gehad en ben nu uitgerekend op 22 mei dus ...
Hier ook 22 mei uitgerekend, super leuk! 20 november 13 weken echo

16 dagen geleden

Reactie op onsgezinnetjee

Hier ook 22 mei uitgerekend, super leuk! 20 november 13 weken echo
Zo leuk, Gefeliciteerd! En ook wat later de 13 weken echo

16 dagen geleden

Ik voeg mij gezellig ook bij de groep馃榿 Uitgerekend op 24 mei en vorige week te horen gekregen dat de de uitslag van de nipt en nevenbevindingen goed is. Vond ik erg spannend zeker gezien mijn leeftijd. Ik ben 41 en in verwachting van de derde. De oudste zijn 15 en 17.

16 dagen geleden

Reactie op burley

Ik heb gisteren mijn termijn echo gehad en ben nu uitgerekend op 22 mei dus ...
Wat een fijn nieuws! Ik ben ook 22 mei uitgerekend en heb de 13 weken echo op 20 november 馃槉

16 dagen geleden

Een aantal van jullie heeft de 13 weken echo best 'laat' . Ik heb hem als ik 12+6 ben.

16 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Een aantal van jullie heeft de 13 weken echo best 'laat' . Ik heb hem als ...
Volgens mij is de procedure tussen 12+3 en 14+3.

16 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Een aantal van jullie heeft de 13 weken echo best 'laat' . Ik heb hem als ...
Ja, hier helaas ook pas met 14+2 馃様 we konden bij ons nog maar uit twee dagen kiezen en de eerste mogelijkheid kon mijn man echt niet, dus werd het deze...

16 dagen geleden

Reactie op nv7

Volgens mij is de procedure tussen 12+3 en 14+3.
Dat klopt helemaal hoor, maar ging net rekenen en zag dat een aantal met 14 weken de echo hebben. Dat is dus nog gewoon prima op tijd, maar best 'laat' .

16 dagen geleden

Reactie op TopperAms

Ja, hier helaas ook pas met 14+2 馃様 we konden bij ons nog maar uit twee dag ...
Ja soms kan het niet anders of valt er gewoon niets te kiezen. Ik had geluk dat ik kon kiezen uit meerdere data toen ik het Radboudumc belde.

16 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ja soms kan het niet anders of valt er gewoon niets te kiezen. Ik had gelu ...
Ja precies, ik kon 眉berhaupt niet kiezen. Ik kreeg gewoon een brief zo van : dan is je afspraak馃槄. Zelf heb ik de echo met 13+3. Precies er tussen in valt me nu op. Haha

16 dagen geleden

Reactie op nv7

Ja precies, ik kon 眉berhaupt niet kiezen. Ik kreeg gewoon een brief zo van ...
Bij ons is die verzet ivm nieuw apparatuur. Hebben nu ook pas met 13+4. A.s. woe. Maar zkh zei ook dat ze echt pas plannen als je in de 13e week zit. Volgende week hebben we allemaal iig weer even een kiekje 馃槆

16 dagen geleden

Ja wij hebben aankomende dinsdag de 13 weken echo met 13+4 :)

16 dagen geleden

Ik heb ook 13 weken echo pas met 14+1. Echt zo lang wachten 馃檭 Is het bij jullie wel is gebeurd/iets gehoord dat ze het geslacht willen vertellen tijdens deze echo? misschien omdat het toch wat later is 馃ス

16 dagen geleden

Reactie op SuzanDeadman

Ik heb ook 13 weken echo pas met 14+1. Echt zo lang wachten 馃檭 Is het bij j ...
Ik zie al op internet dat dit dus verboden is馃檪.

16 dagen geleden

Ik heb de 13 weken echo pas met 14+3 op het nippertje dus. Er is 1 echoscopist met vakantie dus het kon niet eerder.

16 dagen geleden

Bij ons was er helaas ook niet eerder plek. Wij hebben hem met precies 14 weken

16 dagen geleden

Wij hebben de echo met 13+3

16 dagen geleden

Wij hebben de echo gehad met 13+1. De dame vertelde wel dat ze een vermoeden had van het geslacht maar sprak dit niet uit..

15 dagen geleden

Reactie op Pandava

Zwanger van de eerste na een fertiliteitstraject, uitgerekend op 21 mei en ...
Wat bijzonder ik ook zwanger van de eerste na een traject en op 21 mei uitgerekend. Fijne zwangerschap!