380 Reacties
5 dagen geleden
Reactie op IristenHavert
Ach wat vervelend! Was uiteindelijk wel alles goed?
Mijn echo ging goed. ...
De echo was verder helemaal goed en alles was ook goed te zien, ben vandaag precies 14 weken, dus ik dacht het allemaal goed te zien zou zijn.. Even doorbijten haha.
Mijn meest strakke broek zit niet meer zo prettig rond de buik, beetje te veel druk. Verder draag ik vaak wat ruimere blazers of blousen, dus ik kan het nog een beetje verbergen haha.
5 dagen geleden
13 weken echo ook gehad. Nu 13,6 alles is goed. Heb wel een kleine vleesboom. Kleine was lekker bewegelijk en zat steeds met zijn hand in zijn oog te wrijven. Ze kon nog niet zien waar de placenta zat omdat de baarmoede nog ging draaien ofzo....
4 dagen geleden
Vanochtend flinke smak gemaakt met de fiets. Er was een vermoeden van een gebroken jukbeen. Gelukkig niet het geval. Wel meteen de verloskundige gebeld en alles was goed met de baby. Vond het wel even spannend
4 dagen geleden
Vandaag verloskundige geweest echo gehad hartje gehoord en ze denken toch echt een jongen❤️💙 4 december weten we meer. 24 december 20 weken echo
4 dagen geleden
Reactie op Kamillemom
Vanochtend flinke smak gemaakt met de fiets. Er was een vermoeden van een g ...
Oei! Dat is schrikken! Gelukkig is alles goed. Nu maar even lekker uitrusten!
4 dagen geleden
Reactie op Kamillemom
Ohhh wat schrikken!! 😖 gelukkig alles goed met je kindje en hopelijk ook snel met jou!
4 dagen geleden
Reactie op Annabella2025
Vandaag verloskundige geweest echo gehad hartje gehoord en ze denken toch e ...
Wij ook 24 dec 20 weken echo, en krijgen 100% zeker een jongen🩵🩵🩵 kon niet duidelijker haha
4 dagen geleden
Reactie op Kamillemom
Dat geloof ik! Fijn dat alles goed was!
4 dagen geleden
Wij hebben vandaag onze 13 weken echo gehad. Alles was goed! Heel fijn om die kleine weer te zien 🥰 stelt toch elke keer weer gerust. We hebben 2 december de geslachtsecho.
4 dagen geleden
Hoi dames,
Morgen ben ik 15 weken zwanger van onze tweeling.
Sinds gister echt hele dag buikpijn. Soort van harde buik gevoel. Geen menstruatie kramp, zit hoger, onder mijn navel. Wel zei de verloskundige (hartjes spreekuur) afgelopen dinsdag dat mijn baarmoeder al best hoog zit, net onder m’n navel (ik was daar uiterst verbaasd over eerlijk gezegd)
Herkenbaar?
4 dagen geleden
Reactie op Keina87
Hoi dames,
Morgen ben ik 15 weken zwanger van onze tweeling.
Sinds gister ...
Hoi Kenia,
Bij mij zit de baarmoeder ook al vrij hoog idd. Maar bij mij is het een derde kindje. Ook ik ben morgen 15 weken. Gezien je een tweeling hebt, nemen ze wel dubbel ruimte in, dus klinkt wel een beetje logisch in mijn oren.
Liefs