154 Reacties

één maand geleden

24 mei uitgerekend. ❤️

één maand geleden

Ja dit mag je gewoon hebben. Je mag geen rauwmelkse kazen hebben, maar als je ze goed verhit mag het weer wel. Rauwmelkse kazen zijn de zachte kaasjes, schimmel en stinkkaasjes. De meeste kazen uit de supermarkt zijn kazen die je gewoon mag hebben. Er moet namelijk au lait cru ofgemaakt van rauwe melk opstaan. Die kazen laat je dus liggen. Alle andere kazen mag je hebben. Dit is al voorgefrituurd en jij verhit ze nog een keer, dus helemaal prima om te eten. En volgens mij zit hier niet eens echte kaas in, dus ook veilig.

één maand geleden

24 mei uitgerekend (volgens eigen berekening). Vorige week maandag getest want ‘volgens mij moest ik vandaag ongesteld worden’. Pas in week 9/10 eerste echo en afspraak verloskundige 😊

één maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Mag je dit eten uit airfryer? Snap niks van welke kaas/melk wel of niet
In Nederland mag je praktisch alle normale winkel kazen. Behalve bij die van de kaasboer goed opletten.

één maand geleden

15 september positieve test, volgens mijn berekeningen 22 mei uitgerekend! 15 oktober eerste echo! 😊

één maand geleden

Volgens berekeningen is op 19 mei de uitgerekende datum. En op 9 oktober hebben we de eerste echo! Ik voel me wel erg slecht, misselijk en hoofdpijn. Vraag me af hoe ik deze weken doorkom. Al met al ben ik natuurlijk dankbaar dat het gelukt is

één maand geleden

Zwanger van ons tweede kindje, 20 mei is de uitgerekende datum. Eerste echo op 3 oktober, spannend!

één maand geleden

Ik ben 15 mei uitgerekend. Lijkt wel of ik niemand zie met deze datum. We hebben precies dezelfde datum als met de eerste 🤣 hoe knap is dat Haha. Gister eerste echo gehad. Was helemaal goed. Zo blij en opgelucht

één maand geleden

Reactie op Kamillemom

Ik ben 15 mei uitgerekend. Lijkt wel of ik niemand zie met deze datum. We h ...
Hoi, ik dacht de 17e uitgerekend te zijn, maar ben na een echo ook op de 15e geland 😬 op de verjaardag van mijn zusje 😊

één maand geleden

Reactie op Kamillemom

Ik ben 15 mei uitgerekend. Lijkt wel of ik niemand zie met deze datum. We h ...
Leuk!!!! Hoe groot was het vruchtje en hoeveel was he precies?

één maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Leuk!!!! Hoe groot was het vruchtje en hoeveel was he precies?
Ik had maandag een echo dus toen was ik dan 6+4weken, het vruchtje was 6,3mm ongeveer 😊 we konden een heel sterk hartje zien! Hoe was het bij jou?

één maand geleden

Reactie op Jane94

Ik had maandag een echo dus toen was ik dan 6+4weken, het vruchtje was 6,3 ...
Okeeeee fijn!!!! Ik had afgelopen Dinsdag mijn echo, ik dacht dat ik 5+6 was alleen ze zei dat ik tussen de 5,5 en 6 was

één maand geleden

Reactie op Jane94

Ik had maandag een echo dus toen was ik dan 6+4weken, het vruchtje was 6,3 ...
Sorry zeg het verkeerd. Afgelopen dinsdag echo, ik dacht zelf dat ik 6+5 was maar echo gaf aan tussen de 5,5 en 6 , dit komt ook wel Overeen als ik cyclus bekijk enz, vruchtje was tussen de 4.1 en 4.5 mm 😍😍😍😍

één maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Sorry zeg het verkeerd. Afgelopen dinsdag echo, ik dacht zelf dat ik 6+5 wa ...
Spannend! Maar dan ben je dus uitgerekend ergens rond 18-20 mei?

één maand geleden

Reactie op Jane94

Spannend! Maar dan ben je dus uitgerekend ergens rond 18-20 mei?
Jaaaa ik dacht zelf vanaf 1e dag laatste menstruatie 19 mei, alleen het is denk paar daagjes later, omdat mijn cyclus ook 32 dagen was en ervoor 40 ipv 28, en je weet ook niet precies wanneer innesteling/bevruchting heeft plaats gevonden dus vandaar klein weekje minder ver.

één maand geleden

Heb maandag mijn eerst echo, maar voor nu ben ik 17 mei uitgerekend 🥰

één maand geleden

Ik heb 8 augustus een miskraam gehad en op 12 september een knaltest weer. Normaal heb ik een lange cyclus dus heb mezelf voor nu op 24mei gezet! Zwanger van ons 5de kindje, as dinsdag eerste echo! Ben echt super misselijk al en extreem vermoeid, dreumes maakt het er op het moment niet veel makkelijker op. Maarja komt goed!

één maand geleden

Voor nu 18 mei uitgerekend. 1 oktober me eerste echo, super spannend! ☺️

één maand geleden

Ik ben nu 5+4w zwanger. Volgens eigen berekening is mijn uitgerekende datum dus 25 Mei 2025. Sinds 5+2 namen de klachten af en sinds vandaag echt helemaal nergens meer last van. Gister bloed laten prikken en vandaag de uitslag ook gekregen. Mijn hcg waarde is 248. Is dat niet erg laag voor een zwangerschap van 5+4 weken?… De afnemende klachten had ik ook bij mijn eerste miskraam. Dit maakt mij dus ook erg onzeker. Morgen weer bloedprikken om te kijken of mijn hcg wel stijgt. Ik heb 7 Oktober pas mijn eerste Echo. Eerder was niet mogelijk, omdat het waarschijnlijk te vroeg gaat zijn om ook maar iets waar te nemen zei de vk. Vind dit erg zenuwslopend 😩

één maand geleden

Reactie op liesjaan

Ik ben nu 5+4w zwanger. Volgens eigen berekening is mijn uitgerekende datum ...
Hoi, ik denk dat die hcg waardes bij iedereen anders zijn hoor (bij mij vb 25120 op 5+5weken), belangrijker is dat ze goed verdubbelen krijg je nog een bloedname?