154 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Jane94

Hoi, ik denk dat die hcg waardes bij iedereen anders zijn hoor (bij mij vb ...
Ja morgen mag ik weer prikken. Ik hoop dan echt dat de waarde flink is gestegen. Net met de VK nog gebeld en zij zei dat de waarde gewoon normaal is voor 5+4 weken.

25 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Leuk!!!! Hoe groot was het vruchtje en hoeveel was he precies?
Uhm net geen 1cm. Weet het aantal mm's niet. Maar was lastig te meten vond ze. Met het meten was het een dag jonger dus zou het 16 mei zijn. Maar dat stellen we pas vast bij de termijn echo

25 dagen geleden

Reactie op Kamillemom

Uhm net geen 1cm. Weet het aantal mm's niet. Maar was lastig te meten vond ...
Jaaaa precies. Hoe ver dacht je dat je zelf was dan? Bij ons was het vruchtje tussen de 4.1 en 4.7 mm, en was bijna 6 weken dus dat klopt precies met wat het ongeveer moet zijn.

25 dagen geleden

Reactie op Keina87

Allereerst, iedereen gefeliciteerd! Volgens de berekening 20 mei uitgereken ...
Echo iets vervroegd ivm dat mijn klachten minder waren geworden. Eind van de middag echo gehad. Alles is in orde! Ennnn het zijn er 2!!

25 dagen geleden

Ik was na het berekenen van laatste dag menstruatie op 13 mei uitgerekend dat zou beteken nu 7-3 weken zwanger. Maar gisteren bij de echo bleek toch weekje te vroeg te zijn. En terug gezet op 6-4 weken. Waardoor ik nu op 19-05 ben uitrekent. Moet wel zeggen dat kwa symptomen wel beter klopt, ben pas deze week misselijk, hoop gewoon dat alles goed gaat dat we op 8-10 kunnen juichen dat die weer gegroeid is :)

25 dagen geleden

Reactie op Keina87

Echo iets vervroegd ivm dat mijn klachten minder waren geworden. Eind van d ...
Oh wauw, twee! Wat bijzonder! 馃グ

25 dagen geleden

Reactie op liesjaan

Ja morgen mag ik weer prikken. Ik hoop dan echt dat de waarde flink is gest ...
En wat is je nieuwe waarde?

25 dagen geleden

Reactie op Jane94

En wat is je nieuwe waarde?
Waarde van vandaag is 533. Zeker gestegen dus en daar ben ik dan ook erg blij mee 馃檹馃徏. Maandag weer opnieuw prikken. Ben nog steeds erg zenuwachtig, omdat de zwangerschapssymptomen nog steeds niet zijn teruggekomen..

25 dagen geleden

Ik ben vandaag 6+2 en volgens berekening van de vkpraktijk uitgerekend op 21 mei! Al sinds 3+4 last van misselijkheid (de afgelopen week echt de hele dag door en steeds heftiger), hele gevoelige tepels, mood swings, vermoeidheid en het de afgelopen dagen daardoor savonds steeds koud hebben. We zitten nu ook midden in een verhuizing en het klaarmaken van ons nieuwe huis dus dat kost ook nog eens extra energie en geeft stress. Zondag gaan we helemaal over dus daarna zou het rustiger moeten worden hier. Verder vaak aan het einde van de dag last van lichte krampjes in mn baarmoeder en ook al een paar keer flinke buikpijn door mijn darmen gehad de afgelopen weken. Kan ook om de 30 minuten wel zo'n beetje plassen馃槀.

24 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Jaaaa precies. Hoe ver dacht je dat je zelf was dan? Bij ons was het vrucht ...
Ik dacht zelf 6+6 en zij zei 6+5. Dus bijna gelijk

24 dagen geleden

Afgelopen woensdag m'n eerste echo gehad en de verwachting is nu 18 mei, maar het kon nog veranderen zei ze (: 17 oktober m'n 2e echo. Ben zo benieuwd!

23 dagen geleden

Leuk! Wij uitgerekend 14 mei Gevoelige tepels Steken in onderbuik eerst een hele heftige nu alleen soms zeurende menstruatie krampen. Maakt ons wel onzeker maar afgelopen vrijdag het hartje gezien. Ben nu 7+4 weken zwanger 馃┓馃挋

22 dagen geleden

Reactie op Liesjee-18mei

Afgelopen woensdag m'n eerste echo gehad en de verwachting is nu 18 mei, ma ...
Zelfde datum als mij 馃槉

22 dagen geleden

Hier echo gehad vandaag. Alles dik in orde! Termijn klopt, 7 weken. 17 mei uitgerekend, maar omdat het een tweeling is, moeten we rekening houden met dat ze eerder komen. @nitsch, hoe was jouw echo vandaag?

22 dagen geleden

Reactie op OptimistischeParel566435

Zelfde datum als mij 馃槉
Wat leuk! Heb je al last van kwaaltjes?

21 dagen geleden

Reactie op Keina87

Hier echo gehad vandaag. Alles dik in orde! Termijn klopt, 7 weken. 17 mei ...
Aah ik zou ook zo graag een tweeling willen! Ik weet dat de kans klein is maar toch hoop ik dit volgende week te horen 馃槏 Erg mooi en bijzonder!

20 dagen geleden

Reactie op Liesjee-18mei

Wat leuk! Heb je al last van kwaaltjes?
Heel erg moe, maar voorderest mag ik niet klagen. En jij?

20 dagen geleden

Ik vind het zo lastig dat de kwaaltjes een beetje komen en gaan. Nou heb ik sowieso al niet veel klachten, maar de onzekerheid die er bij komt is verschrikkelijk. En dan nu al 2x met afvegen een heel klein beetje bloedverlies hebben maakt het echt zenuwslopend. Hoe gaan jullie met al die onzekerheid om? Of hebben jullie daar geen last van?

20 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ik vind het zo lastig dat de kwaaltjes een beetje komen en gaan. Nou heb ik ...
Heel herkenbaar hoor! Wij hebben in mei een missed abortion gehad. Ik was blij dat ik deze keer wel allemaal kwaaltjes had, maar sinds maandag zijn bijna alle kwaaltjes ineens weg en nu toch weer heel onzeker... Helaas geen tips behalve je dag goed volplannen en veel afleiding zoeken. Alleen als je dan toch 's nachts in bed ligt of naar de wc gaat, springt het toch weer in je gedachten...

20 dagen geleden

Reactie op TopperAms

Heel herkenbaar hoor! Wij hebben in mei een missed abortion gehad. Ik was ...
Ja ik denk dat alle onzekerheid o.a. komt door mijn missed abortion in april. Maandag heb ik een echo met 7+3 maar ben weinig hoopvol